Uprzejmie informujemy, że przyjmowanie, rozpatrywanie oraz załatwianie skarg i wniosków kierowanych do Dyrektora Urzędu Statystycznego w Szczecinie realizowane jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) - Dział VIII (Skargi i wnioski) oraz rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. nr 5, poz. 46).
SKARGI I WNIOSKI MOŻNA SKŁADAĆ W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:
- pocztą elektroniczną na adres: ,
- pocztą na adres:
Urząd Statystyczny w Szczecinie
ul. Jana Matejki 22
70-530 Szczecin,
- pisemnie bezpośrednio w Kancelarii (I piętro) lub Sekretariacie (VIII piętro) Urzędu w godz. 7:00 – 15:00 przy ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin,
- poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą,
- faksem pod nr +48 91 459 77 14,
- ustnie do protokołu, w godzinach pracy Urzędu.
W sprawach skarg i wniosków Dyrektor Urzędu przyjmuje w każdą środę w godz. 10:00 – 12:00 w siedzibie Urzędu Statystycznego w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22, 70-530 Szczecin, VIII piętro, pok. 720. Jeżeli środa jest dniem wolnym od pracy, osoby przyjmowane są w dniu następnym.
Zgodnie z § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków „Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania”.