Przetargi

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj
Nr Nazwa postępowania Data zamieszczenia Data składania ofert
9/POPT/PN/2016
Ogłoszenie o zamówieniu: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń informatycznych z zakresu zastosowania grafiki komputerowej oraz projektowania publikacji i składów graficznych z wykorzystaniem funkcji oprogramowania Corel Draw X7 oraz Adobe Creative Cloud w ramach projektu współfinansowanego ze środków POPT 2014-2020 (oś priorytetowa I: Zasoby ludzkie, działanie 1.2. Wsparcie stanowisk pracy) dotyczącego wsparcia informatycznego stanowisk pracy jednostek statystyki publicznej realizujących zadania na rzecz polityki spójności oraz systemu monitorowania rozwoju STRATEG. Przetarg nieograniczony. Termin składania ofert: 15-09-2016 r. 09.08.2016 16.09.2016
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia 09.08.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu. Zmiana terminu składania ofert z 15-09-2016 r. na 16-09-2016 r. 31.08.2016
Modyfikacja SIWZ 31.08.2016
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zmieniona dnia 31-08-2016 r. 31.08.2016
Załącznik nr 2.1 do SIWZ - Formularz ofertowy - zmieniony dnia 31-08-2016 r. 31.08.2016
Załącznik nr 2.2 do SIWZ - Formularz ofertowy - zmieniony dnia 31-08-2016 r. 31.08.2016
Załącznik nr 5.1 do SIWZ - wzór umowy - zmieniony dnia 31-08-2016 r. 31.08.2016
Załącznik nr 5.2 do SIWZ - wzór umowy - zmieniony dnia 31-08-2016 r. 31.08.2016
Protokół z otwarcia ofert 16.09.2016
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dla częsci 2 22.09.2016
Zawiadomienie o wyborze oferty dla części 1 30.09.2016
9/POPT/PN/2016
Ogłoszenie o zamówieniu: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń informatycznych z zakresu zastosowania grafiki komputerowej oraz projektowania publikacji i składów graficznych z wykorzystaniem funkcji oprogramowania Corel Draw X7 oraz Adobe Creative Cloud w ramach projektu współfinansowanego ze środków POPT 2014 – 2020 (oś priorytetowa I: Zasoby ludzkie, działanie 1.2. Wsparcie stanowisk pracy) dotyczącego wsparcia informatycznego stanowisk pracy jednostek statystyki publicznej realizujących zadania na rzecz polityki spójności oraz systemu monitorowania rozwoju STRATEG 05.08.2016
Ogłoszenie o anulowaniu ogłoszenia o zamówieniu 05.08.2016
Informacja o anulowaniu ogłoszenia o zamówieniu. Postępowanie zostanie ponowione nowym ogłoszeniem bez zmiany numeru referencyjnego postępowania 05.08.2016
8/BOK/PN/2016
Ogłoszenie o zamówieniu: Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń dla pracowników resortu statystyki publicznej. Przetarg nieograniczony. Termin składania ofert: 24-05-2016 r. 13.04.2016 31.05.2016
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia 13.04.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu 29.04.2016
Wyjaśnienia SIWZ 29.04.2016
Wyjaśnienia SIWZ II 04.05.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu 18.05.2016
Modyfikacja i wyjaśnienia SIWZ III. Termin składania ofert został zmieniony z dnia 24 maja 2016 r. godzina 12:00 na dzień 31 maja 2016 r. godzina 12:00. 18.05.2016
Załącznik nr 1.1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia – Część nr 1 – zmieniony 18-05-2016 r.” 18.05.2016
Załącznik nr 1.2 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia – Część nr 2 – zmieniony 18-05-2016 r.” 18.05.2016
Załącznik nr 1.3 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia – Część nr 3 – zmieniony 18-05-2016 r.” 18.05.2016
Zawiadomienie o wyborze oferty dla części nr 1 12.07.2016
Zawiadomienie o wyborze oferty dla części nr 2 12.07.2016
Zawiadomienie o wyborze oferty dla części nr 3 12.07.2016
6/POPT/PN/2016
