Menu
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;
- analiza stanu zapewnienia przez Urząd dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Urząd planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- przygotowywanie raportu o stanie zapewnienia przez Urząd dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Agata Girul
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Statystycznym we Wrocławiu
adres do korespondencji: ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław
telefon: +48 71 37 16 300
e-mail:
Koordynator do spraw dostępności realizuje swoje zadania we współpracy z Wydziałem Administracyjnym, Dolnośląskim Ośrodkiem Badań Regionalnych, Wydziałem Organizacji i Rejestrów, Wydziałem Informatyki, Wydziałem Kadr i Szkolenia oraz oddziałami Urzędu.
Metryka
Podmiot publikujący:
Urząd Statystyczny we Wrocławiu
Publikujący informację:
Wojciech Szpakowski
Publikacja informacji:
11.10.2021 07:20
Aktualizacja informacji:
11.10.2021 07:20
Sprawdź historię zmian