referendarz statystyk w Wydziale Organizacji i Rejestrów
Dyrektor poszukuje kandydatów na stanowisko:
referendarz statystyk
w Wydziale Organizacji i Rejestrów
Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Zielona Góra
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu,
- praca administracyjno-biurowa,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
- wymuszona pozycja ciała,
- oświetlenie sztuczne i naturalne,
- praca przy monitorze ekranowym,
- brak windy,
- przy wejściu do budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Koordynacja czynności kancelaryjnych w Urzędzie.
- Prowadzenie archiwum zakładowego (w systemie tradycyjnym oraz w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją), przyjmowanie i gromadzenie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej Urzędu oraz organizacja odpowiedniego jej przechowywania.
- Opracowanie i ewidencja materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej; skontrum zbiorów archiwalnych.
- Nadzorowanie przestrzegania przez pracowników Urzędu zasad Instrukcji kancelaryjnej i Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt (JRWA).
- Udostępnianie dokumentacji z archiwum zakładowego.
- Organizowanie i przeprowadzanie instruktaży oraz szkoleń pracowników Urzędu dotyczących elektronicznego obiegu dokumentów.
- Przygotowanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego.
- Zastępowanie pracowników Wydziału w zakresie prac bieżących, w tym doraźna obsługa sekretariatu Dyrektora Urzędu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
w y m a g a n i a n i e z b ę d n e:
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy na stanowisku związanym z obsługą archiwum zakładowego
- przeszkolenie w zakresie kancelaryjno- archiwalnym
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- współpraca
- komunikacja interpersonalna i pisemna
- rzetelność
- wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
- poszukiwanie informacji
- obsługa komputera w środowisku MS Windows. Znajomość pakietu Ms Office, w szczególności: Word, Excel, PowerPoint
- znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- znajomość ustawy o statystyce publicznej
- znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
w y m a g a n i a d o d a t k o w e:
- wykształcenie: wyższe o specjalności archiwalnej
- doświadczenie zawodowe staż lub praktyka w administracji publicznej
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- myślenie analityczne
- orientacja na klienta/interesanta
- negocjowanie
- obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia w zakresie kancelaryjno- archiwalnym
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Terminy i miejsce składania dokumentów
- Dokumenty należy złożyć do: 16 czerwca 2017 r.
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Urząd Statystyczny w Zielonej Górze
ul. Spokojna 1
65-954 Zielona Góra
Wydział Kadr i Szkolenia, pok. 314
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: pisemny test wiedzy merytorycznej,
etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.
List motywacyjny i wymagane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata. Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: http://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/wolne-stanowiska-pracy/urzad-statystyczny-w-zielonej-gorze/.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Kandydaci spełniający wymagania formalne o kolejnych etapach naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem.
Oferty kandydatów niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 68 322 31 31
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.