• Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do mapy strony
Logo Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
  • Kontrast domyślny
  • Kontrast czarno-biały
  • Kontrast czarno-żółty
  • Kontrast żółto-czarny
  • English
  • Portal Informacyjny GUS
  • bip.gov.pl
  • O serwisie
    • Mapa serwisu
    • Dziennik zmian treści
    • Instrukcja korzystania
    • Redakcja BIP
Zobacz także

Logo Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu główne

Menu
  • Organizacja statystyki publicznej
  • Działalność statystyki publicznej
  • Prawo
  • Ogłoszenia
  • e-Urząd
  • Kontakt

Ścieżka

Strona główna Organizacja statystyki publicznejGłówny Urząd StatystycznyStruktura organizacyjna GUS
Menu

Struktura organizacyjna GUS

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Regulamin organizacyjny Głównego Urzędu Statystycznego


W skład Głównego Urzędu Statystycznego wchodzą następujące komórki organizacyjne:

Gabinet Prezesa (GP)
Dyrektor Katarzyna CICHOŃSKA, tel. 48 519 542 687

Zastępca dyrektora Dorota MINASZ
e-mail:
tel. 22 608-31-11

Do zadań Gabinetu Prezesa należy obsługa Prezesa GUS i pozostałych członków Kierownictwa GUS  oraz posiedzeń Kierownictwa GUS, wykonywanie zadań wynikających z nadzoru Prezesa GUS nad jednostkami służb statystyki publicznej, analizowanie zadań i potrzeb w zakresie organizacji jednostek służb statystyki publicznej, zarządzanie procesowe, koordynacja procesu zarządzania ryzykiem, inicjowanie i monitorowanie przedsięwzięć innowacyjnych, obsługa prawna i legislacyjna Kierownictwa GUS oraz prowadzenie spraw archiwalnych.

Departament Programowania, Koordynacji Badań i Rejestrów (PR)
Dyrektor 
Alicja KOSZELA, tel. 48 783 932 892
Zastępca dyrektora Ireneusz BUDZYŃSKI, tel. 695 255 002
Zastępca dyrektora Magdalena MOTKOWSKA-WÓJCIK, tel. 695 255 026
e-mail:
tel. 22 608-31-14, 532 401 193

Zadaniem Departamentu Programowania, Koordynacji Badań i Rejestrów jest koordynowanie opracowania projektu rocznego programu badań statystycznych statystyki publicznej oraz planu opracowań statystycznych, koordynacja przygotowania formatów danych, koordynacja przygotowania i realizacji badań statystycznych oraz monitorowanie przebiegu tych prac, koordynacja wymiany danych statystycznych z międzynarodowymi organizacjami, koordynacja prac związanych z rozpoznawaniem systemów informacyjnych administracji publicznej dla potrzeb badań statystycznych i współpraca z ich gestorami, realizacja zamówień na nieidentyfikowalne dane jednostkowe na potrzeby badań naukowych, prowadzenie prac dotyczących standaryzacji metadanych statystycznych, w tym podstawowych standardów klasyfikacyjnych, pojęć i definicji, budowa operatów statystycznych i inicjowanie prac badawczo-rozwojowych w zakresie ich metodologii oraz prowadzenie krajowych rejestrów urzędowych podmiotów gospodarki narodowej (REGON) i podziału terytorialnego kraju (TERYT).

Departament Systemów Teleinformatycznych, Geostatystyki i Spisów (ST)
Dyrektor Janusz DYGASZEWICZ, tel. 48 695 255 056
Zastępca dyrektora Agnieszka NOWAKOWSKA
Zastępca dyrektora Anna DŁUGOSZ
e-mail:
tel. 22 608-31-87

