starszy statystyk ds. realizacji badań statystycznych w Oddziale w Sieradzu
Dyrektor poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
starszy statystyk
ds. realizacji badań statystycznych
w Oddziale w Sieradzu
Wymiar etatu:1
Liczba stanowisk pracy: 1
ADRES URZĘDU: Urząd Statystyczny w Łodzi, ul. Suwalska 29, 93-176 Łódź
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Sieradz, Plac Wojewódzki 3
WARUNKI PRACY:
Praca administracyjno-biurowa na miejscu przy monitorze z wykorzystaniem sprzętu biurowego (komputer, drukarka) oraz w terenie z urządzeniem przenośnym typu tablet, praca wspomagana specjalistyczną aplikacją wspierającą pracę na stanowisku, kontakt telefoniczny z zewnętrznymi podmiotami, z uwagi na kontakt z respondentami praca wymagająca dużej odporności na stres , a także efektywnego porozumiewania się z ludźmi zapewniającego skuteczny obustronny przepływ informacji, oświetlenie sztuczne i naturalne, budynek użyteczności publicznej, Oddział w Sieradzu Urzędu Statystycznego w Łodzi mieści się na VIII p., w budynku 8-piętrowym, którego zarządcą jest Starostwo Powiatowe w Sieradzu, wokół budynku wyznaczone są miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych, budynek posiada platformę wjazdową dla osób niepełnosprawnych, wejście do budynku, jak i ciągi komunikacyjne ( również na VIII p.) są szerokie i bez progów, dostęp na VIII p. jest możliwy za pomocą jednej z trzech wind w pełni przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych (windy posiadają informację głosową), na parterze znajdują się dwie toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
ZAKRES ZADAŃ:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, symbolizowanie sprawozdań i ankiet statystycznych,
- przeprowadzanie kontroli logicznej, rachunkowej i merytorycznej otrzymanych materiałów statystycznych,
- rejestrowanie danych przy pomocy statystycznych programów użytkowych,
- dokonywanie wstępnej analizy opracowanego zbioru,
- przenoszenie do BJSKOR informacji o stanie aktywności podmiotu,
- uczestniczenie w realizacji badań ankietowych metodą wywiadu bezpośredniego i telefonicznego.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok
- znajomość aktów prawnych regulujących działalność Urzędu w tym: ustawy o statystyce publicznej,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- umiejętność komunikacji interpersonalnej i pisemnej,
- umiejętność wykorzystania wiedzy i doskonalenie zawodowe,
- umiejętność poszukiwania informacji,
- umiejętność organizacji pracy i orientacji na osiąganie celów,
- rzetelność,
- umiejętność współpracy,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE:
- orientacja na klienta,
- umiejętność analitycznego myślenia.
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:
- Życiorys/CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy złożyć do: 5 lutego 2018 r.
Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Statystyczny w Łodzi,
ul. Suwalska 29,
93-176 Łódź,
pok. 117 lub 104, (w godz. 815- 1615)
z dopiskiem „Oferta Nr 2/2018”
INNE INFORMACJE:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- list motywacyjny i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
- etapy naboru: weryfikacja formalna ofert, pisemny test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna,
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego),
- kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem o terminie kolejnego etapu rekrutacyjnego,
- oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru,
- do składania dokumentów aplikacyjnych zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymogi określone w ogłoszeniu o naborze,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 42/68-39-112,
- proponowane wynagrodzenie zasadnicze ok. 2270 zł. brutto + dodatek stażowy zgodnie z obowiązującymi zasadami.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.