Oferty pracy

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

główny specjalista ds. analiz i opracowań statystycznych w Ośrodku Statystyki Budownictwa

02.04.2019

Dyrektor Urzędu Urzędu poszukuje kandydatów na stanowisko


główny specjalista ds. analiz i opracowań statystycznych
w Ośrodku Statystyki Budownictwa

 


Wymiar etatu: 1
Liczba miejsc pracy: 1


Miejsce wykonywania pracy: Lublin, ul. St. Leszczyńskiego 48

 

Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i monitora ekranowego,
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • przeciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, przeciążenie wzroku, bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku przez osoby niepełnosprawne ruchowo – schody między kondygnacjami, brak wind, toaleta zlokalizowana na parterze dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, przed budynkiem Urzędu znajduje się urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych - platforma schodowa.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowywanie koncepcji oraz redagowanie publikacji statystycznych, referatów prezentowanych na konferencjach i seminariach naukowych oraz artykułów i notatek przeznaczonych do publikacji w prasie lub mediach elektronicznych w celu prezentacji danych dotyczących sytuacji budownictwa w Polsce
  • Realizowanie prac metodologicznych w zakresie rachunków narodowych dla sekcji PKD „Budownictwo” oraz analizowanie wynikowych danych opracowanych w tym obszarze w celu dostarczenia informacji o rzeczywistej wartości produkcji globalnej, zużycia bezpośredniego i wartości dodanej brutto
  • Uczestnictwo w pracach grup zadaniowych i roboczych Eurostatu w celu realizacji zobowiązań statystyki publicznej w zakresie współpracy międzynarodowej
  • Współtworzenie metodologii badań statystycznych statystyki publicznej z zakresu budownictwa w celu zapewnienia ich adekwatności do aktualnych uwarunkowań ekonomiczno-społecznych i zmieniających się potrzeb informacyjnych społeczeństwa oraz zgodności z obowiązującymi przepisami prawnymi
  • Uczestnictwo w projektowaniu założeń do budowy baz danych i tablic wynikowych – zestawiających wyniki badań z zakresu statystyki budownictwa w celu zapewnienia odbiorcom jak najwyższej jakości informacji statystycznej, prezentowanej w sposób przystępny i adekwatny do ich potrzeb


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe,
  • doświadczenie zawodowe: 4 lata doświadczenia zawodowego w obszarze gromadzenia i przetwarzania danych, analizy zjawisk ekonomicznych, praca związana z przygotowywaniem raportów i/lub publikacji analitycznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość statystycznych metod analizy danych oraz umiejętność ich stosowania
  • zdolność myślenia analitycznego oraz syntezy informacji pochodzących z różnych źródeł,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • umiejętność redagowania tekstów
  • rzetelność
  • współpraca
  • komunikacja interpersonalna i pisemna
  • dobra organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • wykorzystanie wiedzy i doskonalenia zawodowe
  • bardzo dobra znajomość oprogramowania pakietu MS Office
  • znajomość pakietów statystycznych (SPSS i/lub Statistica, innych) w stopniu umożliwiającym ich stosowanie w analizach
  • znajomość komputerowych narzędzi graficznych oraz narzędzi do wizualizacji danych
  • ogólna wiedza z dziedziny budownictwa – zwłaszcza znajomość prawa budowlanego
  • znajomość przepisów ustawy o statystyce publicznej,
  • znajomość przepisów dotyczących służby cywilnej, w tym znajomość zasad służby cywilnej oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

dodatkowe:

  • wykształcenie: wyższe matematyczne, ekonomiczne lub pokrewne
  • kreatywność,
  • wystąpienia publiczne.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru


Termin składania dokumentów:
15.04.2019 r.


Dokumenty należy składać lub przesyłać na adres:

Urząd Statystyczny w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. St. Leszczyńskiego 48
20-068 Lublin

z dopiskiem na liście motywacyjnym „oferta nr 1/04/2019”


DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Urzędu Statystycznego w Lublinie ul. Stanisława Leszczyńskiego 48; 20-068 Lublin, tel. 81 533 30 40, e-mail:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 81 465-20-20 e-mail:
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane wyłączenie przez administratora danych.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Do składania dokumentów aplikacyjnych zapraszamy również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, które spełniają wymogi określone w ogłoszeniu o naborze.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Nasz urząd zapewnia swoim pracownikom: stabilną i ciekawą pracę, możliwość rozwoju zawodowego, regularnie wypłacane wynagrodzenie, dodatek stażowy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody - zależności od wyników pracy, wsparcie na etapie wdrażania do pracy, pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku, korzystną ofertę grupowego ubezpieczenia pracowniczego.

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty i oświadczenia niezbędne”.

CV, LIST MOTYWACYJNY ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA ZŁOŻONE PRZEZ KANDYDATKI/KANDYDATÓW MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA, A OŚWIADCZENIA DODATKOWO DATĄ ICH SPORZĄDZENIA, W PRZECIWNYM RAZIE OFERTA KANDYDATKI/KANDYDATA ZOSTANIE ODRZUCONA.

Pod niżej wymienionym adresem internetowym umieszczono pomocniczy formularz oświadczenia.

Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Urzędu pod adresem https://lublin.stat.gov.pl w zakładce O Urzędzie - Informacje ogólne – Praca, bądź mailem lub telefonicznie.

Metody i techniki naboru:

  • etap II: test wiedzy, sprawdzian umiejętności praktycznych,
  • etap III: rozmowa kwalifikacyjna.

Próg zaliczenia poszczególnych części etapów naboru wynosi 60% punktów możliwych do uzyskania. Oferty kandydatów złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto od 3500,00 PLN + dodatek za wieloletnią pracę w służbie cywilnej.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Kadr i Szkolenia pod numerem telefonu: 81 4652019 lub 81 4652050.


Podmiot publikujący: Główny Urząd Statystyczny
Autor informacji: Monika Szymczak (Urząd Statystyczny w Lublinie)
Publikujący informację: Krzysztof Makulec (Departament Edukacji i Komunikacji GUS)
Publikacja informacji: 02.04.2019 10:40
Aktualizacja informacji: 15.10.2019 11:41
Sprawdź historię zmian
Do góry