Menu
Starszy Informatyk do spraw: utrzymania środowiska IT w zakresie I linii wsparcia technicznego oraz serwisu sprzętu informatycznego Wydział Informatyki
01.02.2023
Liczba stanowisk: 2
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy: Warszawa, ul. 1 Sierpnia 21
Osoba na tym stanowisku:
- Zarządzanie zgłoszeniami użytkowników środowiska informatycznego na poziomie I linia wsparcia technicznego IT w tym: bezpośrednie wsparcie użytkownika IT, podejmowanie i opisywanie zgłoszeń w środowisku wspomagającym proces zarządzania incydentami - SerwisDesk, obsługa zgłoszeń prowadzenie diagnozy i stosowanie znanych rozwiązań, przekazywanie wstępnie zdiagnozowanych problemów na II linię wsparcia, administrowanie obiektami IT w usłudze Active Directory.
- Prowadzenie całości prac związanych z wyposażaniem stanowisk pracy w sprzęt informatyczny i jego eksploatacją w tym: konfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z nieprawidłowym działaniem sprzętu i oprogramowania, utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej wszystkich urządzeń IT, administrowanie infrastrukturą teleinformatyczną.
- Prowadzenie prac związanych z diagnozowaniem, naprawą, monitorowaniem usług serwisowych oraz sprzętu komputerowego w tym: diagnozowanie usterek sprzętu informatycznego, prowadzenie wewnętrznego serwisu sprzętu informatycznego, w tym m.in.: demontaż i montaż podzespołów, wymiana komponentów, opiniowanie zasadności i proponowanie sposobów napraw, ocena i opis uszkodzeń oraz przygotowanie urządzeń do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz prowadzenie ewidencji w przedmiotowym zakresie.
- Współudział w prowadzonych pracach związanych z nabywaniem w trybie zamówienia publicznego sprzętu komputerowego w tym: prowadzenie analizy rynku w zakresie zaspakajania potrzeb IT, wynikających z realizacji zadań statutowych Urzędu, opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia sprzętu informatycznego, udział w komisjach przetargowych dot. zakupu sprzętu informatycznego, prowadzenie analizy oraz oceny ofert, sporządzanie rekomendacji w obszarze IT dot. wyboru najtrafniejszej oferty.
- Prowadzenie bazy konfiguracji (CMDB) z wykorzystaniem środowiska informatycznego LOG System w tym: aktualizacja bazy w oparciu o zgłaszane w Service Desk wnioski o przemieszczenia, analiza bazy w zakresie poprawności i aktualności danych, uzupełnianie/usuwanie rekordów bazy o nowe/zlikwidowane obiekty IT, monitowanie użytkowników w zakresie aktualizacji dokumentacji dotyczącej przemieszczania sprzętu IT niezgodnie z procedurami.
- Prowadzenie prac związanych z zarządzaniem środkiem trwałym obszaru informatycznego w tym: przeprowadzanie analiz, opiniowanie przydatności użytkowania eksploatowanego sprzętu informatycznego, klasyfikacja wyeksploatowanego sprzętu informatycznego w zakresie dalszego użytkowania, zdjęcia ze stanu użytkowania, likwidacji, prowadzenie dokumentacji zużycia w cyklu życia produktu IT, wnioskowanie o wycofanie z eksploatacji obiektu IT, udział w komisjach likwidacyjnych.
Pliki do pobrania
Metryka
Podmiot publikujący:
Urząd Statystyczny w Warszawie
Autor informacji:
Dominika Woźniak-Kaliszewska
Publikujący informację:
Daniel Koźmiński
Publikacja informacji:
01.02.2023 00:01
Sprawdź historię zmian