ankieter
Dyrektor Urzędu Statystycznego w Kielcach
poszukuje kandydatów na stanowisko
ankieter
Adres urzędu: Urząd Statystyczny, ul. Zygmunta Wróblewskiego 2, 25-369 Kielce
Miejsce wykonywania pracy: punkty badań na terenie województwa świętokrzyskiego, a w szczególności powiat skarżyski, starachowicki i ościenne gminy
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie: minimum średnie,
- komunikatywność,
- dobra znajomość obsługi komputera (MS Office),
- rzetelność i terminowość,
- dyspozycyjność i mobilność,
- dobra organizacja własnej pracy,
- odporność na stres.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: minimum 2 lata doświadczenia zawodowego,
- umiejętność kierowania pojazdem - prawo jazdy kategorii „B”,
- gotowość wykorzystania samochodu prywatnego do celów służbowych.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
- Notowanie cen w punktach sprzedaży detalicznej.
- Realizacja ankiet i wywiadów w bezpośrednim kontakcie z respondentem z wykorzystaniem urządzeń mobilnych.
- Analiza, kontrola i przygotowanie zebranych materiałów do opracowań.
- Komputerowa rejestracja ankiet.
- Przekazywanie kompletnego materiału do koordynatora w terminie i trybie wcześniej ustalonym.
Warunki zatrudnienia
- praca w terenie,
- zadaniowy system pracy.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae podpisany przez kandydata,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopia świadectwa szkolnego,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
Dokumenty aplikacyjne w formie pisemnej należy składać do 10 maja 2017 r. w Urzędzie Statystycznym w Kielcach ul. Zygmunta Wróblewskiego 2, 25-369 Kielce, Wydział Kadr i Szkolenia pokój nr 22 lub 23 lub przesłać pocztą na w/w adres Urzędu w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert tj. 10 maja 2017 r. z dopiskiem „Ogłoszenie o naborze nr 2/2017”.
Nie ma możliwości składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym – Dz. U. z 2013r. poz. 262). Wymagane doświadczenie zawodowe może być również potwierdzone innym dokumentem, niż świadectwo pracy.
Inne informacje:
Ze względu na miejsce wykonywania pracy do składania aplikacji zachęcamy osoby posiadające miejsce zamieszkania w Skarżysku -Kamiennej lub okolicach.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2100,00 zł + premia regulaminowa.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie o kolejnym etapie naboru.
Prosimy o dokładne sprawdzanie czy Państwa aplikacje zawierają komplet wymaganych dokumentów, zgodnych z treścią ogłoszenia.