Specjalista Do spraw: organizacji i realizacji badań statystycznych, rejestru REGON, edukacji, promocji i rozpowszechniania informacji w Oddziale w Świnoujściu
Specjalista
Do spraw: organizacji i realizacji badań statystycznych, rejestru REGON, edukacji, promocji i rozpowszechniania informacji w Oddziale w Świnoujściu
Liczba stanowisk pracy: 1
Wymiar etatu: 1
Wynagrodzenie zasadnicze: około 5400,00 zł brutto
Miejsce pracy:
ul. Żeromskiego 6
72-600 Świnoujście
Oferta pracy ważna do: 20.05.2024 r.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
- Organizuje i realizuje zadania związane z prowadzeniem badań statystycznych statystyki publicznej oraz współpracuje
przy obsłudze podmiotów gospodarki narodowej w zakresie krajowego rejestru urzędowego REGON - Uczestniczy w zbieraniu danych, w tym z systemów informacyjnych administracji publicznej oraz przeprowadzając
(okresowo) ankietowe badania statystyczne metodami wywiadu bezpośredniego i telefonicznego - Uczestniczy w obsłudze użytkowników danych statystycznych, w celu dostarczenia odbiorcom zewnętrznym informacji o
źródłach i sposobach pozyskania danych oraz o zasadach udostępniania danych statystycznych - Realizuje zadania związane z edukacją i promocją statystyki publicznej na terenie działania Oddziału (okresowo)
- Współpracuje z jednostkami administracji samorządu terytorialnego i innymi instytucjami działającymi na terenie
objętym zasięgiem działania Oddziału
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administracji lub w pracy biurowej
- Znajomość organizacji i funkcjonowania służb statystyki publicznej
- Znajomość ustawy o statystyce publicznej
- Podstawowa znajomość rozporządzenia w sprawie prowadzenia rejestru REGON i klasyfikacji PKD 2007
- Umiejętność posługiwania się Pakietem Office (Word, Excel)
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Komunikatywność
- Dokładność
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r.
pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów
bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów
urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie
lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r. - Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Praca w korpusie służby cywilnej
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13tka), dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia
zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe - Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i ich dzieci z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
- Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
- Możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia - po zdanym egzaminie - do
dodatkowych uprawnień (np. dodatkowy urlop do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia
i wynagrodzenia) - Miłą atmosferę pracy
Dostępność
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek,
niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,
wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. - Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność. - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
wyniósł co najmniej 6%.
Zachęcamy do składania ofert przez osoby z niepełnosprawnościami (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca
i otoczenia organizacyjno – technicznego stanowiska pracy).
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze - praca z dokumentami, obsługa telefonu, obsługa
komputera powyżej 4 godzin na dobę - dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie Urzędu oraz poza nim (okazjonalnie praca w terenie).
Stanowisko pracy znajduje się na parterze.
Brak progów, podjazd przed wejściem. Ciągi komunikacyjne i toaleta jest przystosowana do potrzeb osób z
niepełnosprawnościami.
Dodatkowe informacje
- Oświadczenia złóż według wzorów zamieszczonych poniżej.
- Oświadczenia muszą zawierać datę i własnoręczny czytelny Twój podpis.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym.
- Prosimy o odniesienie się w aplikacji do wszystkich wymagań zawartych w ogłoszeniu, co traktowane będzie na
równi z oświadczeniem o ich spełnieniu. - Jeżeli zostaniesz zakwalifikowany do etapu - rozmowa kwalifikacyjna, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub
mailowo. - Przekazane wraz z ofertą dokumenty w języku obcym jeśli mają być brane pod uwagę muszą zostać przetłumaczone
przez tłumacza przysięgłego. - Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- 1. Weryfikacja formalna dokumentów
- 2. Analiza merytoryczna dokumentów
- 3. Rozmowa kwalifikacyjna
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu
pracy - Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie
pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa
państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia
1972 r. - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (jeżeli dane będą obejmowały
szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO)
Aplikuj do: 20 maja 2024
- Aplikuj mailowo na adres: , w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 137414 / 09.05.2024.
- Lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 137414" na adres:
Urząd Statystyczny w Szczecinie
ul. Jana Matejki 22
70-530 Szczecin
Lub Składając osobiście:
w kancelarii Urzędu (I piętro)
ul. Jana Matejki 22,
70-530 Szczecin
(pon. 7.00-18.00, wt.-pt. 7.00-15.00)
Na kopercie dopisz: "ogłoszenie nr 137414"
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 91 459 77 03 - komórka ds. kadr lub mailowego na adres: Wydz.KadriSzkoleniaSZC@stat.gov.pl
- Dokumenty należy złożyć do: 20.05.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z realizacją wymogów RODO[1] informujemy o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
I. Administrator
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Statystyczny w Szczecinie reprezentowany przez Dyrektora
mający siedzibę w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin – zwany dalej „Administratorem".
II. Inspektor ochrony danych
Z Inspektorem ochrony danych (IOD) wyznaczonym przez Administratora może się Pani/Pan kontaktować:
a. pocztą tradycyjną na adres: IOD Urząd Statystyczny w Szczecinie, ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin;
b. pocztą elektroniczną na adres e-mail: IOD_USSZC@stat.gov.pl.
III. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[2], będą przetwarzane w celu realizacji procesu
rekrutacji w naborze na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Statystycznym w Szczecinie oraz w związku z realizacją
obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze[3].
Jeżeli w dokumentach (CV, list motywacyjny, itp.) zawarte są inne dane, niż wymagane przepisami prawa będą one
przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, która może być odwołana w dowolnym czasie[4].
IV. Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie
przepisów prawa.
W związku z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej dane osobowe w zakresie imion i nazwisk oraz
miejsca (miejscowości) zamieszkania osób, które są zatrudniane w wyniku naborów na stanowiska w korpusie służby
cywilnej zostaną podane do publicznej wiadomości.
V. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy
w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Urzędu ma możliwość wyboru kolejnego kandydata, w
przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z
przepisów o archiwizacji.
VI. Obowiązek / dobrowolność podania danych osobowych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest dobrowolne ale niezbędne, aby
uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa jest dobrowolne, a ich przekazanie zostanie
potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO). Zgoda ta może być
wycofana w każdym czasie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, którego dokonano przed jej wycofaniem.
Podanie danych szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO jest dobrowolne i opiera się na Pani/Pana
wyraźniej zgodzie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może być odwołana w dowolnym czasie.
VII. Prawa osoby, której dane dotyczą
Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; do sprostowania
(poprawiania) danych osobowych; do usunięcia danych osobowych; do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; do
przenoszenia danych; do cofnięcia zgody do przetwarzania danych osobowych; do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy RODO.
VIII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie
Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.).
[2] Art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 poz. 1465), ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o
służbie cywilnej (Dz. U z 2022 poz. 1691 z późn. zm.), ustawa z dn. 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów
państwowych (Dz. U. z 2023, poz. 1917), ustawa z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach
organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.).
[3] Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane
dotyczą przed zawarciem umowy) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
[4] Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
Wzory oświadczeń
Oświadczenie o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych do celów naboru
Oświadczenia muszą zawierać datę i własnoręczny czytelny Twój podpis