Główny Urząd Statystyczny

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Naczelnik wydziału w Wydziale Inwestycyjno - Technicznym w Departamencie Administracyjno - Budżetowym

16.07.2024

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

Naczelnik wydziału

w Wydziale Inwestycyjno - Technicznym

w Departamencie Administracyjno - Budżetowym

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk: 1

Miejsce pracy: Warszawa

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • Nadzoruje, koordynuje i inicjuje prace wydziału w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji zadań wydziału.
  • Pełni nadzór nad realizacją umów dotyczących zadań realizowanych przez wydział w celu właściwej
    i terminowej realizacji zleconych usług.
  • Planuje potrzeby inwestycyjne i remontowe w budynku GUS i przyległym do niego terenie w celu zapewnienia właściwej i bezpiecznej eksploatacji obiektu i znajdującym się w nich urządzeniach technicznych.
  • Pełni nadzór nad właściwą eksploatacją budynku i urządzeń technicznych w celu zapewnienia ciągłości pracy urzędu i bezpieczeństwa pracowników.
  • Pełni nadzór nad prowadzeniem prac związanych z monitorowaniem inwestycji budowlanych
    w obiektach zarządzanych przez jednostki statystyki publicznej w celu zapewnienia właściwego wydatkowania środków publicznych.
  • Pełni nadzór nad procesem wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dla zadań związanych z odpowiednim utrzymaniem nieruchomości, bierze udział w komisjach przetargowych oraz sprawuje nadzór podczas realizacji przedmiotowych zadań w celu właściwej
    i terminowej realizacji zleconych usług.

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe: 5 lat doświadczenia w pracy w obszarze inwestycyjno - technicznym
  • Wiedza z obszaru dotyczącego danej komórki organizacyjnej
  • Znajomość przepisów prawa pracy związanych z kierowaniem pracownikami
  • Znajomość zasad funkcjonowania statystyki publicznej i jej struktur organizacyjnych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej 
  • Znajomość Prawa Budowlanego
  • Umiejętność obsługi komputera  (MS Office)
  • Znajomość procedur kancelaryjnych       
  • Dbałość o rozwój pracowników
  • Zarządzanie ludźmi
  • Podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Komunikacja
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Współpraca
  • Wspieranie innowacji
  • Zarządzanie zmianą
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie wyższe z obszaru: budownictwo, architektura, inżynieria środowiska
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w pracy w administracji publicznej
  • Przeszkolenie w zakresie prawa zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych

Co oferujemy

  • Elastyczny czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00 - 9.00
  • Możliwość godzenia pracy zawodowej z pracą naukową (dostosowanie wymiaru etatu/indywidualny rozkład czasu pracy)
  • Dogodna lokalizacja – centrum Warszawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Praca hybrydowa – możliwość łączenia pracy stacjonarnej z pracą zdalną
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka), dodatek za wysługę lat (dodatek stażowy), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość uczestniczenia w szkoleniach o różnorodnej tematyce
  • Dofinansowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych (studia I i II stopnia, studia podyplomowe i studia doktoranckie)
  • Możliwość udziału w programie dofinansowania kosztów kształcenia i wsparcia dla doktorantów oraz osób przygotowujących rozprawę doktorską w trybie eksternistycznym
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników (tzw. wczasy pod gruszą)
  • Pakiet socjalny (np. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, bezzwrotne zapomogi finansowe, możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej)
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych lub do biletów na imprezy kulturalne
  • Kort tenisowy i boisko do siatkówki na terenie urzędu

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np. większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Praca przy komputerze.
  • Zagrożenie korupcją.
  • Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest w znacznym zakresie dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. Przy wejściu do budynku GUS brak progów utrudniających wjazd wózkiem, schody w holu głównym są wyposażone w ruchome platformy do transportu wózka, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych. Windy są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku znajdują się 4 toalety przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze.
  • Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://bip.stat.gov.pl/download/gfx/bip/pl/bipofertypracykonfiguracja/3/konfiguracja/oswiadczenia_dla_kandydatow_na_stanowiska_niebedace_wyzszymi_w_sc.pdf
  • W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, z wyjątkiem certyfikatów potwierdzających znajomość języka obcego wymienionych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. 2021, poz. 141).
  • Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować na adres rekrutacja@stat.gov.pl podając w temacie: Zapytanie dotyczące numeru oferty 57/DB/2024. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
    737 117 277.

Wynagrodzenie brutto:  11 039 zł + dodatek stażowy.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • Weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania niezbędne
  • Test wiedzy (opcjonalnie)
  • Rozmowa kwalifikacyjna (z wymagań podanych w ogłoszeniu) prowadzona w formie wideokonferencji lub stacjonarnie w budynku GUS

Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia wyższego technicznego
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie 5 lat doświadczenia zawodowego/stażu pracy  w obszarze inwestycyjno - technicznym
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru (zgodne ze wzorem załączonym przez GUS)
  • Dla osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.: oświadczenie o braku pracy, pełnieniu służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami - w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 342, z późn. zm.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego z obszaru: budownictwo, architektura, inżynieria środowiska
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie 1 roku doświadczenia zawodowego/stażu pracy  w pracy w administracji publicznej

Aplikuj do: 30 lipca 2024

Dokumenty można składać w formie elektronicznej lub papierowej:

- w formie elektronicznej:

na adres 

lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP),

- w formie papierowej: 

w kancelarii Urzędu (pn.-pt. w godz. 7:00-16:15) 

lub wysyłając na adres: 

Główny Urząd Statystyczny

Biuro Organizacji i Kadr

al. Niepodległości 208

00-925 Warszawa

z dopiskiem: oferta nr 57/DB/2024

Dokumenty należy złożyć do: 30.07.2024

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu


Przetwarzanie danych osobowych

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://bip.stat.gov.pl/download/gfx/bip/pl/bipofertypracykonfiguracja/3/konfiguracja/klauzula_informacyjna_-_nabory_na_stanowiska_niebedace_wyzszymi_stanowiskami_w_sluzbie_cywilnej.pdf


Podmiot publikujący: Główny Urząd Statystyczny
Autor informacji: Marta Gałczyńska (Wydział Organizacji i Zarządzania Zasobami Ludzkimi)
Publikujący informację: Bartosz Milanowski (Wydział Portalu Informacyjnego GUS)
Publikacja informacji: 16.07.2024 09:30
Aktualizacja informacji: 16.07.2024 09:38
Sprawdź historię zmian
Do góry