Ankieter/Operator Urządzeń Elektronicznych
Dyrektor Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Ankieter/Operator Urządzeń Elektronicznych
Wymiar etatu: 1
Liczba wolnych miejsc pracy: 1
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
- Przeprowadzanie społecznych i rolniczych badań ankietowych w terenie oraz telefonicznie.
- Rejestracja, kontrola oraz komputerowe przetwarzanie ankiet.
WYMAGANIA KONIECZNE:
- wykształcenie średnie,
- komunikatywność,
- systematyczność i dokładność,
- umiejętność obsługi komputera,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność.
WYMAGANIA POŻĄDANE:
- mile widziany minimum 2 letni staż pracy,
- mile widziane prawo jazdy kategorii „B”,
- miejsce zamieszkania: miasto/powiat Świecie
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY :
Świecie i okolice
CHARAKTER PRACY:
- umowa o pracę na czas zastępstwa
- zadaniowy system czasu pracy, tj. samodzielna organizacja pracy, z uwzględnieniem terminów zawartych w obowiązujących harmonogramach.
RÓWNOŚĆ SZANS
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA:
Budynek: Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3
- Siedziba Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy mieści się budynku, którego zarządcą jest Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki. Bezpośrednio przy wejściu do budynku od ul. Ks. Stanisława Konarskiego są dwa miejsca postojowe dla pojazdów osób z niepełnosprawnością.
- Pomieszczenia Urzędu Statystycznego rozmieszczone zostały na parterze, I i VII piętrze oraz w części piwnicznej budynku. Do budynku prowadzą schody oraz podjazd dla wózków.
- Wejście główne do budynku znajduje się przy ul. Ks. Stanisława Konarskiego. Wejście jest wyposażone w drzwi przesuwne z czujnikami ruchu, co umożliwia ich automatyczne otwieranie. Portiernia budynku znajduje się po prawej stronie od wejścia głównego.
- Budynek, w którym mieści się siedziba Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy jest w znacznym stopniu dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Pozbawiony jest progów utrudniających poruszanie się na wózkach inwalidzkich, a także wyposażony jest w szerokie drzwi prowadzące na poszczególne piętra Urzędu.
- W budynku znajduje się 5 wind pasażerskich wyposażonych w drzwi przesuwne, które są dostosowane dla osób z niepełnosprawnością w tym poruszających się na wózku inwalidzkim.
- Punkt obsługi klienta, sala konferencyjna i biblioteka w siedzibie Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy są wyposażone w pętlę indukcyjną dla osób niedosłyszących oraz oznaczenia na drzwiach w alfabecie Braille’a. Biblioteka jest wyposażona w lupę powiększającą oraz program do czytania tekstów dla osób niedowidzących i niewidomych.
- Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się na parterze holu głównego w korytarzu po prawej stronie od wind.
- Urząd zapewnia dostęp do tłumacza języka migowego przy załatwianiu spraw w Urzędzie w ciągu 3 dni roboczych. W pozostałych pomieszczeniach Urzędu i w budynku (z wyjątkiem wind) nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
DLACZEGO WARTO ZATRUDNIĆ SIĘ W URZĘDZIE STATYSTYCZNYM W BYDGOSZCZY:
- otrzymujesz umowę o pracę, co oznacza, że:
- korzystasz z uprawnień przewidzianych w Kodeksie pracy,
- Urząd odprowadza za Ciebie wszystkie składki,
- okres zatrudnienia w Urzędzie zaliczany jest do stażu pracy;
- otrzymujesz miesięczne wynagrodzenie zasadnicze oraz:
- dodatek za wysługę lat w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego,
- premię regulaminową,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, popularnie zwane „trzynastką”,
- nagrody okresowe i specjalne przyznawane nawet do trzech razy w roku,
- nagrody jubileuszowe;
- możesz liczyć na:
- stabilne zatrudnienie,
- pracę w miłej atmosferze,
- ciekawe i zróżnicowane zadania,
- pomoc we wdrożeniu się do nowych obowiązków,
- wsparcie w rozwoju zawodowym poprzez uczestnictwo w szkoleniach,
- dopasowanie godzin pracy do Twoich potrzeb,
- dofinansowanie do wypoczynku Twojego i dzieci, dofinansowanie do działalności sportowo-rekreacyjnej i kulturalno-oświatowej, świąteczne bony, czy pożyczkę mieszkaniową z preferencyjnym oprocentowaniem,
- możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego na korzystnych warunkach
Oferty zawierające:
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny oraz życiorys/CV,
- wymagane oświadczenia o niekaralności oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopię dokumentu potwierdzającego poziom uzyskanego wykształcenia,
- ewentualne kopie świadectw pracy i zgodę na przetwarzanie danych osobowych z dopiskiem 3A/2024 należy przesłać do dnia 30.04.2024 r. w jeden z następujących sposobów:
- pocztą na adres: ks. Stanisława Konarskiego 1-3 85-066 Bydgoszcz (liczy się data stempla pocztowego)
- za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
- na adres e-mailowy: (skany bądź zdjęcia) podpisanych dokumentów
SZCZEGÓLNE POTRZEBY
Jeżeli chcesz zgłosić szczególne potrzeby dotyczące procesu rekrutacji, napisz na adres: lub zadzwoń na nr tel. 532 457 538.
