• Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do mapy strony
Logo Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
  • Kontrast domyślny
  • Kontrast czarno-biały
  • Kontrast czarno-żółty
  • Kontrast żółto-czarny
  • English
  • Portal Informacyjny GUS
  • bip.gov.pl
  • O serwisie
    • Mapa serwisu
    • Dziennik zmian treści
    • Instrukcja korzystania
    • Redakcja BIP
Zobacz także

Logo Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu główne

Menu
  • Organizacja statystyki publicznej
  • Działalność statystyki publicznej
  • Prawo
  • Ogłoszenia
  • e-Urząd
  • Kontakt

Ścieżka

Strona główna Organizacja statystyki publicznejGłówny Urząd StatystycznyStruktura organizacyjna GUS
Menu

Struktura organizacyjna GUS

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Regulamin organizacyjny Głównego Urzędu Statystycznego


W skład Głównego Urzędu Statystycznego wchodzą następujące komórki organizacyjne:

Gabinet Prezesa (GP)
Dyrektor Katarzyna CICHOŃSKA
e-mail:
tel. 22 608-31-11

Do zadań Gabinetu Prezesa należy obsługa Prezesa GUS i pozostałych członków Kierownictwa GUS oraz Kolegium, wykonywanie zadań wynikających z nadzoru Prezesa GUS nad jednostkami służb statystyki publicznej, analizowanie zadań i potrzeb w zakresie organizacji jednostek służb statystyki publicznej, zarządzanie procesowe, koordynacja procesu zarządzania ryzykiem, inicjowanie i monitorowanie przedsięwzięć innowacyjnych, obsługa prawna i legislacyjna Kierownictwa GUS oraz prowadzenie spraw archiwalnych.

Departament Programowania i Koordynacji Badań (PK)
Dyrektor Anna DOBROWOLSKA
Zastępca dyrektora Alicja KOSZELA
Zastępca dyrektora Monika BIENIEK
Zastępca dyrektora Magdalena
MOTKOWSKA-WÓJCIK
e-mail:
tel. 22 608-31-14

Zadaniem Departamentu Programowania i Koordynacji Badań jest inicjowanie prac badawczo-rozwojowych w zakresie metodologii, koordynowanie opracowania projektu rocznego programu badań statystycznych statystyki publicznej oraz planu opracowań statystycznych, koordynacja przygotowania formatów danych, koordynacja przygotowania i realizacji badań statystycznych oraz monitorowanie przebiegu tych prac, monitorowanie stosowania Europejskiego Kodeksu Praktyk Statystycznych, koordynacja wymiany danych statystycznych z międzynarodowymi organizacjami, koordynacja prac z zakresu ochrony tajemnicy statystycznej, koordynacja prac związanych z rozpoznawaniem systemów informacyjnych administracji publicznej dla potrzeb badań statystycznych i współpraca z ich gestorami oraz obsługa udostępniania danych statystycznych dla potrzeb badań naukowych.

Departament Systemów Teleinformatycznych, Geostatystyki i Spisów (ST)
Dyrektor Janusz DYGASZEWICZ
Zastępca dyrektora Agnieszka NOWAKOWSKA
Zastępca dyrektora Anna DŁUGOSZ
e-mail:
tel. 22 608-31-87

Zadaniem Departamentu Systemów Teleinformatycznych, Geostatystyki i Spisów jest koordynowanie prac w zakresie zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną, opracowywanie standardów organizacyjnych dla systemów informatycznych i projektów informatycznych, koordynacja jednostek służb statystyki publicznej w zakresie projektowania, funkcjonowania, utrzymania i rozwoju systemów teleinformatycznych, koordynacja działań jednostek służb statystyki publicznej na rzecz ochrony danych statystycznych i danych osobowych, prowadzenie działań na rzecz rozwoju systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w statystyce publicznej, koordynacja prac związanych z wykorzystaniem systemów informacji geograficznej (GIS) w badaniach statystycznych, prowadzenie prac organizacyjnych i koordynacyjnych na rzecz spisów powszechnych, prowadzenie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych i spraw obronnych.

Departament Standardów i Rejestrów (SR)
Dyrektor Ireneusz BUDZYŃSKI
e-mail:
tel. 22 608-31-15

Zadaniem Departamentu Standardów i Rejestrów jest prowadzenie prac dotyczących standaryzacji metadanych statystycznych, w tym podstawowych standardów klasyfikacyjnych, pojęć i definicji, budowa operatów statystycznych i inicjowanie prac badawczo-rozwojowych w zakresie ich metodologii oraz prowadzenie krajowych rejestrów urzędowych podmiotów gospodarki narodowej (REGON) i podziału terytorialnego kraju (TERYT).

