Oferty pracy

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Statystyk Do spraw: organizacji badań statystycznych w Ośrodku Statystyki Rynku Nieruchomości

15.05.2024

Statystyk
Do spraw: organizacji badań statystycznych w Ośrodku Statystyki Rynku Nieruchomości

Liczba stanowisk pracy: 1

Wymiar etatu: 1

Wynagrodzenie zasadnicze: około 4731,37 zł brutto

Miejsce pracy:

Szczecin
Ul. Matejki 22

Oferta pracy ważna do: 27.05.2024 r.

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Uczestniczy w organizowaniu i realizowaniu badań statystycznych z zakresu rynku nieruchomości
  • Pomaga w prowadzeniu prac metodologicznych z zakresu rynku nieruchomości
  • Uczestniczy w analizie wyników prowadzonych badań oraz w ocenie ich jakości
  • Uczestniczy w przedstawianiu wyników i analiz statystycznych
  • Uczestniczy we współpracy z instytucjami krajowymi i międzynarodowymi
  • Uczestniczy w określaniu jednostek sprawozdawczych, ustalaniu podstawowych zmiennych, definicji pojęć oraz wzorów
    tablic wynikowych i publikacyjnych

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość organizacji i funkcjonowania służb statystyki publicznej i służby cywilnej, w tym regulacji prawnych
  • Znajomość systemu statystyki publicznej w Polsce
  • Znajomość zagadnień ekonomicznych w szczególności dot. rynku nieruchomości
  • Znajomość programów MS Word i MS Excel ( w szczególności podstawowe formuły matematyczne, logiczne, statystyczne
    i wyszukiwania oraz tworzenia tablic - sortowanie, filtrowanie, formatowanie i tworzenie wykresów)
  • Ogólna wiedza z zakresu statystyki
  • Komunikatywność, dokładność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
    pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w
    rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów
    bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów
    urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie
    lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Co oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Praca w korpusie służby cywilnej
  • Możliwość rozwoju kompetencji i kwalifikacji poprzez ciekawe zadania i projekty
  • Możliwość doskonalenia zawodowego
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia
    zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i ich dzieci z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
  • Możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia - po zdanym egzaminie - do
    dodatkowych uprawnień (np. dodatkowy urlop do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia
    i wynagrodzenia)
  • Miłą atmosferę pracy
  • Doskonałą lokalizację Urzędu w centrum Szczecina

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
    niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
    wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu
    potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
    w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
    wyniósł co najmniej 6%.

Zachęcamy do składania ofert przez osoby z niepełnosprawnościami (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca
i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:

  • statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze - praca z dokumentami, obsługa telefonu, obsługa
    komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Urzędu oraz poza nim.

Stanowisko znajduje się na 8 piętrze w siedzibie Urzędu.
Budynek - brak progów utrudniających wjazd wózkiem, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia
szerokość ciągów komunikacyjnych. Windy zaopatrzone są w informację głosową oraz tablice przyzywowe z
oznakowaniem dla osób niewidomych i słabowidzących. Toaleta dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na poziomie
parteru.

Dodatkowe informacje

  • Oświadczenia złóż według wzorów zamieszczonych poniżej.
  • Oświadczenia muszą zawierać datę i własnoręczny czytelny Twój podpis.
  • Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym.
  • Prosimy o odniesienie się w aplikacji do wszystkich wymagań zawartych w ogłoszeniu, co traktowane będzie na
    równi z oświadczeniem o ich spełnieniu.
  • Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do etapu - rozmowa kwalifikacyjna, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub
    mailowo.
  • Przekazane wraz z ofertą dokumenty w języku obcym jeśli mają być brane pod uwagę muszą zostać przetłumaczone
    przez tłumacza przysięgłego.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  1. Weryfikacja formalna dokumentów
  2. Analiza merytoryczna dokumentów
  3. Rozmowa kwalifikacyjna