Ogłoszenie o zamówieniu: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń informatycznych w ramach projektu współfinansowanego ze środków POPT 2014-2020 (oś priorytetowa I: Zasoby ludzkie, działanie 1.2. Wsparcie stanowisk pracy) dotyczącego wsparcia informatycznego stanowisk pracy jednostek statystyki publicznej realizujących zadania na rzecz polityki spójności oraz systemu monitorowania rozwoju STRATEG. Przetarg nieograniczony. Termin składania ofert: 31-05-2016 r. 13.04.2016 31.05.2016
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia 13.04.2016
Modyfikacja i Wyjaśnienia SIWZ 26.04.2016
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 - zmieniony 26.04.2016 r. 26.04.2016
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 - zmieniony 26.04.2016 r. 26.04.2016
Formularz ofertowy dla części nr 1 - zmieniony 26.04.2016 r. 26.04.2016
Formularz ofertowy dla części nr 2 - zmieniony 26.04.2016 r. 26.04.2016
Formularz cenowy dla części nr 1 - zmieniony 26.04.2016 r. 26.04.2016
Formularz cenowy dla części nr 2 - zmieniony 26.04.20116 r. 26.04.2016
Wzór umowy dla części nr 1 - zmieniony 26.04.2016 r. 26.04.2016
Wzór umowy dla części nr 2 - zmieniony 26.04.2016 r. 26.04.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu. Zmiana terminu składania ofert z dnia 23-05-2016 r. na dzień 31-05-2016 r. 19.05.2016
Modyfikacja i wyjaśnienia SIWZ 2 19.05.2016
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 – zmieniony dnia 19-05-2016 r. 19.05.2016
Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 – zmieniony dnia 19-05-2016 r. 19.05.2016
Formularz ofertowy (FO-1) dla części nr 1 – zmieniony dnia 19-05-2016 r. 19.05.2016
Formularz ofertowy (FO-2) dla części nr 2 – zmieniony dnia 19-05-2016 r. 19.05.2016
Formularz cenowy (FC-1) dla części nr 1 – zmieniony dnia 19-05-2016 r. 19.05.2016
Formularz cenowy (FC-2) dla części nr 2 – zmieniony dnia 19-05-2016 r. 19.05.2016
Wzór umowy dla części nr 1 – zmieniony dnia 19-05-2016 r. 19.05.2016
Wzór umowy dla części nr 2 – zmieniony dnia 19-05-2016 r. 19.05.2016
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania dla części 1 03.06.2016
Zawiadomienie o wyborze oferty dla częsci nr 2 10.06.2016
2/POPT/PN/2016
Ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu finansowanego ze środków POPT 2014-2020 (oś priorytetowa I: Zasoby ludzkie, działanie 1.2. Wsparcie stanowisk pracy; oś priorytetowa II: Skuteczny i efektywny system realizacji polityki spójności, działanie 2.1. Wsparcie instytucji) dotyczącego wsparcia informatycznego stanowisk pracy jednostek statystyki publicznej realizujących zadania na rzecz polityki spójności oraz systemu monitorowania rozwoju STRATEG. Przetarg nieograniczony. Termin składania ofert: 23-05-2016 r. 13.04.2016 19.08.2016
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia 13.04.2016
Wyjaśnienia SIWZ 15.04.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu 22.04.2016
Modyfikacja i wyjaśnienia SIWZ 22.04.2016
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia - zmieniony w dniu 22-04-2016 r. 22.04.2016
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (FO) - zmieniony w dniu 22-04-2016 r. 22.04.2016
Wyjaśnienia SIWZ 2 04.05.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu. Zmiana terminu składania ofert z 23-05-2016 r. na 02-06-2016 r. 16.05.2016
Modyfikacja i wyjaśnienia SIWZ 2 16.05.2016
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia zmieniony w dniu 16-05-2016 r. 16.05.2016
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy (FO) zmieniony w dniu 16-05-2016 r. 16.05.2016
Modyfikacja i wyjaśnienia SIWZ 3 17.05.2016
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia zmieniony w dniu 17-05-2016 r. 17.05.2016
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy (FO) zmieniony w dniu 17-05-2016 r. 17.05.2016