Departament Opracowań Statystycznych (OS)
Dyrektor Renata BIELAK
Zastępca dyrektora Ewa CZUMAJ
Zastępca dyrektora Magdalena AMBROCH
e-mail:
tel. 22 608-31-18

Zadaniem Departamentu Opracowań Statystycznych jest inicjowanie i prowadzenie prac mających na celu przygotowywanie zbiorczych informacji, analiz i publikacji charakteryzujących sytuację społeczno-gospodarczą kraju i z zakresu porównań międzynarodowych, programowanie i koordynowanie prac w zakresie monitorowania zrównoważonego rozwoju oraz innych wielodziedzinowych zestawów wskaźników, projektowanie polityki publikacyjnej statystyki publicznej oraz zarządzanie systemami udostępniania danych na poziomie krajowym.

Departament Rachunków Narodowych (RN)
Dyrektor Anita PERZYNA tel. 784-909-794
Zastępca dyrektora Alicja TRUSZYŃSKA tel. 695-255-050

Zastępca dyrektora Ewa SOROCZYŃSKA
e-mail:
tel. 22 608-31-17

Zadaniem Departamentu Rachunków Narodowych jest opracowywanie zasad metodologicznych oraz prowadzenie i koordynacja opracowań i analiz w zakresie: systemu rachunków narodowych, notyfikacji fiskalnej długu i deficytu sektora instytucji rządowych i samorządowych, inwestycji i środków trwałych w gospodarce narodowej, międzynarodowych porównań PKB i parytetu siły nabywczej walut oraz przedstawianie ich wyników.

Departament Studiów Makroekonomicznych i Finansów (SM)
Dyrektor Mirosław BŁAŻEJ tel. 519-542-662
Zastępca dyrektora Krystyna STRZELECKA
e-mail:
tel. 22 608-37-73

Zadaniem Departamentu Studiów Makroekonomicznych i Finansów jest prowadzenie badań w zakresie sytuacji makroekonomicznej, społeczno-gospodarczej oraz koniunktury, z uwzględnieniem uwarunkowań regionalnych, sektorowych i międzynarodowych, a także sektora finansów publicznych oraz instytucji i rynku finansowego; opracowywanie i przygotowywanie do wydania publikacji i analiz dotyczących wyników badań w wymienionych obszarach, prowadzenie prac badawczo-rozwojowych, inicjowanie, programowanie, opracowywanie metodologii i koordynacja prac jednostek służb statystyki publicznej w obszarze tych badań.

Departament Badań Przestrzennych i Środowiska (BP)
Dyrektor Dominika ROGALIŃSKA
Zastępca dyrektora Wiesława DOMAŃSKA
Zastępca dyrektora Joanna HAUSMAN-CZERWIŃSKA
e-mail:
tel. 22 608-31-16

Zadaniem Departamentu Badań Przestrzennych i Środowiska jest inicjowanie i programowanie metodologii oraz prac badawczo-rozwojowych i eksperymentalnych w obszarze statystyki regionalnej, prowadzenie badań przestrzennych w skali kraju, opracowywanie i przygotowywanie zbiorczych opracowań i analiz regionalnych, w tym przestrzennych, koordynacja prac jednostek służb statystyki publicznej w obszarze badań regionalnych oraz inicjowanie prac badawczo-rozwojowych, programowanie i prowadzenie prac metodologicznych, koordynacja badań oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych dotyczących stanu, zagrożenia i ochrony środowiska, gospodarki wodnościekowej, ekonomicznych aspektów ochrony środowiska, rachunków ekonomicznych środowiska, a także inicjowanie, koordynacja, wyznaczanie kierunku prac rozwojowych i metodologicznych oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań w zakresie statystyki leśnictwa i łowiectwa.

Departament Badań Demograficznych (BD)
Dyrektor Dorota SZAŁTYS
Zastępca dyrektora Anna WYSOCKA
e-mail:
tel. 22 608-32-26

Zadaniem Departamentu Badań Demograficznych jest inicjowanie, programowanie, opracowywanie metodologii i koordynacja badań w zakresie: demografii, migracji ludności, gospodarstw domowych i rodzin, struktury narodowościowej i etnicznej oraz wyznaniowej mieszkańców Polski, opracowywanie prognoz demograficznych oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych w tych obszarach.

