Ankieter w Wydziale Badań Ankietowych
Urząd Statystyczny we Wrocławiu
poszukuje kandydata na stanowisko:
ankietera
w Wydziale Badań Ankietowych
Wymiar etatu: pełny etat
Liczba stanowisk pracy: 1
umowa o pracę na okres zastępstwa
Miejsce wykonywania pracy: m. Wrocław
Wykształcenie: średnie
Główne obowiązki:
Realizacja ankiet, wywiadów w bezpośrednim kontakcie z respondentami z wykorzystaniem urządzeń mobilnych, zgodnie z adresem ujętym w kartotece wylosowanych gospodarstw domowych do badań ankietowych.
Wymagania konieczne:
- umiejętność obsługi komputera,
- miejsce zamieszkania – miasto Wrocław
- co najmniej dwa lata stażu pracy zawodowej.
Wymagania pożądane:
- komunikatywność,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność,
- odporność na stres,
- odpowiedzialność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV, list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
i doświadczenia zawodowego, - oświadczenia, których wzory stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia, tzn.:
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych,
o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Urząd Statystyczny we Wrocławiu ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji w procesie naboru na wolne stanowisko pracy na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy to kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o korzystaniu z pełni praw publicznych,
Dokumenty należy składać w terminie do 30.05.2025 r.
na adres:
Urząd Statystyczny we Wrocławiu
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Oławska 31
50-950 Wrocław
Kontakt telefoniczny: Kierownik Wydziału Badań Ankietowych
Pani Olga Styrczula 71 37 16 333
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Urząd Statystyczny we Wrocławiu wprowadził wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, która określa zasady i tryb zgłaszania przez sygnalistów naruszeń prawa oraz podejmowania działań następczych w Urzędzie Statystycznym we Wrocławiu.
Zgłoszenia sygnalistów są przyjmowane:
1) pocztą elektroniczną na adres mailowy: Sygnalista_USWRO@stat.gov.pl;
2) pisemnie, w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „zgłoszenie nieprawidłowości”, umieszczonej w kolejnej, zamkniętej kopercie, przekazane:
a) przesyłką pocztową na adres korespondencyjny Urzędu: Urząd Statystyczny we Wrocławiu, ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław,
b) do sekretariatu Urzędu lub pozostawione na portierni siedziby Urzędu lub jego oddziałów;
3) ustnie, pracownikowi do spraw przyjmowania zgłoszeń:
a) osobiście, podczas bezpośredniego spotkania - na wniosek sygnalisty, zorganizowanego w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku,
b) telefonicznie, pod numerem tel. 71 3716 308 lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344 z późn. zm.). czyli komunikatora Skype for Business używanego w jednostkach służb statystyki publicznej.
Zgłoszenia anonimowe nie są rozpatrywane.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)- RODO, Dyrektor Urzędu Statystycznego we Wrocławiu, informuje że:
- Administrator Danych Osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Statystycznego we Wrocławiu ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław – dalej „ Administrator”.
- Inspektor Ochrony Danych
Dodatkowe informacje może Pani/Pan uzyskać u Inspektora Ochrony Danych pod adresem: lub listownie pod adresem siedziby Urzędu Statystycznego we Wrocławiu.
- Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) – lit. c) RODO w związku z art. 22 1 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277) oraz art. 3 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1917 z późn. zm.) w celu realizacji procedury rekrutacji w procesie naboru na wolne stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej w Urzędzie Statystycznym we Wrocławiu.
- Obowiązek podania danych osobowych
Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest dobrowolne. Jednakże konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem naboru.
- Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępnianie żadnym odbiorcom.
- Okresy przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okresy 3 miesięcy od daty publikacji informacji o wyniku naboru.
- Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Podane przez Panią/Pana dane nie będą podlegać profilowaniu ani procesom związanym z podejmowaniem zautomatyzowanych decyzji.
- Prawa osoby, której dane dotyczą
- Dostępu do swoich danych, w tym uzyskania informacji o zakresie przetwarzanych danych oraz uzyskania kopii tych danych;
- Modyfikacji i poprawienia swoich danych, w tym, jeżeli nie będą zachodziły inne prawne przeciwskazania do ograniczenia ich zakresu przetwarzania;
- Usunięcia swoich danych („prawo do bycia zapomnianym”), jeżeli nie będą zachodziły inne przeciwskazania prawne;
- Wniesienia sprzeciwu wobec niewłaściwego przetwarzanych danych osobowych (w tym wycofania zgody);
- Przeniesienia danych do innego Administratora Danych Osobowych, jeśli dane przetwarzane są w związku z udzieloną zgodą lub zawartą umową.
- Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) lub organizacji międzynarodowych
Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom mającym siedzibę poza EOG lub organizacjom międzynarodowym.
- Dodatkowe informacje
Skargę dotyczącą przetwarzania danych osobowych może Pani/Pan złożyć do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, zajmujący się ochroną danych osobowych.