Oferty pracy

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Referent prawno-administracyjny ds. obsługi prawno-administracyjnej w Wydziale Organizacji

15.02.2025

Dyrektor Urzędu Statystycznego w Łodzi

poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

referent prawno-administracyjny ds. obsługi prawno-administracyjnej

w Wydziale Organizacji

Wynagrodzenie zasadnicze wynosi 5243,94 zł brutto

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: Łódź

Adres Urzędu: Urząd Statystyczny w Łodzi ul. Suwalska 29, 93-176 Łódź

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • współuczestniczy w przygotowaniu projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych z działalnością Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostki
  • monitoruje bieżące zmiany przepisów związanych z funkcjonowaniem Urzędu oraz dokonuje rewizji wewnętrznych aktów prawnych w celu ich aktualizacji
  • współpracuje z radcą prawnym oraz innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w obszarze zagadnień prawnych w celu wsparcia ich działań w podanym zakresie

Kogo potrzebujemy

Potrzebne Ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe prawnicze
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze związanym ze stosowaniem prawa
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • znajomość zasad techniki prawodawczej i procesu legislacyjnego
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • znajomość przepisów związanych z działalnością Urzędu, w tym ustawy o statystyce publicznej i o służbie cywilnej
  • rzetelność
  • umiejętność organizacji pracy i orientacji na osiąganie celów
  • umiejętność wykorzystania wiedzy i doskonalenia zawodowego
  • umiejętność poszukiwania informacji
  • umiejętność współpracy
  • umiejętność komunikacji interpersonalnej i pisemnej
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później). Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Doświadczenie zawodowe w pracy w instytucjach publicznych

Co oferujemy

  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Pożyczki na cele mieszkaniowe
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych; benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13", dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy), nagrody jubileuszowe zgodnie z obowiązującymi przepisami; dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych; możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego, pracę w miłej atmosferze; pomoc we wdrażaniu się w nowe obowiązki; szanse rozwoju zawodowego i awansu. 

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wykonywana w siedzibie urzędu. Budynek posiada podjazd i dwie windy, windy nie są wyposażone w drzwi rozsuwane ani informację głosową. Wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (jedna toaleta usytuowana na poziomie parteru).

Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Urzędu: https://lodz.stat.gov.pl/ w zakładce dostępność

Dodatkowe informacje

  • Wzory oświadczeń dostępne są pod adresem https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-lodzi/oferty-pracy/
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełnienia ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

 

  • Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z 14 czerwca 2024 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) informujemy, że w naszym urzędzie obowiązuje zarządzenie wewnętrzne nr 14 Dyrektora z 24 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia Procedur wewnętrznych zgłoszeń nieprawidłowości w Urzędzie Statystycznym w Łodzi.
    adres strony: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-lodzi/procedury-zgloszen/

Planujemy następujące metody /techniki naboru:

I etap: weryfikacja formalna ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania niezbędne
II etap: pisemny test wiedzy
III etap: rozmowa kwalifikacyjna

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego związanego ze stosowaniem prawa lub oświadczenie o doświadczeniu związanym ze stosowaniem prawa
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w pracy w instytucjach publicznych

Aplikuj do: 25 lutego 2025

W formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres:
Urząd Statystyczny w Łodzi
ul. Suwalska 29, 93-176 Łódź
z podaniem numeru oferty w temacie „oferta  nr 1/2025”.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 42/68-39-112.

Dokumenty należy złożyć do: 25.02.2025
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
 

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe – klauzula informacyjna

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”), Dyrektor Urzędu Statystycznego w Łodzi informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

Wskazanie administratora: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Statystycznego w Łodzi mający siedzibę w Łodzi (93-176 Łódź) przy ul. Suwalskiej 29 – dalej „Administrator”.

Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych: Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a-c RODO w związku z art. 221 Kodeksu pracy oraz z art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z naborem.

Obowiązek podania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana swoich danych osobowych jest obligatoryjne w zakresie wynikającym z przepisów prawa, zaś w pozostałym zakresie - dobrowolne. Jednakże brak zgody na podanie danych osobowych uniemożliwi udział Pani/Pana w naborze.

Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane żadnym odbiorcom. Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie organom publicznym uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

Okresy przetwarzania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, nie krócej jednak niż okres wskazany w przepisach prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą: Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od Administratora dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a także prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli stwierdzi Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji: Podane przez Panią/Pana dane nie będą profilowane ani też nie będą podstawą do zautomatyzowanej decyzji.

Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) lub organizacji międzynarodowych: Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom mającym siedzibę poza Europejskim Obszarem Gospodarczym oraz organizacjom międzynarodowym.

Jeśli ma Pani/Pan pytania odnośnie sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez US Łódź, a także przysługujących Pani/Pana uprawnień, prosimy o kontakt z inspektorem danych osobowych: pod adresem e-mail IOD_USLDZ@stat.gov.pl lub telefonicznie (42)683-92-31.


Podmiot publikujący: Urząd Statystyczny w Łodzi
Autor informacji: Agnieszka Gawrońska
Publikujący informację: Małgorzata Dąbrowska
Wytworzenie informacji: 15.02.2025
Publikacja informacji: 15.02.2025 10:00
Sprawdź historię zmian
Do góry