Zadaniem Departamentu Systemów Teleinformatycznych, Geostatystyki i Spisów jest koordynowanie prac w zakresie zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną, opracowywanie standardów organizacyjnych dla systemów informatycznych i projektów informatycznych, koordynacja jednostek służb statystyki publicznej w zakresie projektowania, funkcjonowania, utrzymania i rozwoju systemów teleinformatycznych, koordynacja działań jednostek służb statystyki publicznej na rzecz rozwoju systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, zwanego dalej „SZBI”, w statystyce publicznej, w tym ochrony danych statystycznych i danych osobowych, koordynacja prac związanych z wykorzystaniem systemów informacji geograficznej (GIS) w badaniach statystycznych, prowadzenie prac organizacyjnych i koordynacyjnych na rzecz spisów powszechnych, prowadzenie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych i spraw obronnych.

Departament Innowacji (IN)
Dyrektor Dominika ROGALIŃSKA, tel. 48 695 255 065
Zastępca dyrektora Joanna HAUSMAN-CZERWIŃSKA
Zastępca dyrektora Iwona MIZIOŁEK
e-mail:
  
tel. 22 608-31-16

Zadaniem Departamentu Innowacji jest wprowadzanie podejścia innowacyjnego w jednostkach służb statystyki publicznej, w tym inicjowanie, koordynowanie, monitorowanie i ewaluacja działań innowacyjnych prowadzonych przez jednostki służb statystyki publicznej; inicjowanie, prowadzenie i koordynowanie prac nad transferem nowych technologii w zakresie Data Science; koordynowanie i prowadzenie programu rozwoju kadr statystyki w obszarze Data Science; inicjowanie, programowanie i opracowywanie metodologii oraz prowadzenie prac badawczo-rozwojowych i eksperymentalnych w obszarze statystyki regionalnej; koordynowanie działań jednostek służb statystyki publicznej w obszarze badań regionalnych; koordynowanie i prowadzenie badań przestrzennych w skali kraju; opracowywanie i przygotowywanie zbiorczych opracowań i analiz regionalnych, w tym przestrzennych; prowadzenie i koordynowanie prac związanych z utrzymaniem Systemu Monitorowania Usług Publicznych (SMUP) i regionalnych baz danych; monitorowanie zrównoważonego rozwoju w zakresie regionalnym, a także współpraca ze środowiskiem zewnętrznym w tych zakresach odpowiedzialności.

Departament Opracowań Statystycznych (OS)
Dyrektor
Zastępca dyrektora Ewa CZUMAJ
Zastępca dyrektora Justyna GUSTYN
e-mail:
tel. 22 608-31-18

Zadaniem Departamentu Opracowań Statystycznych jest inicjowanie i prowadzenie prac mających na celu projektowanie i kształtowanie polityki udostępniania informacji w ramach statystyki publicznej, zarządzanie systemami udostępniania danych na poziomie krajowym, przygotowywanie zbiorczych informacji, analiz i publikacji charakteryzujących sytuację społeczno-gospodarczą kraju i z zakresu porównań międzynarodowych, programowanie i koordynowanie prac dotyczących monitorowania zrównoważonego rozwoju i polityki rozwoju kraju, koordynowanie prac w zakresie działalności wydawniczej statystyki, a także organizowanie prac dotyczących utrzymywania i rozwoju wydawnictw naukowych GUS.

Departament Rachunków Narodowych (RN)
Dyrektor Anita PERZYNA, tel. 48 784 909 794
Zastępca dyrektora Alicja TRUSZYŃSKA, tel. 695 255 050

Zastępca dyrektora Ewa SOROCZYŃSKA
e-mail:
tel. 22 608-31-17

Zadaniem Departamentu Rachunków Narodowych jest inicjowanie, programowanie, prowadzenie i koordynacja badań, opracowywanie zasad metodologicznych, prowadzenie prac badawczo-rozwojowych, analiz statystycznych oraz publikowanie wyników badań oraz analiz w zakresie systemu rachunków narodowych, notyfikacji fiskalnej długu i deficytu sektora instytucji rządowych i samorządowych, inwestycji i środków trwałych w gospodarce narodowej, międzynarodowych porównań PKB i parytetu siły nabywczej walut oraz przedstawianie ich wyników, a także opracowywanie i przygotowywanie do wydania publikacji i analiz dotyczących wyników badań w wymienionych obszarach.

