kierownik wydziału ds. zarządzania, doradztwa, konsultacji w Wydziale Kadr i Szkolenia
Dyrektor Urzędu
poszukuje kandydatów na stanowisko
kierownik wydziału ds. zarządzania, doradztwa, konsultacji
w Wydziale Kadr i Szkolenia
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niżsry niż 6%
Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Lublin, ul. St. Leszczyńskiego 48
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kierowanie pracami wydziału w celu zapewnienia prawidłowej i terminowej realizacji zadań.
- Nadzorowanie wykonywanych zadań związanych z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy w celu zapewnienia prawidłowego i zgodnego z przepisami prowadzenia spraw pracowniczych,
- Doradzanie pracownikom wydziału w zakresie problemów merytorycznych związanych z realizacją zadań w celu prawidłowego wykonania obowiązków.
- Nadzorowanie wykonywanych zadań związanych z działalnością socjalną w celu zapewnienia prawidłowej realizacji obowiązków wynikających z ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych.
- Przygotowanie projektu programu zarządzania zasobami Ludzkimi w urzędzie z uwzględnieniem profili kompetencyjnych, realizacja zatwierdzonego Programu, analiza i przygotowanie projektu zmian w tym Programie w celu prawidłowego prowadzenia polityki kadrowej.
- Opracowanie i aktualizacja opisów stanowisk, zakresów obowiązków oraz indywidualnych programów rozwoju zawodowego pracowników wydziału w celu wykonania obowiązku wynikającego z ustawy o służbie cywilnej.
- Dokonywanie okresowych ocen pracowników wydziału w celu sporządzenia wniosków do indywidualnego programu rozwoju zawodowego oraz podejmowania decyzji personalnych.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i monitora ekranowego
- praca samodzielna wymagająca szczególnej koncentracji,
- stres związany z obsługą klientów zewnętrznych,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- przeciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, przeciążenie wzroku,
- bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku przez osoby niepełnosprawne ruchowo - schody między kondygnacjami, brak wind, toaleta zlokalizowana na parterze dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- przed budynkiem urzędu znajduje się urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych platforma schodowa.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
- wykształcenie: wyższe,
- doświadczenie zawodowe: 5latpracy w komórkach kadrowych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość powszechnie obowiązującego ustawodawstwa pracy,
- znajomość ustaw: o służbie cywilnej, pracownikach urzędów państwowych, systemie ubezpieczeń społecznych, emeryturach i rentach z FUS, o ochronie danych osobowych, o Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- umiejętność obsługi komputerowego programu kadrowego,
- rzetelność i terminowość,
- orientacja a na cele, organizacja pracy własnej,
- doskonalenie zawodowe, inicjowanie współpracy, uczenie innych,
- kierowanie - motywowanie informacja zwrotna, kierowanie - delegowanie i kontrola,
- podejmowanie decyzji i odpowiedzialność,
- komunikacja interpersonalna, rozwiązywanie problemów,
- radzenie sobie w trudnych sytuacjach interpersonalnych
dodatkowe:
- wykształcenie wyższe: prawnicze, socjologiczne, psychologiczne,
- przeszkolenie z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
- doświadczenie zawodowe; 2 lata pracy na samodzielnym stanowisku kadrowym w administracji.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kopie świadectw pracy oraz innych zaświadczeń potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje,
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin składania dokumentów: 21.01.2015 r,
Dokumenty należy składać lub przesyłać na adres:
Urząd Statystyczny w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. St. Leszczyńskiego 48
20-068 Lublin
z dopiskiem na liście motywacyjnym ,, oferta nr 01/01/2015"
Inne informacje:
- Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, podpisane odręcznie i opatrzone bieżącą datą,
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto do 38ó0,00 PLN + dodatek za wieloletnią pracę w służbie cywilnej (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, tj, Dz. U, z 2014 r, poz. 1 1 1 1),
- W ciąga 2 tygodni od upływu terminu składania ofert na stronie internetowej urzędu pod adresem www.stat.qov.pl/lublin w zakładce O Urzędzie - Informacje ogólne - Praca zamieszczona będzie lista kandydatów spełniających wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce kolejnego etapu naboru.
- Oferty kandydatów złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru. Do składania dokumentów aplikacyjnych zapraszamy również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, które spełniają wymogi określone w ogłoszeniu o naborze.
- Dodatkowe informacje można uzyskać w wydziale kadr i szkolenia pod numerem telefonu: 81 533 20 51 wew. 150 lub 119.