Statystyk do spraw prowadzenia rejestrów w Wydziale Organizacji i Rejestrów
nabór zdalny
Urząd Statystyczny w Katowicach
40-158 Katowice, ul. Owocowa 3
Ogłoszenie nr 86728 z dnia 28.10.2021 r.
Statystyk do spraw prowadzenia rejestrów w Wydziale Organizacji i Rejestrów
Miejsce wykonywania pracy: Katowice ul. Owocowa 3
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 2
Wynagrodzenie zasadnicze: wynosi 3047,94 brutto
Ważne do 7 listopada 2021 r.
CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ - OSOBA NA TYM STANOWISKU:
- Wykonuje prace związane z obsługą i rejestracją podmiotów gospodarki narodowej w rejestrze REGON (np.: wpis, wykreślenie, aktualizacja danych podmiotów już wpisanych do rejestru) w celu jego aktualizacji.
- Prowadzi prace w zakresie aktualizacji rejestru TERYT oraz przestrzennych baz adresowych.
- Realizuje zlecenia dotyczące udostępniania danych z rejestru REGON oraz przygotowuje kalkulację kosztów zleceń.
- Współpracuje z podmiotami gospodarki narodowej i organami prowadzącymi urzędowe rejestry w celu poprawy i poszerzenia wymiany informacji oraz stosowania standardów klasyfikacyjnych.
- Prowadzi działania na rzecz poprawy kompletności Bazy Jednostek Statystycznych, współpracując z administratorem BJS w celu zapewnienia aktualnych informacji o podmiotach.
- Archiwizuje dokumentację związaną z prowadzeniem rejestrów.
KOGO POSZUKUJEMY - POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie – średnie.
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Znajomość ustawy o statystyce publicznej.
- Rzetelność.
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów.
- Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe.
- Poszukiwanie informacji.
- Współpraca.
- Komunikacja interpersonalna i pisemna.
- Znajomość MS Office.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)
- Znajomość rozporządzeń Prezesa Rady Ministrów w sprawie zasad prowadzenia rejestrów TERYTi REGON.
- Znajomość ustawy Prawo przedsiębiorców, ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Kodeksu Spółek Handlowych, Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o systemie informacji oświatowej.
- Orientacja na klienta/interesanta.
CO OFERUJEMY
- Ruchomy czas pracy
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Miejsce do odświeżenia się
- Pomieszczenia lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Pomoc rzeczowo-finansowa w trudnych sytuacjach
- Pożyczki na cele mieszkaniowe
DOSTĘPNOŚĆ
- Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł co najmniej 6%.
WARUNKI PRACY
praca administracyjno-biurowa / praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie / użytkowanie sprzętu biurowego / wyjazdy służbowe – szkolenia, spotkania / obsługa klientów zewnętrznych / praca w terenie / praca na stanowisku biurowym, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym / wejście główne od strony ul. Owocowej przystosowane dla osób niepełnosprawnych (strefa ogólnodostępna) / węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze (strefa ogólnodostępna) / praca w budynku czterokondygnacyjnym - bez windy / ciągi komunikacyjne nieprzystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych /.
DODATKOWE INFORMACJE
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Możesz skorzystać ze wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie:
http://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/wolne-stanowiska-pracy/urzad-statystyczny-w-katowicach
Po przeprowadzonym naborze niezwłocznie upowszechnimy informację o wyniku naboru przez umieszczenie jej w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Biuletynie Informacji Publicznej GUS oraz w miejscu powszechnie dostępnym w Urzędzie.
Nie odpowiadamy za treść ogłoszeń zamieszczanych w innych środkach przekazu.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
weryfikacja formalna ofert, sprawdzenie wiedzy i umiejętności z zakresu wymagań koniecznych i dodatkowych zawartych w ogłoszeniu – rozmowa rekrutacyjna.
Pracę możesz rozpocząć od 1.12.2021 r.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ – dokumenty niezbędne
- CV i list motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
APLIKUJ DO 7 listopada 2021 r.
w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ogłoszenie nr 86728”na adres:
Urząd Statystyczny w Katowicach
Wydział Kadr i Szkolenia
40-158 Katowice ul. Owocowa 3
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 32-77-91-212
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://katowice.stat.gov.pl/
Dokumenty należy złożyć do 7.11.2021 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych
o naborze
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Statystycznego w Katowicach ul. Owocowa 3; 40-158 Katowice tel. 32 77 91 248, e-mail: sekretariatUSKce@stat.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Urzędu Statystycznego w Katowicach (IOD) ul. Owocowa 3; 40-158 Katowice tel. 32 77 91 260; e-mail: fax 32 77 91 300
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
- Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane wyłącznie przez Administratora danych.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
- Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych osobowych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, art.6 ust. 1 lit a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Inne informacje o wymogu posiadania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. Imię i nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyrażona zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą postawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.