Departament Studiów Makroekonomicznych i Finansów (SM)
Dyrektor Mirosław BŁAŻEJ, tel. 48 519 542 662
Zastępca dyrektora Hubert STEFANIAK 
e-mail:
tel. 22 608-37-73

Zadaniem Departamentu Studiów Makroekonomicznych i Finansów jest inicjowanie, programowanie i prowadzenie badań, prac metodologicznych, studialnych, badawczo-rozwojowych, analiz statystycznych oraz publikowanie wyników badań i analiz statystycznych w zakresie: sytuacji społeczno-gospodarczej, w szczególności makroekonomicznej; koniunktury gospodarczej z uwzględnieniem uwarunkowań regionalnych, sektorowych i międzynarodowych, a także sektora finansów publicznych ze szczególnym uwzględnieniem budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji i rynku finansowego, a także opracowywanie i przygotowywanie do wydania publikacji i analiz dotyczących wyników badań w wymienionych obszarach.
 

Departament Badań Demograficznych (BD)
Dyrektor Anna WYSOCKA, tel. 48 519 542 671
Zastępca Dyrektora Katarzyna GÓRAL-RADZISZEWSKA
e-mail:
tel. 22 608-32-26

Zadaniem Departamentu Badań Demograficznych jest inicjowanie, programowanie, opracowywanie metodologii i koordynacja badań w zakresie demografii, migracji ludności, gospodarstw domowych i rodzin, struktury narodowościowej i etnicznej oraz wyznaniowej mieszkańców Polski, opracowywanie prognoz demograficznych oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych w tych obszarach.

Departament Badań Społecznych i Rynku Pracy (SP)
Dyrektor Agnieszka ZGIERSKA

Zastępca dyrektora Szymon WOZNIAK
Zastępca dyrektora Piotr ŁYSOŃ
E-mail:  
tel. 22 608-31-22

Zadaniem Departamentu Badań Społecznych i Rynku Pracy jest inicjowanie, programowanie i prowadzenie badań, prac metodologicznych, studialnych i analiz statystycznych oraz publikowanie wyników badań i analiz statystycznych w zakresie: jakości i warunków życia, zdrowia i ochrony zdrowia, dziedzictwa narodowego, rodziny, opieki nad dzieckiem, przestępczości, wymiaru sprawiedliwości, gospodarki społecznej, kapitału społecznego, usług społecznych i wielowymiarowych statystyk społecznych, przejawów religijności, zasobów pracy i stopnia ich wykorzystania, w tym szczegółowej charakterystyki pracujących, bezrobotnych i biernych zawodowo w oparciu o badania gospodarstw domowych i wolontariatu, a także przygotowanie zakresu tematycznego i metodologii spisów powszechnych w części dotyczącej rynku pracy.
 

Departament Handlu i Usług (HU)
Dyrektor Ewa ADACH-STANKIEWICZ, tel. 48 695 255 067
Zastępca dyrektora Agnieszka MATULSKA-BACHURA, tel. 695 255 000

Zastępca dyrektora Anna BOBEL
e-mail:
tel. 22 608-31-24, 695 255 067

Zadaniem Departamentu Handlu i Usług jest inicjowanie, programowanie i prowadzenie prac metodologicznych, koordynacja badań oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych dotyczących działalności handlowej i gastronomicznej, stosunków gospodarczych z zagranicą, usług biznesowych, obrotu nieruchomościami oraz cen konsumpcyjnych, cen producentów w zakresie działalności przemysłowej, budowlanej i usługowej, cen w rolnictwie, cen w imporcie i eksporcie, cen nieruchomości, a także inicjowanie prac w obszarze modernizacji źródeł danych poprzez ich dywersyfikację i integrację.

