Uprzejmie informujemy, że przyjmowanie, rozpatrywanie oraz załatwianie skarg i wniosków kierowanych do Urzędu Statystycznego w Rzeszowie odbywa się w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.) - Dział VIII (Skargi i wnioski) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. nr 5, poz. 46).
Jak składać skargi i wnioski:
Skargi i wnioski można składać pisemnie:
- na adres:
Urząd Statystyczny w Rzeszowie. ul. Jana III Sobieskiego 10, 35-959 Rzeszów,
- pocztą elektroniczną na adres: sekretariatusrze@stat.gov.pl,
- poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą,
- faksem pod nr +48 17 8535157
lub ustnie do protokołu, w godzinach pracy urzędu.
Przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków odbywają się w siedzibie Urzędu Statystycznego w Rzeszowie przez Dyrektora Urzędu w środy w godzinach 14.00-15:00, przez Kierownika Wydziału Organizacji codziennie w godzinach 7.00-15.00.
Zgodnie z § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków „Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania”.