• Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do mapy strony
Logo Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
  • Kontrast domyślny
  • Kontrast czarno-biały
  • Kontrast czarno-żółty
  • Kontrast żółto-czarny
  • English
  • Portal Informacyjny GUS
  • bip.gov.pl
  • O serwisie
    • Mapa serwisu
    • Dziennik zmian treści
    • Instrukcja korzystania
    • Redakcja BIP
Zobacz także

Logo Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu główne

Menu
  • Organizacja statystyki publicznej
  • Działalność statystyki publicznej
  • Prawo
  • Ogłoszenia
  • e-Urząd
  • Kontakt

Ścieżka

Strona główna OgłoszeniaZamówienia publiczne GUSINFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
Menu

INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Główny Urząd Statystyczny, jako Zamawiający informuje, że w dla postępowań o wartości równej lub przekraczającej progi unijne wszczętych od dnia 18 października 2018 r., ustawodawca w art. 15 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw, wskazał, iż komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się wyłącznie za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

W przypadkach opisanych powyżej komunikacja między Zamawiającym (GUS), a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu  https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.

Dokładne instrukcje w postaci filmów instruktażowych o tematach:

  • Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą
    https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal/miniportal-komunikacja-pomiedzy-zamawiajacym-a-wykonawca
     
  • Zmiana / wycofanie oferty
    https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal/miniportal-zmiana-wycofanie-oferty
     
  • Złożenie oferty
    https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal/miniportal-zlozenie-oferty
     
  • Szyfrowanie ofert
    https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal/miniportal-szyfrowanie-ofert
     

Znajdują się na stronie Urzędu Zamówień Publicznych:
https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal

Instrukcja obsługi miniPortalu w postaci pliku PDF:
https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0030/37596/Instrukcja-Uzytkownika-Systemu-miniPortal-ePUAP.pdf
 

  1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
  2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
  3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
  4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
  5. Identyfikatory postępowań i klucze publiczne dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowią załącznik do SIWZ.

Metryka

Podmiot publikujący: Główny Urząd Statystyczny
Autor informacji: Marzena Brzychcy (Departament Administracyjno-Budżetowy GUS)
Publikujący informację: Krzysztof Makulec (Departament Edukacji i Komunikacji GUS)
Publikacja informacji: 14.11.2018 11:54
Aktualizacja informacji: 14.11.2018 12:17
Sprawdź historię zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Krzysztof Makulec 14.11.2018 12:17 Edycja 7
Krzysztof Makulec 14.11.2018 12:16 Edycja 6
Krzysztof Makulec 14.11.2018 12:16 Edycja 5
Krzysztof Makulec 14.11.2018 12:15 Edycja 4
Krzysztof Makulec 14.11.2018 12:07 Edycja 3
Krzysztof Makulec 14.11.2018 12:06 Edycja 2
Krzysztof Makulec 14.11.2018 11:54 Publikacja 1
  • Ogłoszenia
    • Zamówienia publiczne GUS
      • Jednolity Europejski Dokument Zamówienia
      • Przetargi
      • Zapytania Ofertowe
      • Wstępne konsultacje rynkowe
      • INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW
      • Informacje dla sygnalistów
      • Ogłoszenia - PROFIL NABYWCY
      • Plan zamówień publicznych
    • Zamówienia publiczne jednostek podległych
    • Wolne stanowiska pracy
    • Praktyki, staże, wolontariat w GUS
    • Praktyki studenckie w urzędach statystycznych
    • Wrota Statystyki - publiczna prezentacja założeń projektu w ramach POPC 2.3
    • Hackathon GUS - ShowMeData II edycja
    • Hackathon GUS - Koduj SDG
    • Konkurs na najlepszą pracę magisterską i doktorską z zakresu statystyki II edycja
    • Konkurs na projekty logo dla statystyki publicznej
    • Prawa i przywileje osób ze szczególnymi potrzebami
    • Likwidacja/sprzedaż majątku
    • Najem lokali

Newsletter

Do góry

Główny Urząd Statystyczny

Aleja Niepodległości 208
00-925 Warszawa

Godziny pracy Urzędu: 8:15 - 16:15
Kancelaria: +48 22 608 30 00

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

REGON: 000331501
NIP: 5261040828

Infolinia Statystyczna

+48 22 279 99 99
(opłata zgodna z taryfą operatora)

Konsultanci są dostępni w dni robocze:
pon.- pt.: godz. 8.00 - 15.00

Informacja

Godziny pracy Informatorium:
poniedziałek-piątek 8.00–16.00

Zamówienia na dane statystyczne

Zobacz także:

  • Centralna Biblioteka Statystyczna
  • Centrum Informatyki Statystycznej
  • Zakład Wydawnictw Statystycznych

  • Rada Statystyki
  • Rządowa Rada Ludnościowa
  • Polskie Towarzystwo Statystyczne
  • Deklaracja dostępności

Copyright © 1995-2025 Główny Urząd Statystyczny