Departament Przedsiębiorstw (PZ)
Dyrektor Katarzyna WALKOWSKA, tel. 48 695 255 063
Zastępca dyrektora Aneta PŁATEK
Zastępca dyrektora Joanna ŚLEPOWROŃSKA
e-mail:

tel. 22 608-31-25

Zadaniem Departamentu Przedsiębiorstw jest inicjowanie i prowadzenie prac metodologicznych, inicjowanie, programowanie, prowadzenie i rozwój badań statystycznych oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych, w tym wieloaspektowych, dotyczących struktury i efektów ekonomicznych działalności sektora przedsiębiorstw niefinansowych oraz ich powiązań międzynarodowych, w tym podmiotów z kapitałem zagranicznym i grup przedsiębiorstw, a także działalności inwestycyjnej i stanu środków trwałych przedsiębiorstw, rzeczowych efektów działalności przemysłowej, oraz prowadzenie szczegółowych analiz największych wielonarodowych przedsiębiorstw działających w Polsce, jak również opracowywanie metodologii w powyższym zakresie.

Departament Rolnictwa i Środowiska (RŚ)
Dyrektor Marta WOJCIECHOWSKA, tel. 48 784 393 246

Zastępca dyrektora Tomasz MILEWSKI
e-mail:  
tel. 22 608-31-28

Zadaniem Departamentu Rolnictwa i Środowiska jest programowanie i prowadzenie prac metodologicznych, koordynacja badań oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych w zakresie zasobów produkcyjnych rolnictwa, produkcji roślinnej, produkcji zwierzęcej, skupu produktów rolnych, bilansów produktów rolniczych, zaopatrzenia rolnictwa w środki produkcji, mierników produkcji rolniczej, rachunków ekonomicznych rolnictwa, bezpieczeństwa żywnościowego na poziomie produkcji pierwotnej, sytuacji ekonomicznej lub rynkowej w rolnictwie, działalności pozarolniczej związanej z gospodarstwem rolnym oraz inicjowanie prac badawczo-rozwojowych, programowanie i prowadzenie prac metodologicznych, koordynacja badań oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych w zakresie stanu, zagrożenia i ochrony środowiska, gospodarki wodno-ściekowej w przemyśle, gospodarki odpadami innymi niż komunalne, ekonomicznych aspektów ochrony środowiska, rachunków ekonomicznych środowiska.

Departament Współpracy Międzynarodowej (WM)
Dyrektor Olga ŚWIERKOT-STRUŻEWSKA, tel. 48 783 931 418
Zastępca dyrektora Barbara JAROSIŃSKA
e-mail:

tel. 22 608-31-10

Zadaniem Departamentu Współpracy Międzynarodowej jest organizowanie i koordynowanie współpracy jednostek służb statystyki publicznej w ramach Europejskiego Systemu Statystycznego, jak również z urzędami statystycznymi krajów spoza Unii Europejskiej oraz z organizacjami międzynarodowymi.

Departament Edukacji i Komunikacji (DK)
Dyrektor Magdalena AMBROCH, tel. 48 783 933 641

Zastępca dyrektora Marta JANKOWSKA
Zastępca dyrektora Marek PIENIĄŻEK

e-mail:
tel. 22 608-31-12

Zadaniem Departamentu Edukacji i Komunikacji jest popularyzowanie i komunikowanie informacji statystycznych, w tym ogłaszanych na mocy obowiązujących aktów prawnych i zobowiązań międzynarodowych, komunikowanie działalności statystyki publicznej oraz jej usług i produktów, inicjowanie oraz realizacja i koordynacja działań o charakterze edukacyjno-informacyjnym, edukacja statystyczna, kształtowanie wizerunku GUS oraz komunikacji wewnętrznej.


