Oferty pracy

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

starszy statystyk ds. rejestrów w Wydziale Organizacji i Rejestrów

31.03.2015

Dyrektor Urzędu
poszukuje kandydatów na stanowisko

starszy statystyk ds. rejestrów
w Wydziale Organizacji i Rejestrów


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,  jest niższy niż 6%

Wymiar etatu: 1
Liczba miejsc pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: Lublin, ul. St. Leszczyńskiego 48

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • rejestracja i przetwarzanie w aplikacji służącej do obsługi rejestru REGON danych z wniosków przekazanych przez podmioty gospodarki narodowej,
  • udzielanie przedstawicielom podmiotów gospodarczych wyjaśnień i wskazówek dotyczących składania wniosków aktualizujących rejestr REGON,
  • współpraca z organami administracji rządowej i samorządowej w celu pozyskania danych do aktualizacji rejestru,
  • współpraca z instytucjami prowadzącymi inne rejestry urzędowe podmiotów gospodarki narodowej (Krajowy Rejestr Sądowy) w celu pozyskania danych do aktualizacji rejestru,
  • współuczestnictwo w udostępnianiu danych z rejestru REGON w celu obsługi osób i instytucji uprawnionych do pozyskiwania danych z rejestru.

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i monitora ekranowego,
  • praca samodzielna wymagająca szczególnej koncentracji,
  • stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • przeciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, przeciążenie wzroku,
  • bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku przez osoby niepełnosprawne ruchowo – schody między kondygnacjami, brak wind, toaleta zlokalizowana na parterze dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • przed budynkiem urzędu znajduje się urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych -platforma schodowa.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:
wykształcenie:
średnie
pozostałe wymagania niezbędne:

  • komunikatywność,
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • obsługa komputera - dobra znajomość programów pakietu MS Office,
  • znajomość ustawy o statystyce publicznej oraz o służbie cywilnej,
  • znajomość podstawowych zagadnień z ustawy o swobodzie działalności gospodarczej – Rozdział 2 i 3 ustawy,
  • podstawowa wiedza z zakresu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i metodologii prowadzenia i aktualizacji rejestru podmiotów gospodarki narodowej, w tym wzorów wniosków, ankiet i zaświadczeń, oraz szczegółowych warunków i trybu współdziałania służb statystyki publicznej z innymi organami prowadzącymi urzędowe rejestry i systemy informacyjne administracji publicznej.

dodatkowe:

wykształcenie: prawnicze, administracyjne, ekonomiczne

doświadczenie zawodowe: powyżej 1 roku w obszarze obsługi rejestrów urzędowych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
  • lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
  • o posiadaniu polskiego obywatelstwa,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  • kopie świadectw pracy oraz innych zaświadczeń potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
  • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

Termin składania dokumentów: 10-04-2015 r.

Dokumenty należy składać lub przesyłać na adres:

Urząd Statystyczny w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. St. Leszczyńskiego 48
20-068 Lublin

z dopiskiem na liście motywacyjnym „ oferta nr 01/03/2015”

Inne informacje:

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, podpisane odręcznie i opatrzone bieżącą datą,

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto do 1895,00 PLN + dodatek za wieloletnią pracę w służbie cywilnej (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej Dz. U. Nr 227, poz. 1505 z późn. zm.),

W ciągu 2 tygodni od upływu terminu składania ofert na stronie internetowej Urzędu pod adresem www.stat.gov.pl/lublin w zakładce O Urzędzie-Informacje ogólne – Praca zamieszczona będzie lista kandydatów spełniających wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce kolejnego etapu naboru.

Oferty kandydatów złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Do składania dokumentów aplikacyjnych zapraszamy również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, które spełniają wymogi określone w ogłoszeniu o naborze.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Kadr i Szkolenia pod numerem telefonu: 81 533 20 51 wew. 150 lub 119.


Podmiot publikujący: Główny Urząd Statystyczny
Autor informacji: Monika Szymczak (Urząd Statystyczny w Lublinie)
Publikujący informację: Alicja Koszela (Departament Informacji GUS)
Wytworzenie informacji: 31.03.2015
Publikacja informacji: 31.03.2015 14:27
Aktualizacja informacji: 18.09.2015 11:14
Sprawdź historię zmian
Do góry