Uprzejmie informujemy, że przyjmowanie, rozpatrywanie oraz załatwianie skarg i wniosków kierowanych do Dyrektora Urzędu Statystycznego w Poznaniu realizowane jest w Urzędzie, w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.) - Dział VIII (Skargi i wnioski) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. nr 5, poz. 46).
Jak składać skargi i wnioski:
Skargi i wnioski można składać pisemnie:
- na adres:
- Urząd Statystyczny w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 27/29, 60-624 Poznań,
- bądź bezpośrednio w Kancelarii Urzędu Statystycznego w Poznaniu (w godz. 7.00 – 15.00), przy ul. Wojska Polskiego 27/29, 60-624 Poznań,
- pocztą elektroniczną na adres: ,
- poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą,
- faksem pod nr +48 61 27 98 100.
lub ustnie do protokołu, w godzinach pracy urzędu.
Przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków Dyrektora Urzędu odbywają się w siedzibie Urzędu Statystycznego w Poznaniu
przy ul. Wojska Polskiego 27/29, w poniedziałki w godz. 14.00 – 15.00.
Zgodnie z § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków „Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania”.
Przy przygotowywaniu skargi lub wniosku możecie Państwo skorzystać z załączonego formularza.