Departament Administracyjno-Budżetowy (DB)
Dyrektor Małgorzata SOŁTYSZEWSKA

Zastępca dyrektora Katarzyna GARNYS
Główna księgowa resortu Agnieszka PIETROŃ
Główny księgowy GUS Zbigniew BOROWSKI
e-mail:
tel. 22 608-32-98

Zadaniem Departamentu Administracyjno-Budżetowego jest zapewnienie realizacji zadań dysponenta części 58 budżetu państwa, kalkulacja kosztów badań statystycznych, obsługa finansowo-księgowa GUS oraz organizacja zamówień publicznych w GUS, zarządzanie umowami i bieżący monitoring ich realizacji, dla umów zawartych na potrzeby departamentów, prowadzenie spraw obejmujących gospodarkę lokalową i administrowanie budynkami w dyspozycji GUS, w tym zabezpieczenie, obsługa techniczna i gospodarcza, obsługa administracyjna GUS, ewidencja i gospodarowanie majątkiem oraz prowadzenie spraw socjalnych.

Biuro Organizacji i Kadr (BK)
Dyrektor Katarzyna PISAŃSKA-BOROWSKA, tel. 48 695 255 045
Zastępca dyrektora Renata NOWICKA

e-mail:
tel. 22 608-31-49

Zadaniem Biura Organizacji i Kadr jest prowadzenie spraw wynikających z kompetencji Dyrektora Generalnego GUS w zakresie zapewnienia ciągłości i organizacji pracy GUS, w tym: przygotowywanie projektów regulaminu organizacyjnego GUS, regulaminów wewnętrznych, organizacja naborów pracowników do GUS, prowadzenie spraw w zakresie opisów i wartościowania stanowisk pracy, koordynowanie procesu sporządzania ocen pracowniczych w GUS, obsługa kadrowa pracowników GUS i prowadzenie spraw z zakresu dyscypliny pracy, badanie potrzeb szkoleniowych, prowadzenie prac w zakresie przygotowania programu zarządzania zasobami ludzkimi w GUS, prowadzenie kontroli w departamentach GUS, zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w GUS oraz prowadzenie zadań związanych z realizacją procedur zarządzania kryzysowego.

