referendarz statystyk ds. organizacji badań statystycznych w Wydziale Badań Ankietowych
Dyrektor Urzędu
poszukuje kandydatów na stanowisko
referendarz statystyk ds. organizacji badań statystycznych
w Wydziale Badań Ankietowych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6% .
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Wymiar etatu: 1
Liczba miejsc pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Lublin, ul. St. Leszczyńskiego 48
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- monitorowanie przebiegu badania w terenie oraz spływu wypełnionych ankiet poprzez system zarządzający, dokonywanie analizy jakości i kompletności gromadzonych materiałów źródłowych, weryfikowanie w systemie informatycznym poprawności wypełnionych przez ankieterów formularzy elektronicznych, a także pozyskanych metodą CAII w celu zapewnienia prawidłowej jakości danych,
- przygotowywanie realizacji badania w zakresie: weryfikacji kartotek, dystrybucji materiałów dla ankieterów, przygotowywanie rozdzielników upominków dla respondentów, wysyłki korespondencji w celu zapewnienia prawidłowego i terminowego przebiegu badań,
- przeprowadzanie kontroli pracy ankieterów w terenie w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych badań i przygotowania oceny pracy ankieterów,
- udzielanie instruktażu z zakresu badań ankietowych w celu zapewnienia prawidłowego zaklasyfikowania danych i uzyskania prawidłowych wyników,
- uczestniczenie w pilotażach do badań ankietowych i testowaniu rozwiązań informatycznych w zakresie metod zbierania i kontroli danych w celu wsparcia i optymalizacji pracy ankieterów oraz poprawy jakości gromadzonych danych,
- przeprowadzanie wywiadów ankietowych w gospodarstwach wytypowanych do udziału w badaniach oraz jednostkach sprawozdawczych w zakresie notowania cen detalicznych realizowanych przez sieć ankieterów statystycznych Urzędu w celu utrzymania ciągłości badań,
- analizowanie otrzymanych od ankieterów wykazów rozbieżności w operatach w stosunku do stanu faktycznego dot. zamieszkanych mieszkań, punktów notowania cen w celu przekazania list do weryfikacji i zaktualizowania adresów w bazach danych służących do losowań w badaniach ankietowych.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i monitora ekranowego,
- okresowa praca w terenie.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- przeciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, przeciążenie wzroku,
- bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku przez osoby niepełnosprawne ruchowo – schody między kondygnacjami, brak wind, toaleta zlokalizowana na parterze dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, przed budynkiem Urzędu znajduje się urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych-platforma schodowa.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
wykształcenie: średnie,
doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego .
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy o statystyce publicznej oraz ustawy o ochronie danych osobowych,
- ogólna wiedza z zakresu metodologii badań społecznych, organizacji i realizacji badań statystycznych,
- umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows, Word, Excel),
- znajomość przepisów dotyczących służby cywilnej, w tym znajomość zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- rzetelność,
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
- wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe,
- współpraca,
- komunikacja interpersonalna,
- komunikacja pisemna,
- podstawowa wiedza na temat aktualnej sytuacji społeczno-gospodarczej kraju.
dodatkowe:
- wykształcenie: wyższe socjologiczne lub pokrewne, ekonomiczne lub pokrewne
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w realizacji badań ankietowych.
pozostałe wymagania dodatkowe:
- ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania administracji.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- życiorys/CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/ kandydatów,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
- kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.
Termin składania dokumentów: 10-03-2017 r.
Dokumenty należy składać lub przesyłać na adres:
Urząd Statystyczny w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. St. Leszczyńskiego 48
20-068 Lublin
z dopiskiem na liście motywacyjnym „ oferta nr 1/03/2017”
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „ Dokumenty i oświadczenia niezbędne ”.
Życiorys, list motywacyjny oraz oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu muszą być podpisane własnoręcznie i opatrzone bieżącą datą. Pod niżej wymienionym adresem internetowym umieszczono pomocniczy formularz oświadczenia.
Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Urzędu pod adresem http://lublin.stat.gov.pl w zakładce O Urzędzie - Informacje ogólne – Praca, bądź mailem lub telefonicznie.
Metody i techniki naboru:
etap II: test wiedzy, sprawdzian umiejętności praktycznych,
etap III: rozmowa kwalifikacyjna.
Próg zaliczenia poszczególnych części etapów naboru wynosi 60% punktów możliwych do uzyskania.
Oferty kandydatów złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
Do składania dokumentów aplikacyjnych zapraszamy również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, które spełniają wymogi określone w ogłoszeniu o naborze.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od 2001,26 PLN + dodatek za wieloletnią pracę w służbie cywilnej.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Kadr i Szkolenia pod numerem telefonu: 81 4652019 lub 81 4652050.