Departament Badań Społecznych (BS)
Dyrektor Piotr ŁYSOŃ

Zastępca dyrektora Szymon WOZNIAK
E-mail:
tel. 22 608-31-22

Zadaniem Departamentu Badań Społecznych jest inicjowanie, programowanie i prowadzenie badań, prac metodologicznych, studialnych i analiz statystycznych oraz publikowanie wyników badań i analiz statystycznych w zakresie jakości i warunków życia, statystyki zdrowia, kultury, dziedzictwa narodowego, pomocy społecznej i rodziny, opieki nad dzieckiem, przestępczości, wymiaru sprawiedliwości, gospodarki społecznej, kapitału społecznego i usług społecznych, a także przejawów religijności.

Departament Rynku Pracy (DP)
Dyrektor Agnieszka ZGIERSKA tel. 695-255-024
Zastępca dyrektora Hanna STRZELECKA tel. 783-931-392
e-mail:
tel. 22 608-31-21

Zadaniem Departamentu Rynku Pracy jest inicjowanie, programowanie, opracowywanie metodologii i koordynacja badań w zakresie zasobów pracy, popytu na pracę, aktywności ekonomicznej ludności, pracujących, zatrudnienia, bezrobocia, wynagrodzeń i kosztów pracy, a także opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych w tych obszarach.

Departament Handlu i Usług (HU)
Dyrektor Ewa ADACH-STANKIEWICZ tel. 695-255-067
Zastępca dyrektora Agnieszka MATULSKA-BACHURA tel. 695-255-000
e-mail:
tel. 22 608-31-24

Zadaniem Departamentu Handlu i Usług jest inicjowanie, programowanie i prowadzenie prac metodologicznych, koordynacja badań oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych dotyczących działalności handlowej i gastronomicznej, stosunków gospodarczych z zagranicą, infrastruktury komunalnej i gospodarki mieszkaniowej, usług biznesowych, obrotu nieruchomościami oraz cen: konsumpcyjnych, producentów w zakresie działalności przemysłowej i budowlanej, usług, w rolnictwie, w imporcie i eksporcie, nieruchomości i ziemi oraz gazu ziemnego i energii elektrycznej, a także inicjowanie prac w obszarze modernizacji źródeł danych poprzez ich dywersyfikację i integrację.

Departament Przedsiębiorstw (PZ)
Dyrektor Katarzyna WALKOWSKA tel. 695-255-063
Zastępca dyrektora Aneta PŁATEK
Zastępca dyrektora Joanna ŚLEPOWROŃSKA
e-mail:

tel. 22 608-31-25

Zadaniem Departamentu Przedsiębiorstw jest inicjowanie i prowadzenie prac metodologicznych, inicjowanie, programowanie, prowadzenie i rozwój badań statystycznych oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych, w tym wieloaspektowych, dotyczących efektów ekonomicznych działalności sektora przedsiębiorstw niefinansowych, w tym podmiotów z kapitałem zagranicznym i grup przedsiębiorstw, a także działalności inwestycyjnej i stanu środków trwałych przedsiębiorstw, rzeczowych efektów działalności przemysłowej, obszaru gospodarki paliwowo- energetycznej i materiałowej, jak również opracowywanie metodologii oraz prowadzenie współpracy międzynarodowej w powyższym zakresie.

Departament Rolnictwa (DR)
Dyrektor Artur ŁĄCZYŃSKI
e-mail:
tel. 22 608-31-28

Zadaniem Departamentu Rolnictwa jest programowanie i prowadzenie prac metodologicznych, koordynacja badań oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych w zakresie zasobów produkcyjnych rolnictwa, produkcji roślinnej, produkcji zwierzęcej, skupu produktów rolnych, bilansów produktów rolniczych, zaopatrzenia rolnictwa w środki produkcji, mierników produkcji rolniczej, rachunków ekonomicznych rolnictwa, bezpieczeństwa żywnościowego na poziomie produkcji pierwotnej, sytuacji ekonomicznej/rynkowej w rolnictwie oraz działalności pozarolniczej związanej z gospodarstwem rolnym.

Departament Współpracy Międzynarodowej (WM)
Dyrektor Olga ŚWIERKOT-STRUŻEWSKA
Zastępca dyrektora Barbara JAROSIŃSKA
e-mail:

tel. 22 608-31-10

Zadaniem Departamentu Współpracy Międzynarodowej jest organizowanie i koordynowanie współpracy jednostek służb statystyki publicznej w ramach Europejskiego Systemu Statystycznego, jak również z urzędami statystycznymi krajów spoza Unii Europejskiej oraz z organizacjami międzynarodowymi.

