Menu
	
	
		
	
	
		
			
									
		
	
	
		
			
		Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez urząd
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez urząd, zgodnie z minimalnymi wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- monitorowanie działalności urzędu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Marta Jankowska 
Koordynator do spraw dostępności w GUS
adres do korespondencji: al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa
telefon: +48 22 608 31 12
e-mail: 
Osoby wspomagające Koordynatora ds. dostępności
- w zakresie dostępności architektonicznej:
 Martyna Nowak-Wodzińska, ekspert, Departament Administracyjno-Budżetowy
- w zakresie dostępności cyfrowej:
 Dariusz Mazurek, główny specjalista, Wydziału Portalu Informacyjnego, Departament Edukacji i Komunikacji
- w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej:
 Edyta Grądzka, konsultant, Wydział Komunikacji Wewnętrznej i CSR, Departament Edukacji i Komunikacji
Metryka
				Podmiot publikujący:
				Główny Urząd Statystyczny			
									
				Publikujący informację:
				Iwona Pacholec			
									
				Publikacja informacji:
				16.09.2020 09:44			
							
				Aktualizacja informacji:
				27.01.2025 08:16			
				
		
			Sprawdź historię zmian
			
			
			
			
			 
						 
										 
						 
 
	