Menu
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez urząd
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez urząd, zgodnie z minimalnymi wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- monitorowanie działalności urzędu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Kontakt:
Magdalena Ambroch
Koordynator do spraw dostępności w GUS
adres do korespondencji: al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa
telefon: +48 22 608 31 12
e-mail:
Osoby wspomagające Koordynatora ds. dostępności:
- w zakresie dostępności architektonicznej:
Cezary Gregorczyk, główny specjalista ds. realizacji inwestycji i modernizacji budynków, Departament Administracyjno-Budżetowy - w zakresie dostępności cyfrowej:
Dariusz Mazurek, główny specjalista, Wydziału Portalu Informacyjnego, Departament Edukacji i Komunikacji - w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej:
Edyta Grądzka, Konsultant, Wydział Komunikacji Wewnętrznej i CSR, Departament Edukacji i Komunikacji
Metryka
Podmiot publikujący:
Główny Urząd Statystyczny
Publikujący informację:
Beata Putkowska (Departament Edukacji i Komunikacji GUS)
Publikacja informacji:
16.09.2020 09:44
Aktualizacja informacji:
24.09.2024 09:35
Sprawdź historię zmian