Departament Edukacji i Komunikacji (DK)
Dyrektor Emilia ANDRZEJCZAK
Zastępca dyrektora Karolina BANASZEK - rzecznik prasowy Prezesa GUS
e-mail:
tel. 22 608-31-12

Zadaniem Departamentu Edukacji i Komunikacji jest edukacja statystyczna, rozpowszechnianie, udostępnianie i popularyzacja informacji statystycznych, w tym ogłaszanych na mocy obowiązujących aktów prawnych i zobowiązań międzynarodowych, koordynacja działalności urzędów statystycznych w zakresie udostępniania informacji oraz edukacji statystycznej oraz udział w pracach na rzecz wykorzystania nowoczesnych metod dostępu do informacji statystycznej.

Departament Administracyjno-Budżetowy (DB)
Dyrektor Małgorzata SOŁTYSZEWSKA

Zastępca dyrektora Katarzyna GARNYS
Główna księgowa resortu Agnieszka PIETROŃ
Główny księgowy GUS Zbigniew BOROWSKI
e-mail:
tel. 22 608-32-98

Zadaniem Departamentu Administracyjno-Budżetowego jest zapewnienie realizacji zadań dysponenta głównego środków finansowych, kalkulacja kosztów badań statystycznych, obsługa finansowo-księgowa GUS oraz organizacja zamówień publicznych w GUS, zarządzanie umowami i bieżący monitoring ich realizacji, dla umów zawartych na potrzeby departamentów GUS - prowadzenie spraw obejmujących gospodarkę lokalową i administrowanie budynkami w dyspozycji GUS, w tym zabezpieczenie, obsługa techniczna i gospodarcza, obsługa administracyjna GUS, ewidencja i gospodarowanie majątkiem oraz prowadzenie spraw socjalnych.

Biuro Organizacji i Kadr (BK)
Dyrektor Katarzyna PISAŃSKA-BOROWSKA
Zastępca dyrektora Renata NOWICKA

e-mail:
tel. 22 608-31-49

Zadaniem Biura Organizacji i Kadr jest prowadzenie spraw wynikających z kompetencji Dyrektora Generalnego GUS w zakresie zapewnienia ciągłości i organizacji pracy GUS, w tym: przygotowywanie projektów regulaminu organizacyjnego GUS, regulaminów wewnętrznych departamentów, organizacja naborów pracowników do GUS, prowadzenie spraw w zakresie opisów i wartościowania stanowisk pracy, koordynowanie procesu sporządzania ocen pracowniczych w GUS, obsługa kadrowa pracowników GUS i prowadzenie spraw z zakresu dyscypliny pracy, badanie potrzeb szkoleniowych, prowadzenie prac w zakresie przygotowania programu zarządzania zasobami ludzkimi w GUS, zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w GUS oraz prowadzenie zadań związanych z realizacją procedur zarządzania kryzysowego.