WZORY POMOCNICZE
Na stronie internetowej Urzędu: http://bydgoszcz.stat.gov.pl/co-gdzie-jak-zalatwic-lewe-menu/jakie-sa-aktualne-oferty-pracy-stazy-i-praktyk-/ zamieściliśmy pomocnicze wzory:
- wzór oświadczenia,
- wzór zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (wymaganej, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO) o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Dyrektora Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy w związku z prowadzonym naborem kandydatów na stanowisko ankietera/operatora urządzeń elektronicznych w Urzędzie Statystycznym w Bydgoszczy w zakresie danych osobowych szczególnych kategorii zawartych w liście motywacyjnym oraz innych załączonych dokumentach (np. danych o stanie zdrowia, danych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne). Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz zostałam/em poinformowana/y o przysługujących mi prawach, w tym prawie wycofania zgody na przetwarzanie moich danych osobowych w każdym czasie.”
DODATKOWE INFORMACJE
Informacji na dodatkowe pytania dotyczące charakteru pracy udzielają: kierownik Wydziału Badań Ankietowych p. Łukasz Majchrzak 533-304-750 lub 52 366-93-62
PROPONOWANE WYNAGRODZENIE ZASADNICZE 4242 zł + premia miesięczna + wysługa lat (do 20% wynagrodzenia zasadniczego)
Jednocześnie informujemy, że oferta pracy jest prezentowana na stronach internetowych PUP Świecie oraz Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy http://bydgoszcz.stat.gov.pl/, tym samym nie ponosimy odpowiedzialności za treść oferty eksponowanej na innych stronach i portalach internetowych.
NFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Kandydaci do pracy
Poniżej przedstawiamy informacje o zasadach oraz prawach, które Pani/Panu przysługują w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.[a]
I. Administrator
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, z siedzibą w Bydgoszczy (85-066) przy ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3, zwany dalej „Administratorem”.
II. Inspektor ochrony danych
Z inspektorem ochrony danych (IOD) może się Pani/Pan kontaktować poprzez:
- pocztę tradycyjną adres: IOD Urząd Statystyczny w Bydgoszczy, ul. Ks. Stanisława Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz;
- pocztę elektroniczną; adres e-mail: .
Do IOD proszę kierować tylko sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.
III. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b[b] i c[c] RODO w zakresie wynikającym z art. 22 1 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, art. 3c i art. 46 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
W przypadku rekrutacji na stanowiska w korpusie służby cywilnej podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest także art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 4 i 4a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.
W przypadku rekrutacji na stanowisko ankietera statystycznego dodatkowo podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 28 ust. 4 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej.
Inne dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może być odwołana w dowolnym czasie.
IV. Obowiązek podania danych osobowych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, art. 3c i art. 46 ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, oraz
- w przypadku rekrutacji na stanowiska w korpusie służby cywilnej: z art. 4 i 4a ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
- w przypadku rekrutacji na stanowisko ankietera Statystycznego: z art. 28 ust. 4 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej;
jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa jest dobrowolne, a ich przekazanie zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit a RODO). Zgoda ta może być wycofana w każdym czasie.
Podanie danych szczególnych kategorii, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO jest dobrowolne i opiera się na Pani/Pana wyraźniej zgodzie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może być odwołana w dowolnym czasie.
V. Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych
Pani/Pana dane mogą być ujawnione podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa.
Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą udostępnione podmiotom, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie obsługi technicznej systemu kadrowo-płacowego.
W związku z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej dane osobowe w zakresie imion i nazwisk oraz miejsca (miejscowości) zamieszkania osób, które są zatrudniane w wyniku naborów na stanowiska w korpusie służby cywilnej zostaną podane do publicznej wiadomości.
VI. Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania rekrutacji i następnie do 3 miesięcy od daty publikacji informacji o wyniku naboru.
VII. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Podane przez Panią/Pana dane nie będą profilowane ani też nie będą podstawą do podejmowania zautomatyzowanej decyzji.
VIII. Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
- dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania ich kopii;
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
- żądania usunięcia danych osobowych w sytuacjach określonych w art. 17 RODO;
- żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w sytuacjach określonych w art. 18 RODO;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeżeli Pani/Pana zdaniem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
[a] Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: RODO).
[b] Przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
[c] Przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
Inne informacje:
- do składania dokumentów aplikacyjnych zapraszamy również osoby niepełnosprawne,
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%,
- PROSIMY O ODNIESIENIE SIĘ W APLIKACJI DO WSZYSTKICH WYMAGAŃ NIEZBĘDNYCH ZAWARTYCH W OGŁOSZENIU, CO TRAKTOWANE JEST NA RÓWNI Z OŚWIADCZENIEM O ICH SPEŁNIENIU,
- list motywacyjny i oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem (w przypadku składania aplikacji drogą elektroniczną należy załączyć skan podpisanych dokumentów),
- rekrutacja przebiega w dwóch etapach: weryfikacja formalna ofert, rozmowa kwalifikacyjna,
- oferty kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru możliwe są do odebrania w ciągu 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru, po tym terminie dokumenty podlegają zniszczeniu, zgodnie z obowiązującymi procedurami,