Zapytania Ofertowe

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj
Nr Nazwa postępowania Data zamieszczenia Data składania ofert
80/DB/2023
Zakup materiałów PPOŻ (w tym worki do ewakuacji dokumentów). Termin składania ofert: do dnia 7.11.2023 r. do godz. 15:00 30.10.2023 07.11.2023
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia 30.10.2023
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy 30.10.2023
Załącznik nr 3 – Formularz cenowy 30.10.2023
Wyjaśnienia do zapytania ofertowego 03.11.2023
Wyjaśnienia do zapytania ofertowego II 06.11.2023
Podmiot publikujący: Główny Urząd Statystyczny
Autor najnowszej informacji: Bartosz Wielądek (Departament Administracyjno-Budżetowy)
Publikujący najnowszą informację: Bartosz Wielądek (Departament Administracyjno-Budżetowy)
Publikacja najnowszej informacji: 28.02.2024 15:01
Sprawdź historię zmian
Do góry