Metryka

Podmiot publikujący: Główny Urząd Statystyczny
Autor informacji: (Departament Edukacji i Komunikacji GUS)
Publikujący informację: Agnieszka Maciejska (Departament Edukacji i Komunikacji GUS)
Wytworzenie informacji: 28.01.2016
Aktualizacja informacji: 17.03.2023 12:27
Sprawdź historię zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Agnieszka Maciejska 17.03.2023 12:27 Edycja 119
Piotr Klimaszewski 14.03.2023 13:00 Edycja 118
Agnieszka Maciejska 02.12.2022 14:55 Edycja 117
Agnieszka Maciejska 02.12.2022 11:28 Edycja 116
Agnieszka Maciejska 02.12.2022 11:22 Edycja 115
Beata Putkowska 02.11.2022 13:07 Edycja 114
Piotr Klimaszewski 08.07.2022 08:44 Edycja 113
Beata Putkowska 15.06.2022 09:36 Edycja 112
Mirosław Dziewit 10.03.2022 12:06 Edycja 111
Magdalena Zarodkiewicz 15.04.2021 15:48 Edycja 110
Magdalena Zarodkiewicz 12.02.2021 10:07 Edycja 109
Magdalena Zarodkiewicz 25.01.2021 12:56 Edycja 108
Magdalena Zarodkiewicz 04.01.2021 09:58 Edycja 107
Beata Putkowska 03.11.2020 09:40 Edycja 106
Beata Putkowska 07.10.2020 07:19 Edycja 105
Beata Putkowska 01.10.2020 11:41 Edycja 104
Beata Putkowska 07.09.2020 10:37 Edycja 103
Beata Putkowska 07.09.2020 10:34 Edycja 102
Beata Putkowska 07.09.2020 10:33 Edycja 101
Beata Putkowska 03.09.2020 07:06 Edycja 100
Mirosław Dziewit 14.07.2020 08:44 Edycja 99
Mirosław Dziewit 14.07.2020 08:44 Edycja 98
Krzysztof Makulec 04.05.2020 09:01 Edycja 97
Krzysztof Makulec 07.04.2020 13:14 Edycja 96
Krzysztof Makulec 25.03.2020 17:08 Edycja 95
Krzysztof Makulec 24.03.2020 17:04 Edycja 94
Krzysztof Makulec 24.03.2020 17:03 Edycja 93
Krzysztof Makulec 24.03.2020 15:53 Edycja 92
Krzysztof Makulec 24.03.2020 15:49 Edycja 91
Krzysztof Makulec 24.03.2020 08:15 Edycja 90
Krzysztof Makulec 24.03.2020 08:03 Publikacja 89
Krzysztof Makulec 23.03.2020 13:58 Edycja 88
Krzysztof Makulec 23.03.2020 13:53 Edycja 87
Krzysztof Makulec 12.02.2020 09:04 Edycja 86
Krzysztof Makulec 02.01.2020 10:11 Edycja 85
Krzysztof Makulec 09.12.2019 15:56 Edycja 84
Krzysztof Makulec 09.12.2019 15:34 Edycja 83
Krzysztof Makulec 09.12.2019 15:20 Edycja 82
Krzysztof Makulec 09.12.2019 15:17 Edycja 81
Krzysztof Makulec 05.12.2019 15:53 Edycja 80
Krzysztof Makulec 15.11.2019 16:25 Edycja 79
Krzysztof Makulec 06.09.2019 10:39 Edycja 78
Krzysztof Makulec 16.08.2019 12:47 Edycja 77
Krzysztof Makulec 24.07.2019 12:35 Edycja 76
Krzysztof Makulec 01.07.2019 12:53 Edycja 75
Krzysztof Makulec 06.05.2019 12:26 Edycja 74
Krzysztof Makulec 06.05.2019 08:38 Edycja 73
Krzysztof Makulec 07.03.2019 13:52 Edycja 72
Krzysztof Makulec 01.02.2019 14:24 Edycja 71
Krzysztof Makulec 02.01.2019 10:13 Edycja 70
Krzysztof Makulec 05.11.2018 11:33 Edycja 69
Krzysztof Makulec 05.11.2018 09:17 Edycja 68
Alicja Koszela 20.08.2018 11:31 Edycja 67
Krzysztof Makulec 16.08.2018 12:39 Edycja 66
Alicja Koszela 19.07.2018 09:30 Edycja 65
Alicja Koszela 19.07.2018 09:21 Edycja 64
Krzysztof Makulec 09.07.2018 10:24 Edycja 63
Krzysztof Makulec 06.07.2018 12:53 Edycja 62
Krzysztof Makulec 04.07.2018 13:26 Edycja 61
Krzysztof Makulec 03.07.2018 15:58 Edycja 60
Krzysztof Makulec 03.07.2018 15:45 Edycja 59
Krzysztof Makulec 26.06.2018 14:31 Edycja 58
Krzysztof Makulec 26.06.2018 11:05 Edycja 57
Krzysztof Makulec 20.06.2018 09:13 Edycja 56
Alicja Koszela 19.06.2018 14:25 Edycja 55
Krzysztof Makulec 19.06.2018 11:57 Edycja 54
Krzysztof Makulec 06.06.2018 14:28 Edycja 53
Krzysztof Makulec 06.06.2018 13:44 Edycja 52