Metryka

Podmiot publikujący: Główny Urząd Statystyczny
Autor informacji: (Departament Edukacji i Komunikacji GUS)
Publikujący informację: Magdalena Zarodkiewicz (Departament Edukacji i Komunikacji GUS)
Wytworzenie informacji: 28.01.2016
Aktualizacja informacji: 05.05.2025 08:30
Sprawdź historię zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Magdalena Zarodkiewicz 05.05.2025 08:30 Edycja 162
Bartosz Milanowski 14.04.2025 11:27 Edycja 161
Piotr Klimaszewski 08.04.2025 13:20 Edycja 160
Bartosz Milanowski 07.04.2025 10:40 Edycja 159
Bartosz Milanowski 07.04.2025 10:31 Edycja 158
Bartosz Milanowski 02.04.2025 12:01 Edycja 157
Bartosz Milanowski 25.03.2025 08:57 Edycja 156
Bartosz Milanowski 17.03.2025 11:43 Edycja 155
Bartosz Milanowski 20.02.2025 09:20 Edycja 154
Piotr Klimaszewski 23.12.2024 12:42 Edycja 153
Bartosz Milanowski 16.12.2024 10:13 Edycja 152
Bartosz Milanowski 22.11.2024 14:59 Edycja 151
Piotr Klimaszewski 21.11.2024 12:44 Edycja 150
Bartosz Milanowski 21.11.2024 10:58 Edycja 149
Piotr Klimaszewski 21.11.2024 09:23 Edycja 148
Bartosz Milanowski 12.11.2024 12:30 Edycja 147
Bartosz Milanowski 28.10.2024 13:57 Edycja 146
Iwona Pacholec 24.10.2024 13:07 Edycja 145
Bartosz Milanowski 02.09.2024 11:02 Edycja 144
Bartosz Milanowski 26.08.2024 09:11 Edycja 143
Piotr Klimaszewski 05.07.2024 09:55 Edycja 142
Piotr Klimaszewski 05.07.2024 09:53 Edycja 141
Bartosz Milanowski 01.07.2024 12:07 Edycja 140
Bartosz Milanowski 01.07.2024 12:06 Edycja 139
Piotr Klimaszewski 03.06.2024 18:18 Edycja 138
Piotr Klimaszewski 03.06.2024 07:22 Edycja 137
Piotr Klimaszewski 23.05.2024 11:08 Edycja 136
Bartosz Milanowski 23.04.2024 11:10 Edycja 135
Bartosz Milanowski 18.04.2024 08:13 Edycja 134
Bartosz Milanowski 18.04.2024 08:12 Edycja 133
Piotr Klimaszewski 11.03.2024 11:05 Edycja 132
Dariusz Mazurek 06.12.2023 11:56 Edycja 131
Iwona Pacholec 14.11.2023 12:30 Edycja 130
Piotr Klimaszewski 11.10.2023 08:59 Edycja 129
Magdalena Zarodkiewicz 02.10.2023 12:35 Edycja 128
Piotr Klimaszewski 06.07.2023 14:13 Edycja 127
Wiktor Birkholc 04.07.2023 15:56 Edycja 126
Piotr Klimaszewski 04.07.2023 12:24 Edycja 125
Piotr Klimaszewski 04.07.2023 11:48 Edycja 124
Piotr Klimaszewski 03.07.2023 12:33 Edycja 123
Magdalena Zarodkiewicz 03.07.2023 11:59 Edycja 122
Agnieszka Maciejska 11.05.2023 07:58 Edycja 121
Agnieszka Maciejska 04.05.2023 13:38 Edycja 120
Agnieszka Maciejska 17.03.2023 12:27 Edycja 119
Piotr Klimaszewski 14.03.2023 13:00 Edycja 118
Agnieszka Maciejska 02.12.2022 14:55 Edycja 117
Agnieszka Maciejska 02.12.2022 11:28 Edycja 116
Agnieszka Maciejska 02.12.2022 11:22 Edycja 115
Beata Putkowska 02.11.2022 13:07 Edycja 114
Piotr Klimaszewski 08.07.2022 08:44 Edycja 113
Beata Putkowska 15.06.2022 09:36 Edycja 112
Mirosław Dziewit 10.03.2022 12:06 Edycja 111
Magdalena Zarodkiewicz 15.04.2021 15:48 Edycja 110
Magdalena Zarodkiewicz 12.02.2021 10:07 Edycja 109
Magdalena Zarodkiewicz 25.01.2021 12:56 Edycja 108
