Samodzielny Referent Do spraw: archiwalnych w Wydziale Organizacji i Rejestrów
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Samodzielny Referent Do spraw: archiwalnych w Wydziale Organizacji i Rejestrów
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Urząd Statystyczny we Wrocławiu
ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław
ADRES URZĘDU:
Urząd Statystyczny we Wrocławiu
ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław
Wymiar etatu: 1
Stanowiska: 1
Wynagrodzenie zasadnicze: około 2 800,00 zł brutto
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:
OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- Porządkowanie i opracowywanie zasobu archiwalnego w Urzędzie zgodnie z zasadami Instrukcji Kancelaryjnej, Instrukcji Archiwalnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz w Systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD), w tym sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych, przyjmowanie dokumentów do archiwum zakładowego, brakowanie dokumentów, tworzenie raportów, przekazywanie dokumentacji do Archiwów Państwowych, obsługa w eArchiwum.
- Analizowanie i przedkładanie do akceptacji kierownikowi wydziału harmonogramów wewnętrznych badań statystycznych.
- Przeprowadzanie czynności kontrolnych zgodnie z "Zasadami i trybem prowadzenia kontroli wewnętrznej w Urzędzie Statystycznym we Wrocławiu" oraz opracowywanie protokołów z przeprowadzonych kontroli.
- Zastępowanie koordynatora czynności kancelaryjnych w ramach obsługi Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów.
KOGO POSZUKUJEMY:
POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne):
- Wykształcenie: średnie.
- Doświadczenie zawodowe do 1 roku w obszarze zagadnień archiwalnych.
- Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny.
- Łatwość komunikacji.
- Wysoki poziom kultury osobistej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
CO OFERUJEMY:
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”).
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy.
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu.
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
DOSTĘPNOŚĆ:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
WARUNKI PRACY
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- obsługa komputera powyżej 4 godzin,
- praca administracyjno-biurowa.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca przy komputerze,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- wejście do budynku bez barier architektonicznych.
DODATKOWE INFORMACJE
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
W związku z wprowadzeniem na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, w naborze na wolne stanowisko (w zakresie stawienia się do siedziby Urzędu w celu rozwiązania testu wiedzy) może wziąć udział wyłącznie osoba zdrowa. Kandydat biorący udział w naborze zobowiązany jest stosować się do wymogów w zakresie wprowadzonych procedur i ograniczeń reżimu sanitarnego obowiązującego w Urzędzie tj.:
- po wejściu do Urzędu należy zdezynfekować ręce dostępnym przy portierni środkiem do dezynfekcji;
- na terenie Urzędu należy mieć zasłonięte usta oraz nos za pomocą np. maseczki lub przyłbicy, oraz zachowywać dystans społeczny 1,5 metra.
List motywacyjny i wymagane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata. Po przeprowadzonym naborze niezwłocznie zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru przez umieszczenie jej w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej Głównego Urzędu Statystycznego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 37 16 416.
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-04-01
TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Zaświadczenie o ukończonym kursie kancelaryjno-archiwalnym.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOŁĄCZ JEŚLI POSIADASZ (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Aplikuj do: 16 marca 2021
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 08/03/2021" na adres:
Urząd Statystyczny we Wrocławiu,
Wydział Kadr i Szkolenia,
50-950 Wrocław,
ul. Oławska 31, pok. nr 501.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: (71) 37 16 416 lub mailowego na adres: K.Morawska@stat.gov.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 16.03.2021
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - RODO, Dyrektor Urzędu Statystycznego we Wrocławiu, informuje że:
1. Administrator Danych Osobowych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Statystycznego we Wrocławiu ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław – dalej „ Administrator”.
2. Inspektor Ochrony Danych.
Dodatkowe informacje może Pani/Pan uzyskać u Inspektora Ochrony Danych pod adresem: IOD_USWRO@stat.gov.pl lub listownie pod adresem siedziby Urzędu Statystycznego we Wrocławiu.
3. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) – lit. c) RODO w związku z art. 22 1 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) oraz art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2020 r. poz. 265 z późn. zm.) w celu realizacji procedury rekrutacji w procesie naboru na wolne stanowisko pracy w korpusie służby cywilnej w Urzędzie Statystycznym we Wrocławiu.
4. Obowiązek podania danych osobowych.
Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem naboru.
5. Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępnianie żadnym odbiorcom.
6. Okresy przetwarzania danych osobowych.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okresy 3 miesięcy od daty publikacji informacji o wyniku naboru.
7. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji.
Podane przez Panią/Pana dane nie będą podlegać profilowaniu ani procesom związanym z podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji.
8. Prawa osoby, której dane dotyczą.
- Dostępu do swoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych danych oraz uzyskania kopii tych danych;
- Modyfikacji i poprawienia swoich danych, w tym, jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania do ograniczenia ich zakresu przetwarzania;
- Usunięcia swoich danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeżeli nie będą zachodziły inne przeciwskazania prawne;
- Wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzanych danych osobowych (w tym wycofania zgody);
- Przeniesienia danych do innego Administratora Danych Osobowych, jeśli dane przetwarzane są w związku z udzieloną zgodą lub zawartą umową.
9. Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) lub organizacji międzynarodowych.
Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom mającym siedzibę poza EOG lub organizacjom międzynarodowym.
10. Dodatkowe informacje.
Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan złożyć do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zajmujący się ochroną danych osobowych.