Wyjaśnienia SIWZ 3 24.05.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu. Zmiana terminu składania ofert z 02-06-2016 r. na 09-06-2016 r. 01.06.2016
Modyfikacja i wyjaśnienia SIWZ 4 01.06.2016
Załącznik nr 1 do SIWZ - OPZ - zmieniony dnia 31-05-2016 r. 01.06.2016
Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy - zmieniony dnia 31-05-2016 r. 01.06.2016
Wyjaśnienia SIWZ 4 01.06.2016
Modyfikacja SIWZ 5 08.06.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu. Zmiana terminu składania ofert z 09-06-2016 r. na 16-06-2016 r. 08.06.2016
Modyfikacja i wyjaśnienia SIWZ 6 14.06.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu. Zmiana terminu składania ofert z 16-06-2016 r. na 23-06-2016 r. 14.06.2016
Modyfikacja SIWZ 7 21.06.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu. Zmiana terminu składania ofert z 23-06-2016 r. na 14-07-2016 r. 21.06.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu. Zmiana terminu składania ofert z 14-07-2016 r. na 21-07-2016 r. 13.07.2016
Modyfikacja SIWZ 8 13.07.2016
Modyfikacja i wyjaśnienia SIWZ 9 19.07.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu. Zmiana terminu składania ofert z 21-07-2016 r. na 02-08-2016 r. 19.07.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu. Zmiana terminu składania ofert z 02-08-2016 r. na 19-08-2016 r. 29.07.2016
Modyfikacja i wyjaśnienia SIWZ 10 29.07.2016
Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy - zmieniony dnia 29-07-2016 r. 29.07.2016
Załącznik nr 8 do SIWZ - wzór umowy - zmieniony dnia 29-07-2016 r. 29.07.2016
Modyfikacja SIWZ 11 02.08.2016
Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy - zmieniony dnia 02-08-2016 r. 02.08.2016
Wyjaśnienia SIWZ 12 12.08.2016
Zawiadomienie o wyborze oferty 16.09.2016
7/BA/PN/2016
Ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa Archiwum GUS wraz z zakupem i dostawą regałów przesuwnych – Etap II; Przetarg nieograniczony; Termin składania ofert: 24-05-2016; Zamawiający informuje, że w dniu 28 kwietnia 2016 r. o godz. 10:00 w budynku Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 odbędzie się zebranie wykonawców w celu dokonania wizji lokalnej. 13.04.2016 24.05.2016
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia 13.04.2016
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych 13.04.2016
Protokół z wizji lokalnej 28.04.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu 28.04.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych 28.04.2016
Wyjaśnienia SIWZ 09.05.2016
Zawiadomienie o wyborze oferrty 03.06.2016
5/PK/PN/2016
Ogłoszenie o zamówieniu: Opracowanie Studium Wykonalności, propozycji Wniosku o dofinansowanie projektu, przygotowanie pozostałej dokumentacji niezbędnej do złożenia przez Zamawiającego wniosku oraz wsparcie Zamawiającego w procesie aplikacyjnym podczas postępowania konkursowego w ramach Działania 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa wraz z aktualizacją dokumentacji w trybie konkursu dla projektu: „Przestrzenne dane statystyczne w systemie informacyjnym państwa”, zwanego dalej PDS. Przetarg nieograniczony. Termin składania ofert: 26-04-2016 r. 07.04.2016 05.05.2016
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia 07.04.2016
Modyfikacja i wyjaśnienia SIWZ 15.04.2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 15.04.2016
Wykaz zamówień - zmieniony w dniu 15-04-2016 r. 15.04.2016
Modyfikacja i wyjaśnienia SIWZ II. Termin składania ofert został zmieniony z dnia 26 kwietnia 2016 r. godzina 10:00 na dzień 4 maja 2016 r. godzina 10:00. 21.04.2016
Załącznik nr 5 do SIWZ – „Wykaz zamówień – zmieniony 21-04-2016 r.” 21.04.2016
Załącznik nr 7 do SIWZ – „Wzór umowy – zmieniony 21-04-2016 r.” 21.04.2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 21.04.2016