Magdalena Zarodkiewicz 04.01.2021 09:58 Edycja 107
Beata Putkowska 03.11.2020 09:40 Edycja 106
Beata Putkowska 07.10.2020 07:19 Edycja 105
Beata Putkowska 01.10.2020 11:41 Edycja 104
Beata Putkowska 07.09.2020 10:37 Edycja 103
Beata Putkowska 07.09.2020 10:34 Edycja 102
Beata Putkowska 07.09.2020 10:33 Edycja 101
Beata Putkowska 03.09.2020 07:06 Edycja 100
Mirosław Dziewit 14.07.2020 08:44 Edycja 99
Mirosław Dziewit 14.07.2020 08:44 Edycja 98
Krzysztof Makulec 04.05.2020 09:01 Edycja 97
Krzysztof Makulec 07.04.2020 13:14 Edycja 96
Krzysztof Makulec 25.03.2020 17:08 Edycja 95
Krzysztof Makulec 24.03.2020 17:04 Edycja 94
Krzysztof Makulec 24.03.2020 17:03 Edycja 93
Krzysztof Makulec 24.03.2020 15:53 Edycja 92
Krzysztof Makulec 24.03.2020 15:49 Edycja 91
Krzysztof Makulec 24.03.2020 08:15 Edycja 90
Krzysztof Makulec 24.03.2020 08:03 Publikacja 89
Krzysztof Makulec 23.03.2020 13:58 Edycja 88
Krzysztof Makulec 23.03.2020 13:53 Edycja 87
Krzysztof Makulec 12.02.2020 09:04 Edycja 86
Krzysztof Makulec 02.01.2020 10:11 Edycja 85
Krzysztof Makulec 09.12.2019 15:56 Edycja 84
Krzysztof Makulec 09.12.2019 15:34 Edycja 83
Krzysztof Makulec 09.12.2019 15:20 Edycja 82
Krzysztof Makulec 09.12.2019 15:17 Edycja 81
Krzysztof Makulec 05.12.2019 15:53 Edycja 80
Krzysztof Makulec 15.11.2019 16:25 Edycja 79
Krzysztof Makulec 06.09.2019 10:39 Edycja 78
Krzysztof Makulec 16.08.2019 12:47 Edycja 77
Krzysztof Makulec 24.07.2019 12:35 Edycja 76
Krzysztof Makulec 01.07.2019 12:53 Edycja 75
Krzysztof Makulec 06.05.2019 12:26 Edycja 74
Krzysztof Makulec 06.05.2019 08:38 Edycja 73
Krzysztof Makulec 07.03.2019 13:52 Edycja 72
Krzysztof Makulec 01.02.2019 14:24 Edycja 71
Krzysztof Makulec 02.01.2019 10:13 Edycja 70
Krzysztof Makulec 05.11.2018 11:33 Edycja 69
Krzysztof Makulec 05.11.2018 09:17 Edycja 68
Alicja Koszela 20.08.2018 11:31 Edycja 67
Krzysztof Makulec 16.08.2018 12:39 Edycja 66
Alicja Koszela 19.07.2018 09:30 Edycja 65
Alicja Koszela 19.07.2018 09:21 Edycja 64
Krzysztof Makulec 09.07.2018 10:24 Edycja 63
Krzysztof Makulec 06.07.2018 12:53 Edycja 62
Krzysztof Makulec 04.07.2018 13:26 Edycja 61
Krzysztof Makulec 03.07.2018 15:58 Edycja 60
Krzysztof Makulec 03.07.2018 15:45 Edycja 59
Krzysztof Makulec 26.06.2018 14:31 Edycja 58
Krzysztof Makulec 26.06.2018 11:05 Edycja 57
Krzysztof Makulec 20.06.2018 09:13 Edycja 56
Alicja Koszela 19.06.2018 14:25 Edycja 55
Krzysztof Makulec 19.06.2018 11:57 Edycja 54
Krzysztof Makulec 06.06.2018 14:28 Edycja 53
Krzysztof Makulec 06.06.2018 13:44 Edycja 52
Krzysztof Makulec 06.06.2018 13:43 Edycja 51
Krzysztof Makulec 06.06.2018 13:38 Edycja 50
Krzysztof Makulec 06.06.2018 13:37 Edycja 49
Krzysztof Makulec 06.06.2018 13:22 Edycja 48
Alicja Koszela 04.06.2018 11:04 Edycja 47
Krzysztof Makulec 14.02.2018 13:59 Edycja 46
Krzysztof Makulec 14.02.2018 13:57 Edycja 45
Krzysztof Makulec 14.02.2018 13:53 Edycja 44
Alicja Koszela 14.02.2018 12:35 Edycja 43
Krzysztof Makulec 09.02.2018 14:46 Edycja 42
