statystyk ds. realizacji badań statystycznych w Ośrodku Statystyki Rynku Finansowego
Dyrektor
poszukuje Kandydatek / Kandydatów na stanowisko:
Statystyk ds. realizacji badań statystycznych
w Ośrodku Statystyki Rynku Finansowego
Termin składania dokumentów: 11 lutego 2017 r.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Statystyczny w Katowicach, Wydział Kadr i Szkolenia, ul. Owocowa 3, 40-158 Katowice z dopiskiem oferta nr 2/2017
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 2
Miejsce wykonywania pracy: Katowice
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Gromadzenie i opracowywanie danych z badań statystycznych, kontrola merytoryczna i logiczno-rachunkowa pozyskanych danych, kontaktowanie się z jednostkami sprawozdawczymi.
- Analiza i kontrola poprawności wyników badań statystycznych oraz monitorowanie kompletności.
- Udział w opracowywaniu założeń informatycznych do formularza elektronicznego i systemu informatycznego badania.
- Uczestniczenie w weryfikacji i aktualizacji zakresu podmiotowego prowadzonych badań oraz proponowanie zmian do Bazy Jednostek Statystycznych.
- Uczestniczenie w opracowaniu zbiorczych informacji statystycznych oraz opracowywanie materiałów do udostępniania wyników realizowanych badań.
- Współpraca z oddziałami terenowymi w celu realizacji badań statystycznych.
Warunki pracy:
Praca administracyjno-biurowa / Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie / Użytkowanie sprzętu biurowego / Kontakty z jednostkami sprawozdawczymi / Krajowe wyjazdy służbowe (szkolenia, spotkania) / Praca w terenie / Praca na stanowisku biurowym, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym / Wejście główne od strony ul. Owocowej przystosowane dla osób niepełnosprawnych (strefa ogólnodostępna) / Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze (strefa ogólnodostępna) / Praca na II piętrze w budynku czterokondygnacyjnym / Ciągi komunikacyjne nieprzystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
- Wykształcenie – średnie.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Znajomość ustawy o statystyce publicznej.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Komunikatywność.
- Znajomość MS Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Wymagania dodatkowe:
- Znajomość ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych.
- Znajomość metodologii i organizacji badań.
- Systematyczność.
- Dokładność.
- Umiejętność analitycznego myślenia i prawidłowego formułowania wniosków.
Dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny (podpisane własnoręcznie).
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (podpisane własnoręcznie).
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych (podpisane własnoręcznie).
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe (podpisane własnoręcznie).
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (podpisane własnoręcznie).
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dokumenty w języku polskim).
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nabór przebiega w trzech etapach: weryfikacja formalna ofert, pisemny test wiedzy i umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.
Kandydatki/kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną telefonicznie lub drogą elektroniczną poinformowani o kolejnym etapie naboru. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty złożone po terminie oraz oferty kandydatek/kandydatów niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Po przeprowadzonym naborze niezwłocznie zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru przez umieszczenie jej w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Biuletynie Urzędu oraz miejscu powszechnie dostępnym.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2248,61 + wysługa lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32-77-91-212.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans. Wszystkie oferty będą rozważane z poszanowaniem zasad równego traktowania bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.