Menu
Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez urząd
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez urząd, zgodnie z minimalnymi wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- monitorowanie działalności urzędu, w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Marta Jankowska
Koordynator do spraw dostępności w GUS
adres do korespondencji: al. Niepodległości 208, 00-925 Warszawa
telefon: +48 22 608 31 12
e-mail:
Osoby wspomagające Koordynatora ds. dostępności
- w zakresie dostępności architektonicznej:
Martyna Nowak-Wodzińska, ekspert, Departament Administracyjno-Budżetowy - w zakresie dostępności cyfrowej:
Dariusz Mazurek, główny specjalista, Wydziału Portalu Informacyjnego, Departament Edukacji i Komunikacji - w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej:
Edyta Grądzka, konsultant, Wydział Komunikacji Wewnętrznej i CSR, Departament Edukacji i Komunikacji
Metryka
Podmiot publikujący:
Główny Urząd Statystyczny
Publikujący informację:
Iwona Pacholec
Publikacja informacji:
16.09.2020 09:44
Aktualizacja informacji:
27.01.2025 08:16
Sprawdź historię zmian