• Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do mapy strony
Logo Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
  • Kontrast domyślny
  • Kontrast czarno-biały
  • Kontrast czarno-żółty
  • Kontrast żółto-czarny
  • English
  • Portal Informacyjny GUS
  • bip.gov.pl
  • O serwisie
    • Mapa serwisu
    • Dziennik zmian treści
    • Instrukcja korzystania
    • Redakcja BIP
Zobacz także

Logo Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu główne

Menu
  • Organizacja statystyki publicznej
  • Działalność statystyki publicznej
  • Prawo
  • Ogłoszenia
  • e-Urząd
  • Kontakt

Ścieżka

Strona główna Urząd Statystyczny we WrocławiuKontakt z UrzędemPonowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
Menu

Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w celu ponownego wykorzystania można złożyć:

  • pisemnie:
  • pocztą tradycyjną na adres Urzędu,
  • pocztą elektroniczną,
  • faksem.

na adres:
Urząd Statystyczny we Wrocławiu
ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław

e-mail:
Dziennik podawczy,
tel: +48 71 3716 300
fax: +48 71 3716 360
godziny pracy: od poniedziałku do piątku: 715 - 1515

  • osobiście w siedzibie Urzędu lub w jednym z oddziałów terenowych:
Oddział w Jeleniej Górze Oddział w Legnicy Oddział w Wałbrzychu

ul. 1 Maja 1,
58-500 Jelenia Góra
Centrala telefoniczna:
(+48) 75 6424 001, 75 6424 002
Sekretariat: (+48) 75 6424 078
Faks: (+48) 75 6424 077,
75 6424 025

ul. Jaworzyńska 65,
59-220 Legnica
Centrala telefoniczna:
(+48) 76 8665 200
Sekretariat: (+48) 76 8665 252
Faks: (+48) 76 8665 260
ul. Adama Mickiewicza 14, 58-300 Wałbrzych
Centrala telefoniczna:
(+48) 74 8869 200
Faks: (+48) 74 8869 241, 
74 8422 781

Wniosek powinien zawierać:

  • zapis, iż jest to wniosek o ponowne wykorzystanie informacji publicznej,
  • informacje dotyczące sposobu i formy udostępnianej informacji,
  • rodzaj nośnika, za pośrednictwem którego nastąpi przekazanie informacji,
  • formę przekazania informacji,
  • informacje pozwalające na identyfikację zamawiającego (imię i nazwisko, nazwa instytucji, dane teleadresowe),
  • zakres oraz cel ponownego wykorzystania informacji publicznej.

Mogą zostać określone warunki ponownego wykorzystywania informacji public2nej dotyczące:

  • obowiązku poinformowania o źródle, czasie wytworzenia i pozyskania informacji publicznej,
  • obowiązku dalszego udostępniania innym użytkownikom informacji w pierwotnie pozyskanej formie,
  • obowiązku informowania o przetworzeniu informacji ponownie wykorzystywanej,
  • zakresu odpowiedzialności podmiotu zobowiązanego za przekazywane informacje.

Wniosek rozpatruje się bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od złożenia wniosku. Jeżeli rozpatrzenie wniosku w tym terminie nie jest możliwe, Wnioskodawca zostanie powiadomiony o powodach opóźnienia w przekazaniu informacji oraz o nowym terminie, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.
Odmowa udzielenia informacji może nastąpić ze względu na jej niejawność (ochrona danych osobowych, prawo do prywatności, tajemnica państwowa, służbowa, statystyczna).
Udostępnienie informacji publicznej w celu ponownego wykorzystania jest bezpłatne. W przypadku, jeśli udostępnienie spowoduje dodatkowe koszty związane z przygotowaniem informacji. zgodnie ze sposobem wskazanym we wniosku. wówczas może zostać pobrana oplata w wysokości odpowiadającej tym kosztom.
W takim przypadku Wnioskodawca zostanie powiadomiony o wysokości opiaty. Po akceptacji zakresu danych oraz warunków płatności należy przesiać na adres e-mail lub faksem potwierdzenie zamówienia wraz z danymi do wystawienia rachunku.

Podstawa prawna:

  • Ustawa z 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1524) 
  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r. poz.902) 

Metryka

Podmiot publikujący: Urząd Statystyczny we Wrocławiu
Autor informacji: Hanna Korpalska-Golec (Wydział Organizacji i Rejestrów)
Publikujący informację: Wojciech Szpakowski (Dolnośląski Ośrodek Badań Regionalnych)
Publikacja informacji: 08.08.2019 08:02
Aktualizacja informacji: 02.04.2025 13:15
Sprawdź historię zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Rafał Kontowski 02.04.2025 13:15 Edycja 8
Krzysztof Makulec 06.11.2019 14:46 Edycja 7
Wojciech Szpakowski 01.10.2019 14:50 Edycja 6
Wojciech Szpakowski 01.10.2019 14:38 Edycja 5
Wojciech Szpakowski 01.10.2019 14:22 Edycja 4
Wojciech Szpakowski 01.10.2019 13:00 Edycja 3
Wojciech Szpakowski 08.08.2019 08:04 Edycja 2
Wojciech Szpakowski 08.08.2019 08:02 Publikacja 1
  • Urząd Statystyczny we Wrocławiu
    • O Urzędzie
    • Oferty pracy
    • Zamówienia publiczne
    • Likwidacja/sprzedaż majątku
    • Rejestry, ewidencje, archiwa
    • Kontrole
    • Instrukcja obsługi
    • Kontakt z Urzędem
      • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
      • Udostępnianie informacji publicznych
      • Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
      • Udostępnianie danych statystycznych
      • Informacje dla osób z niepełnosprawnością
      • Skargi i wnioski
      • Petycje
      • Redakcja BIP US
      • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych
    • Dostępność
    • Zgłoszenia naruszeń
Do góry
Copyright © 1995-2025 Główny Urząd Statystyczny