SKARGI I WNIOSKI DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA URZĘDU
Sprawa:
Przyjmowanie skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania Urzędu, w tym jakości świadczonych usług, w interesie publicznym, własnym lub innej osoby za jej zgodą.
Sposoby przyjmowania skarg i wniosków:
Skargę, wniosek lub petycję można wnieść pisemnie (np. e-mailem, faksem, pocztą tradycyjną, poprzez platformę e-PUAP) lub złożyć osobiście (pisemnie lub ustnie do protokołu).
Skargi przyjmuje Dyrektor Urzędu oraz Wydział Organizacji i Rejestrów lub kierownicy oddziałów Urzędu w Jeleniej Górze, Legnicy lub Wałbrzychu.
Miejsce i terminy przyjmowania skarg i wniosków:
Urząd Statystyczny we Wrocławiu
ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław
e-mail: SekretariatUSwro@stat.gov.pl
tel.: 71 3716-400, fax: 71 3716-360
poniedziałek-piątek w godz.: 7.15-15.15
Oddział w Jeleniej Górze
ul. 1 Maja 1, 58-500 Jelenia Góra
tel.: 75 6424-001, fax: 75 64-24-077
wtorek-piątek w godz.: 7.15-15.15
poniedziałek w godz. 7.15-18.00
Oddział w Legnicy
ul. Jaworzyńska 65, 59-220 Legnica
tel.: 76 8664-200, fax: 76 86-65-260
wtorek-piątek w godz.: 7.15-15.15
poniedziałek w godz. 7.15-18.00
Oddział w Wałbrzychu
ul. Adama Mickiewicza 14, 58-300 Wałbrzych
tel.: 74 8869-200, fax: 74 88-69-241
godziny pracy:
wtorek-piątek w godz.: 7.15-15.15
poniedziałek w godz. 7.15-18.00
Załatwienie sprawy:
Skargi i wnioski rozpatruje Dyrektor Urzędu, bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca.