Oferty pracy

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

inspektor ds. obsługi administracyjnej w Wydziale Administracyjnym

14.04.2015

Dyrektor Urzędu
poszukuje kandydatów na stanowisko

inspektor ds. obsługi administracyjnej
w Wydziale Administracyjnym


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%

Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy: Lublin, ul. St. Leszczyńskiego 48

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • współudział w prowadzeniu dokumentacji nieruchomości będących w trwałym zarządzie na rzecz Urzędu oraz dokumentacji pomieszczeń najmowanych przez Urząd w celu zapewnienia ciągłości użytkowania nieruchomości,
  • prowadzenie dokumentacji z zakresu zamówień publicznych Urzędu o wartości poniżej 30 tys. euro w celu zapewnienia  prawidłowej realizacji zamówień publicznych realizowanych przez Urząd od momentu wszczęcia postępowania do momentu udzielenia zamówienia,
  • wykonywanie zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej w Urzędzie w celu zapewnienia maksymalnej ochrony ludziom przebywającym w pomieszczeniach Urzędu,
  • współpraca w opracowywaniu planów, zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących ochrony ppoż. w celu ustalenia zasad postępowania,
  • obsługa aplikacji elektronicznego obiegu dokumentów w celu sprawnej obsługi kancelarii Urzędu,
  • prowadzenie samochodu służbowego w celu zabezpieczenia gospodarki transportowej Urzędu.

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i monitora ekranowego,
  • praca samodzielna wymagająca szczególnej koncentracji,
  • wykonywanie zadań pod presją czasu,
  • stres związany z kontaktami z wykonawcami zewnętrznymi,
  • zagrożenie korupcją,
  • krajowe wyjazdy służbowe.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • przeciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, przeciążenie wzroku,
  • bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku przez osoby niepełnosprawne ruchowo – schody między kondygnacjami, brak wind, toaleta zlokalizowana na parterze dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, przed budynkiem Urzędu znajduje się urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych-platforma schodowa.

Inne: możliwe wyjścia służbowe lub delegacje poza miejscowość, w której znajduje się siedziba Urzędu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe: 1 rok w zakresie prac administracyjno-biurowych,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • podstawowa znajomość ustawy o statystyce publicznej,
  • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, łącznie z  aktami wykonawczymi,
  • znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej, łącznie z aktami wykonawczymi,
  • biegła umiejętność obsługi komputera (MS Office),
  • komunikacja pisemna,
  • radzenie sobie z presją czasu,
  • prawo jazdy kat. B.

dodatkowe:

wykształcenie: średnie techniczne bądź administracyjno-biurowe,

doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w administracji publicznej,

przeszkolenie: z zakresu ochrony przeciwpożarowej bądź dokument potwierdzający rozpoczęcie takiego szkolenia,

pozostałe wymagania dodatkowe:

  • rzetelność i terminowość,
  • dobra organizacja własnej pracy,
  • umiejętność współpracy,
  • pozytywne podejście do klienta.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
  • lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
  • o posiadaniu polskiego obywatelstwa,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  • kopie zaświadczeń potwierdzających spełnianie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
  • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje,
  • kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

Termin składania dokumentów: 24-04-2015 r.

Dokumenty należy składać lub przesyłać na adres:

Urząd Statystyczny w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. St. Leszczyńskiego 48
20-068 Lublin

z dopiskiem na liście motywacyjnym „ oferta nr 01/04/2015”

Inne informacje:

  • Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto do 1850,00 PLN + dodatek za wieloletnią pracę w służbie cywilnej (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej j.t. Dz. U. 2014 poz. 1111 z późn. zm.),
     
  • W ciągu 2 tygodni od upływu terminu składania ofert na stronie internetowej Urzędu pod adresem www.stat.gov.pl/lublin w zakładce O Urzędzie-Informacje ogólne – Praca zamieszczona będzie lista kandydatów spełniających wymagania formalne i niezbędne określone w ogłoszeniu oraz termin i miejsce kolejnego etapu naboru.
     
  • Oferty kandydatów złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru.
     
  • Do składania dokumentów aplikacyjnych zapraszamy również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, które spełniają wymogi określone w ogłoszeniu o naborze.
     
  • Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Kadr i Szkolenia pod numerem telefonu: 81 533 20 51 wew. 150 lub 119.

Podmiot publikujący: Główny Urząd Statystyczny
Autor informacji: Monika Szymczak (Urząd Statystyczny w Lublinie)
Publikujący informację: Alicja Koszela (Departament Informacji GUS)
Wytworzenie informacji: 14.04.2015
Publikacja informacji: 14.04.2015 09:43
Aktualizacja informacji: 18.09.2015 11:15
Sprawdź historię zmian
Do góry