Oferty pracy

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

inspektor ds. obsługi administracyjnej w Wydziale Administracyjnym

26.04.2019

Urząd Statystyczny we Wrocławiu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor ds. obsługi administracyjnej w Wydziale Administracyjnym

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
Urząd Statystyczny we Wrocławiu
ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • obsługa komputera powyżej 4 godzin,
  • praca administracyjno-biurowa,
  • obsługa klientów zewnętrznych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca przy komputerze,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • budynek posiada dwie windy,
  • drzwi odpowiedniej szerokości dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, 
  • wejście do budynku bez barier architektonicznych,
  • odpowiednio dostosowana 1 toaleta dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.        

Zakres zadań:


  • prowadzenie kancelarii Urzędu, zgodnie z obowiązującymi zasadami instrukcji kancelaryjnej,
  • obsługa systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (SEOD) a w szczególności przygotowywanie i naklejanie etykiet z kodami paskowymi, drukowanie dokumentów, skanowanie wpływających do Urzędu dokumentów w formie papierowej, rejestracja dokumentów przychodzących i wychodzących, przekazywanie dokumentów papierowych do składu chronologicznego, obsługa składu chronologicznego (przyjęcie na skład, wyjęcie ze składu, obsługa wypożyczeń).
  • przyjmowanie, sprawdzanie, kompletowanie oraz rozdzielanie i przekazywanie korespondencji w wersji papierowej komórkom organizacyjnym Urzędu oraz selekcjonowanie korespondencji do wysyłki zgodnie z cennikiem opłat pocztowych,
  • ewidencjonowanie wychodzących z Urzędu przesyłek poleconych w pocztowej książce nadawczej, ewidencjonowanie i prowadzenie codziennego rejestru przesyłek listowych nierejestrowanych wychodzących z Urzędu,
  • wypełnianie i realizacja wniosków na zakupy artykułów spożywczych na narady, spotkania i szkolenia, opisywanie faktur za zrealizowane zakupy oraz przygotowywanie sal i obsługa narad, spotkań i szkoleń,
  • nadzór nad zabezpieczeniem i przechowywaniem kluczy zapasowych do pomieszczeń Urzędu.
  • archiwizowanie dokumentacji wydziału,
  • pełnienie zastępstw, w czasie urlopu lub innych nieobecności, na stanowisku portiera.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  • wykształcenie: średnie,
  • doświadczenie zawodowe: powyżej 1,5 roku w pracy biurowej,
  • łatwość komunikacji,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły,
  • duża odporność na stres,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

                    

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:

  •  CV i list motywacyjny,
  •  kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  •  kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,
  •  oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  •  oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  •  oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów  naboru.


TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:


Dokumenty należy złożyć do: 09 maja 2019 r.

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

Urząd Statystyczny we Wrocławiu,

Wydział Kadr i Szkolenia,

50-950 Wrocław,

ul. Oławska 31, pok. nr 501.

Z dopiskiem - Oferta nr 1/13/2019



DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  1. Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Statystycznego
    we Wrocławiu ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, tel. 71 37 16 300 e-mail: sekretariatUSWRO@stat.gov.pl
  2. Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 71 37 16 300 e-mail: P.Niewojt@stat.gov.pl
  3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  4. Informacje o odbiorcach danych: dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane wyłącznie przez Administratora danych
  5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej(z uwzględnieniem 3 miesięcy,
    w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  6. Uprawnienia:
  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  1. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  2. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi
co najmniej 6%. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego ok 2 420 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani telefoniczne lub e-mailem o kolejnych etapach naboru. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). List motywacyjny i wymagane oświadczenia muszą być opatrzone datą
i własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata.

Po przeprowadzonym naborze niezwłocznie zostanie upowszechniona informacja
o wyniku naboru przez umieszczenie jej w miejscu powszechnie dostępnym
w siedzibie Urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej Głównego Urzędu Statystycznego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone
po zakończeniu procedury naboru.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (71) 37 16 416.




WZORY OŚWIADCZEŃ:

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej


Podmiot publikujący: Główny Urząd Statystyczny
Autor informacji: Alicja Lipień (Urząd Statystyczny we Wrocławiu)
Publikujący informację: Beata Zawistowska (Departament Edukacji i Komunikacji GUS)
Publikacja informacji: 26.04.2019 09:00
Aktualizacja informacji: 17.10.2019 11:40
Sprawdź historię zmian
Do góry