Krzysztof Makulec 08.02.2018 16:00 Edycja 41
Alicja Koszela 03.07.2017 08:53 Edycja 40
Alicja Koszela 01.02.2017 08:59 Edycja 39
Alicja Koszela 05.01.2017 13:39 Edycja 38
Alicja Koszela 05.01.2017 13:28 Edycja 37
Alicja Koszela 02.01.2017 13:28 Edycja 36
Alicja Koszela 02.01.2017 09:17 Edycja 35
Alicja Koszela 09.12.2016 11:28 Edycja 34
Alicja Koszela 09.12.2016 09:06 Edycja 33
Alicja Koszela 01.12.2016 08:48 Edycja 32
Beata Zawistowska 08.04.2016 15:56 Edycja 31
Alicja Koszela 08.04.2016 15:43 Edycja 30
Alicja Koszela 02.03.2016 08:25 Edycja 29
Alicja Koszela 02.03.2016 08:22 Edycja 28
Alicja Koszela 24.02.2016 10:25 Edycja 27
Alicja Koszela 03.02.2016 10:17 Edycja 26
Alicja Koszela 28.01.2016 15:26 Edycja 25
Urszula Paleczna 28.01.2016 10:49 Edycja 24
Urszula Paleczna 28.01.2016 10:43 Edycja 23
Alicja Koszela 27.01.2016 13:42 Edycja 22
Alicja Koszela 27.01.2016 13:41 Edycja 21
Alicja Koszela 06.05.2015 15:12 Edycja 20
Alicja Koszela 20.10.2014 14:28 Edycja 19
Alicja Koszela 01.10.2014 15:25 Edycja 18
Alicja Koszela 20.08.2014 13:04 Edycja 17
Alicja Koszela 12.04.2014 23:32 Edycja 16
Mirosław Dziewit 26.08.2013 00:00 Edycja 15
Alicja Koszela 31.05.2013 00:00 Edycja 14
Alicja Koszela 15.05.2013 00:00 Edycja 13
Alicja Koszela 13.05.2013 00:00 Edycja 12
Alicja Koszela 10.05.2013 00:00 Edycja 11
Alicja Koszela 26.03.2013 00:00 Edycja 10
Alicja Koszela 11.03.2013 00:00 Edycja 9
Alicja Koszela 20.02.2013 00:00 Edycja 8
Alicja Koszela 24.01.2013 00:00 Edycja 7
Tomasz Pudłowski 02.01.2013 00:00 Edycja 6
Beata Zawistowska 31.12.2012 00:00 Edycja 5
Alicja Koszela 28.12.2012 00:00 Edycja 4
Alicja Koszela 05.11.2012 00:00 Edycja 3
Alicja Koszela 01.10.2012 00:00 Edycja 2
Alicja Koszela 12.09.2012 00:00 Publikacja 1
  • Organizacja statystyki publicznej
    • Główny Urząd Statystyczny
      • Kierownictwo Urzędu
      • Struktura organizacyjna GUS
      • Tryb działania GUS
      • Statut GUS
      • Regulamin organizacyjny GUS
    • Urzędy Statystyczne
    • Stałe organy opiniodawczo-doradcze Prezesa GUS
    • Jednostki obsługi statystyki publicznej
    • Rada Statystyki
    • Rada Konsultacyjna
    • Rządowa Rada Ludnościowa
    • Polskie Towarzystwo Statystyczne

Newsletter

Do góry

Główny Urząd Statystyczny

Aleja Niepodległości 208
00-925 Warszawa

Godziny pracy Urzędu: 8:15 - 16:15
Kancelaria: +48 22 608 30 00

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

REGON: 000331501
NIP: 5261040828

Infolinia Statystyczna

+48 22 279 99 99
(opłata zgodna z taryfą operatora)

Konsultanci są dostępni w dni robocze:
pon.- pt.: godz. 8.00 - 15.00

Informacja

Godziny pracy Informatorium:
poniedziałek-piątek 8.00–16.00

Zamówienia na dane statystyczne

Zobacz także:

  • Centralna Biblioteka Statystyczna
  • Centrum Informatyki Statystycznej
  • Zakład Wydawnictw Statystycznych

  • Rada Statystyki
  • Rządowa Rada Ludnościowa
  • Polskie Towarzystwo Statystyczne
  • Deklaracja dostępności

Copyright © 1995-2025 Główny Urząd Statystyczny