Statystyk Do spraw: rejestru REGON w Oddziale w Koszalinie
Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy: al. Monte Cassino 4, 75-412 Koszalin
Oferta pracy ważna do: 29.07.2025 r.
Wynagrodzenie zasadnicze: 4967,95 zł brutto
Ogłoszenie nr 154176 / 18.07.2025
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- uczestniczy w rejestracji i aktualizacji jednostek gospodarki narodowej w rejestrze Regon
- współpracuje z organami rejestrowymi, ewidencyjnymi, założycielskimi oraz innymi instytucjami
- wspiera przy realizacji badań statystycznych o szerokim zasięgu obserwacji oraz bierze udział w realizowaniu spisów
powszechnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie
- Znajomość ustawy o statystyce publicznej
- Znajomość rozporządzenia w sprawie prowadzenia rejestru REGON i klasyfikacji PKD 2007
- Znajomość programu MS Excel (w szczególności podstawowe formuły matematyczne, logiczne, statystyczne i
wyszukiwania oraz tworzenia tablic - sortowanie, filtrowanie, formatowanie) - Znajomość programu MS Word
- Komunikatywność. Dokładność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy z dokumentami rejestrowymi podmiotów gospodarczych
- umiejętność analitycznego myślenia
Co oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Praca w korpusie służby cywilnej
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i ich dzieci z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
- Możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia - po zdanym egzaminie - do dodatkowych uprawnień (np. dodatkowy urlop do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia i wynagrodzenia)
- Miłą atmosferę pracy
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
- Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Zachęcamy do składania ofert przez osoby z niepełnosprawnościami (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze - obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa telefonu, obsługa klientów zewnetrznych
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Urzędu oraz poza nim.
Stanowisko znajduje się na parterze w Oddziale Urzędu.
Budynek - brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na poziomie parteru.
Dodatkowe informacje
- Oświadczenia złóż według wzorów zamieszczonych poniżej.
Oświadczenia muszą zawierać datę i własnoręczny czytelny Twój podpis. - Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym.
- Prosimy o odniesienie się w aplikacji do wszystkich wymagań zawartych w ogłoszeniu, co traktowane będzie na równi z oświadczeniem o ich spełnieniu.
- Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do etapu - rozmowa kwalifikacyjna, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.
- Przekazane wraz z ofertą dokumenty w języku obcym jeśli mają być brane pod uwagę muszą zostać przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Informacje na temat Procedury zgłoszeń wewnętrznych w Urzędzie Statystycznym w Szczecinie znajdują się
na stronie: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-szczecinie/kontakt-z-urzedem/zgloszenia-wewnetrzne/
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- Weryfikacja formalna dokumentów
- Analiza merytoryczna dokumentów
- Rozmowa kwalifikacyjna
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO)
Aplikuj do: 29 lipca 2025
Aplikuj mailowo na adres: Wydz.KadriSzkoleniaSZC@stat.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 154176 / 18.07.2025.
Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 154176" na adres:
Urząd Statystyczny
Oddział w Koszalinie
al. Monte Cassino 4
75-412 Koszalin
Składając osobiście:
w pokoju 105 lub 107 (parter)
al. Monte Cassino 4, Koszalin
(pon. 7.00-18.00, wt.-pt. 7.00-15.00)
Na kopercie dopisz: "ogłoszenie nr 154176"
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 94 3476320 - Kierownik Oddziału lub mailowego na adres: Wydz.KadriSzkoleniaSZC@stat.gov.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 29.07.2025
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z realizacją wymogów RODO[1] informujemy o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
I. Administrator
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Statystyczny w Szczecinie reprezentowany przez Dyrektora mający siedzibę w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin – zwany dalej „Administratorem".
II. Inspektor ochrony danych
Z Inspektorem ochrony danych (IOD) wyznaczonym przez Administratora może się Pani/Pan kontaktować:
a. pocztą tradycyjną na adres: IOD Urząd Statystyczny w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin;
b. pocztą elektroniczną na adres e-mail: IOD_USSZC@stat.gov.pl.
III. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji w naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Statystycznym w Szczecinie.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze[2];
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
Jeżeli w dokumentach (CV, list motywacyjny, itp.) zawarte są inne dane, niż wymagane przepisami prawa, będą one przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO).
IV. Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom upoważnionym do ich uzyskania na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom, z którym Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w celu dostarczenia i rozwoju usług informatycznych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań przez służby statystyki, w tym celu zapewnienia bezpieczeństwa w systemach informatycznych statystyki publicznej.
W związku z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej dane osobowe w zakresie imion i nazwisk oraz miejsca (miejscowości) zamieszkania osób, które są zatrudniane w wyniku naborów na stanowiska w korpusie służby cywilnej zostaną podane do publicznej wiadomości.
V. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Urzędu ma możliwość wyboru kolejnego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
VI. Obowiązek / dobrowolność podania danych osobowy
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa jest dobrowolne, a ich przekazanie zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO).
Zgoda ta może być wycofana w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, którego dokonano przed jej wycofaniem. Po danie danych szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO jest dobrowolne i opiera się na Pani/Pana wyraźniej zgodzie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może być odwołana w dowolnym czasie.
VII. Prawa osoby, której dane dotyczą
Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; do sprostowania (poprawiania) danych osobowych; do usunięcia danych osobowych; do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; do przenoszenia danych; do cofnięcia zgody do przetwarzania danych osobowych; do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres UODO), jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.).
[2] Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w związku z przepisami w szczególności: art. 22(1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409), ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz. U. z 2023, poz. 1917), ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.)