inspektor ds. obsługi administracyjnej w Wydziale Administracyjnym
Dyrektor Urzędu
poszukuje kandydatów na stanowisko
inspektor ds. obsługi administracyjnej
w Wydziale Administracyjnym
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%
Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Lublin, ul. St. Leszczyńskiego 48
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- współudział w prowadzeniu dokumentacji nieruchomości będących w trwałym zarządzie na rzecz Urzędu oraz dokumentacji pomieszczeń najmowanych przez Urząd w celu zapewnienia ciągłości użytkowania nieruchomości,
- prowadzenie dokumentacji z zakresu zamówień publicznych Urzędu o wartości poniżej 30 tys. euro w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zamówień publicznych realizowanych przez Urząd od momentu wszczęcia postępowania do momentu udzielenia zamówienia,
- wykonywanie zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej w Urzędzie w celu zapewnienia maksymalnej ochrony ludziom przebywającym w pomieszczeniach Urzędu,
- współpraca w opracowywaniu planów, zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących ochrony ppoż. w celu ustalenia zasad postępowania,
- obsługa aplikacji elektronicznego obiegu dokumentów w celu sprawnej obsługi kancelarii Urzędu,
- prowadzenie samochodu służbowego w celu zabezpieczenia gospodarki transportowej Urzędu.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i monitora ekranowego,
- praca samodzielna wymagająca szczególnej koncentracji,
- wykonywanie zadań pod presją czasu,
- stres związany z kontaktami z wykonawcami zewnętrznymi,
- zagrożenie korupcją,
- krajowe wyjazdy służbowe.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- przeciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, przeciążenie wzroku,
- bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku przez osoby niepełnosprawne ruchowo – schody między kondygnacjami, brak wind, toaleta zlokalizowana na parterze dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, przed budynkiem Urzędu znajduje się urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych-platforma schodowa.
Inne: możliwe wyjścia służbowe lub delegacje poza miejscowość, w której znajduje się siedziba Urzędu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie prac administracyjno-biurowych,
pozostałe wymagania niezbędne:
- podstawowa znajomość ustawy o statystyce publicznej,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, łącznie z aktami wykonawczymi,
- znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej, łącznie z aktami wykonawczymi,
- biegła umiejętność obsługi komputera (MS Office),
- komunikacja pisemna,
- radzenie sobie z presją czasu,
- prawo jazdy kat. B.
dodatkowe:
wykształcenie: średnie techniczne bądź administracyjno-biurowe,
doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w administracji publicznej,
przeszkolenie: z zakresu ochrony przeciwpożarowej bądź dokument potwierdzający rozpoczęcie takiego szkolenia,
pozostałe wymagania dodatkowe:
- rzetelność i terminowość,
- dobra organizacja własnej pracy,
- umiejętność współpracy,
- pozytywne podejście do klienta.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
- lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
- o posiadaniu polskiego obywatelstwa,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kopie zaświadczeń potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje,
- kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin składania dokumentów: 24-04-2015 r.
Dokumenty należy składać lub przesyłać na adres:
Urząd Statystyczny w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. St. Leszczyńskiego 48
20-068 Lublin
z dopiskiem na liście motywacyjnym „ oferta nr 01/04/2015”
Inne informacje:
- Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto do 1850,00 PLN + dodatek za wieloletnią pracę w służbie cywilnej (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej j.t. Dz. U. 2014 poz. 1111 z późn. zm.),
- W ciągu 2 tygodni od upływu terminu składania ofert na stronie internetowej Urzędu pod adresem www.stat.gov.pl/lublin w zakładce O Urzędzie-Informacje ogólne – Praca zamieszczona będzie lista kandydatów spełniających wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce kolejnego etapu naboru.
- Oferty kandydatów złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
- Do składania dokumentów aplikacyjnych zapraszamy również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, które spełniają wymogi określone w ogłoszeniu o naborze.
- Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Kadr i Szkolenia pod numerem telefonu: 81 533 20 51 wew. 150 lub 119.