Menu
Koordynator do spraw dostępności
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Urząd planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Joanna Stolarzewicz
e-mail:
telefon: 32 779 12 12
Metryka
Podmiot publikujący:
Urząd Statystyczny w Katowicach
Autor informacji:
Dratwińska Gabriela (Wydział Kadr i Szkolenia)
Publikujący informację:
Aleksandra Kornaś (Ośrodek Inżynierii Danych)
Wytworzenie informacji:
28.09.2020 12:00
Publikacja informacji:
28.09.2020 14:49
Aktualizacja informacji:
01.04.2021 07:56
Sprawdź historię zmian