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie
    pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu
    przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa
    państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia
    1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (jeżeli dane będą obejmowały
    szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO)

Aplikuj do: 27 maja 2024

  • Aplikuj mailowo na adres: , w temacie wpisz: Ogłoszenie nr  137605 / 15.05.2024.
  • Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 137605" na adres:

Urząd Statystyczny w Szczecinie
ul. Jana Matejki 22
70-530 Szczecin

Lub Składając osobiście:
w kancelarii Urzędu (I piętro)
ul. Jana Matejki 22,
70-530 Szczecin
(pon. 7.00-18.00, wt.-pt. 7.00-15.00)
Na kopercie dopisz: "ogłoszenie nr 137605"

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 914597703- komórka ds. kadr lub mailowego na adres: Wydz.KadriSzkoleniaSZC@stat.gov.pl

Dokumenty należy złożyć do: 27.05.2024
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

W związku z realizacją wymogów RODO[1] informujemy o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z
przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

I. Administrator

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Statystyczny w Szczecinie reprezentowany przez Dyrektora
mający siedzibę w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin – zwany dalej „Administratorem".

II. Inspektor ochrony danych

Z Inspektorem ochrony danych (IOD) wyznaczonym przez Administratora może się Pani/Pan kontaktować:
a. pocztą tradycyjną na adres: IOD Urząd Statystyczny w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin;
b. pocztą elektroniczną na adres e-mail: 

III. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[2], będą przetwarzane w celu realizacji
procesu rekrutacji w naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Statystycznym w Szczecinie oraz w związku z
realizacją obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze[3].
Jeżeli w dokumentach (CV, list motywacyjny, itp.) zawarte są inne dane, niż wymagane przepisami prawa będą
one przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, która może być odwołana w dowolnym czasie[4].

IV. Odbiorcy danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie
przepisów prawa.
W związku z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej dane osobowe w zakresie imion i nazwisk
oraz miejsca (miejscowości) zamieszkania osób, które są zatrudniane w wyniku naborów na stanowiska w korpusie
służby cywilnej zostaną podane do publicznej wiadomości.

V. Okres przechowywania danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy
w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Urzędu ma możliwość wyboru kolejnego kandydata,
w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający
z przepisów o archiwizacji.

VI. Obowiązek / dobrowolność podania danych osobowych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest dobrowolne ale niezbędne,
aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa jest
dobrowolne, a ich przekazanie zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 6 ust.
1 lit a RODO). Zgoda ta może być wycofana w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, którego
dokonano przed jej wycofaniem. Podanie danych szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO jest
dobrowolne i opiera się na Pani/Pana wyraźniej zgodzie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może być odwołana w dowolnym
czasie.

VII. Prawa osoby, której dane dotyczą

Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; do
sprostowania (poprawiania) danych osobowych; do usunięcia danych osobowych; do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych; do przenoszenia danych; do cofnięcia zgody do przetwarzania danych osobowych; do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie
danych osobowych narusza przepisy RODO.

VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.


[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony

osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn.
zm.).
[2] Art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 poz. 1465), ustawa z dnia 21 listopada 2008 r.
o służbie cywilnej (Dz. U z 2022 poz. 1691 z późn. zm.), ustawa z dn. 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów
państwowych (Dz. U. z 2023, poz. 1917), ustawa z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o
dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z
późn. zm.).
[3] Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której
dane dotyczą przed zawarciem umowy) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do
wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
[4] Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

Wzory oświadczeń

Oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych do celów naboru

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej

Oświadczenia muszą zawierać datę i własnoręczny czytelny Twój podpis



Podmiot publikujący: US Szczecin
Autor informacji: Barbara Gęsikiewicz
Publikujący informację: Ireneusz Romanko
Wytworzenie informacji: 14.05.2024
Publikacja informacji: 15.05.2024 07:01
Aktualizacja informacji: 15.05.2024 07:24
Sprawdź historię zmian
Do góry