Krzysztof Makulec 06.06.2018 13:43 Edycja 51
Krzysztof Makulec 06.06.2018 13:38 Edycja 50
Krzysztof Makulec 06.06.2018 13:37 Edycja 49
Krzysztof Makulec 06.06.2018 13:22 Edycja 48
Alicja Koszela 04.06.2018 11:04 Edycja 47
Krzysztof Makulec 14.02.2018 13:59 Edycja 46
Krzysztof Makulec 14.02.2018 13:57 Edycja 45
Krzysztof Makulec 14.02.2018 13:53 Edycja 44
Alicja Koszela 14.02.2018 12:35 Edycja 43
Krzysztof Makulec 09.02.2018 14:46 Edycja 42
Krzysztof Makulec 08.02.2018 16:00 Edycja 41
Alicja Koszela 03.07.2017 08:53 Edycja 40
Alicja Koszela 01.02.2017 08:59 Edycja 39
Alicja Koszela 05.01.2017 13:39 Edycja 38
Alicja Koszela 05.01.2017 13:28 Edycja 37
Alicja Koszela 02.01.2017 13:28 Edycja 36
Alicja Koszela 02.01.2017 09:17 Edycja 35
Alicja Koszela 09.12.2016 11:28 Edycja 34
Alicja Koszela 09.12.2016 09:06 Edycja 33
Alicja Koszela 01.12.2016 08:48 Edycja 32
Beata Zawistowska 08.04.2016 15:56 Edycja 31
Alicja Koszela 08.04.2016 15:43 Edycja 30
Alicja Koszela 02.03.2016 08:25 Edycja 29
Alicja Koszela 02.03.2016 08:22 Edycja 28
Alicja Koszela 24.02.2016 10:25 Edycja 27
Alicja Koszela 03.02.2016 10:17 Edycja 26
Alicja Koszela 28.01.2016 15:26 Edycja 25
Urszula Paleczna 28.01.2016 10:49 Edycja 24
Urszula Paleczna 28.01.2016 10:43 Edycja 23
Alicja Koszela 27.01.2016 13:42 Edycja 22
Alicja Koszela 27.01.2016 13:41 Edycja 21
Alicja Koszela 06.05.2015 15:12 Edycja 20
Alicja Koszela 20.10.2014 14:28 Edycja 19
Alicja Koszela 01.10.2014 15:25 Edycja 18
Alicja Koszela 20.08.2014 13:04 Edycja 17
Alicja Koszela 12.04.2014 23:32 Edycja 16
Mirosław Dziewit 26.08.2013 00:00 Edycja 15
Alicja Koszela 31.05.2013 00:00 Edycja 14
Alicja Koszela 15.05.2013 00:00 Edycja 13
Alicja Koszela 13.05.2013 00:00 Edycja 12
Alicja Koszela 10.05.2013 00:00 Edycja 11
Alicja Koszela 26.03.2013 00:00 Edycja 10
Alicja Koszela 11.03.2013 00:00 Edycja 9
Alicja Koszela 20.02.2013 00:00 Edycja 8
Alicja Koszela 24.01.2013 00:00 Edycja 7
Tomasz Pudłowski 02.01.2013 00:00 Edycja 6
Beata Zawistowska 31.12.2012 00:00 Edycja 5
Alicja Koszela 28.12.2012 00:00 Edycja 4
Alicja Koszela 05.11.2012 00:00 Edycja 3
Alicja Koszela 01.10.2012 00:00 Edycja 2
Alicja Koszela 12.09.2012 00:00 Publikacja 1
  • Organizacja statystyki publicznej
    • Główny Urząd Statystyczny
      • Kierownictwo Urzędu
      • Struktura organizacyjna GUS
      • Tryb działania GUS
      • Statut GUS
      • Regulamin organizacyjny GUS
    • Urzędy Statystyczne
    • Stałe organy opiniodawczo-doradcze Prezesa GUS
    • Jednostki obsługi statystyki publicznej
    • Rada Statystyki
    • Rada Konsultacyjna
    • Rządowa Rada Ludnościowa
    • Polskie Towarzystwo Statystyczne

Newsletter

Do góry

Główny Urząd Statystyczny

Aleja Niepodległości 208
00-925 Warszawa

Godziny pracy Urzędu: 8:15 - 16:15
Kancelaria: +48 22 608 30 00

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

REGON: 000331501
NIP: 5261040828

Infolinia Statystyczna

+48 22 279 99 99
(opłata zgodna z taryfą operatora)

Konsultanci są dostępni w dni robocze:
pon.- pt.: godz. 8.00 - 15.00

Informacja

Godziny pracy Informatorium:
poniedziałek-piątek 8.00–16.00

Zamówienia na dane statystyczne

Zobacz także:

  • Centralna Biblioteka Statystyczna
  • Centrum Informatyki Statystycznej
  • Zakład Wydawnictw Statystycznych

  • Rada Statystyki
  • Rządowa Rada Ludnościowa
  • Polskie Towarzystwo Statystyczne
  • Deklaracja dostępności

Copyright © 1995-2023 Główny Urząd Statystyczny