Modyfikacja i wyjaśnienia SIWZ III. Termin składania ofert został zmieniony z dnia 4 maja 2016 r. godzina 10:00 na dzień 5 maja 2016 r. godzina 14:00 25.04.2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 25.04.2016
Wyjaśnienia SIWZ IV 28.04.2016
Zawiadomienie o wyborze oferty 16.05.2016
3/DI/BR/DRP/HU/POPT/PN/2016
Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa materiałów i usług promocyjnych na potrzeby Głównego Urzędu Statystycznego, w tym na potrzeby Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 -2020. Przetarg nieograniczony. Termin składania ofert: 8-04-2016 r. 17.03.2016 08.04.2016
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia 17.03.2016
Modyfikacja i Wyjaśnienia SIWZ 21.03.2016
Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 – zmieniony 21-03-2016 r. 21.03.2016
Wyjaśnienia SIWZ 22.03.2016
Zawiadomienie o wyborze oferty 15.04.2016
1/POPT/WM/GP/PN/2016
Ogłoszenie o zamówieniu: Kompleksowa obsługa spotkań oraz wydarzeń organizowanych przez Główny Urząd Statystyczny w Warszawie. Przetarg nieograniczony. Termin składania ofert: 20-04-2016 r. 11.03.2016 19.05.2016
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia 11.03.2016
Wyjaśnienia SIWZ 15.03.2016
Modyfikacja i wyjaśnienia SIWZ 17.03.2016
Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - zmieniony 17.03.2016 r. 17.03.2016
Wyjaśnienia SIWZ II 18.03.2016
Informacja prawna sporządzona dla Głównego Urzędu Statystycznego 18.03.2016
Pismo Ministerstwa Sportu i Turystyki z 02.03.2016 r. 18.03.2016
Wyjaśnienia SIWZ III 21.03.2016
Wyjaśnienia SIWZ IV 04.04.2016
Wyjaśnienia SIWZ V 08.04.2016
Modyfikacja SIWZ VI. Termin składania ofert zostal zmieniony z dnia 20 kwietnia 2016 r., godzina 10:00 na dzień 29 kwietnia 2016 r. godzina 10:00. 15.04.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu 15.04.2016
Wyjaśnienia SIWZ VII 18.04.2016
Modyfikacja i wyjaśnienia SIWZ VIII 20.04.2016
Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - zmieniony 20.04.2016 r. 20.04.2016
Modyfikacja SIWZ IX. Zamawiający zmienił termin składania ofert z 29-04-2016 r. godz. 10:00 na 09-05-2016 r. godz. 10:00 25.04.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu 25.04.2016
Modyfikacja SIWZ X. Zamawiający zmienił termin składania ofert z 09-05-2016 r. godz. 10:00 na 16-05-2016 r. godz. 10:00 04.05.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu 04.05.2016
Modyfikacja SIWZ XI. Zamawiający zmienił termin składania ofert z 16-05-2016 r. godz. 10:00 na 19-05-2016 r. godz. 10:00 10.05.2016
Sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu 10.05.2016
Wyjaśnienia SIWZ XII 12.05.2016
Zawiadomienie o wyborze oferty 06.06.2016
4/BA/PN/2016
Ogłoszenie o zamówieniu: Zakup i dostawa materiałów budowlano-hydraulicznych, materiałów elektrycznych oraz narzędzi niezbędnych do konserwacji budynku na potrzeby Głównego Urzędu Statystycznego. Przetarg nieograniczony. Termin składania ofert: 21-03-2016 r. Zamawiający informuje, że w dniu 8 marca 2016 r. o godzinie 10:00 w budynku Głównego Urzędu Statystycznego w Warszawie przy al. Niepodległości 208 odbędzie się zebranie wykonawców w celu dokonania wizji lokalnej. Zbiórka wykonawców odbędzie się w holu głównym przy recepcji. 26.02.2016 21.03.2016
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia 26.02.2016
Protokół z wizji lokalnej 09.03.2016
Zawiadomienie o wyborze oferty dla części nr 1 14.04.2016
Zawiadomienie o wyborze oferty dla części nr 2 14.04.2016
Podmiot publikujący: Główny Urząd Statystyczny
Autor najnowszej informacji: Agnieszka Jagoda (Departament Administracyjno-Budżetowy)
Publikujący najnowszą informację: Agnieszka Jagoda (Departament Administracyjno-Budżetowy)
Publikacja najnowszej informacji: 14.11.2024 12:12
Sprawdź historię zmian
Do góry