• Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do mapy strony
Logo Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
  • Kontrast domyślny
  • Kontrast czarno-biały
  • Kontrast czarno-żółty
  • Kontrast żółto-czarny
  • English
  • Portal Informacyjny GUS
  • bip.gov.pl
  • O serwisie
    • Mapa serwisu
    • Dziennik zmian treści
    • Instrukcja korzystania
    • Redakcja BIP
Zobacz także

Logo Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu główne

Menu
  • Organizacja statystyki publicznej
  • Działalność statystyki publicznej
  • Prawo
  • Ogłoszenia
  • e-Urząd
  • Kontakt

Ścieżka

Strona główna Urząd Statystyczny w Zielonej GórzeKontakt z UrzędemPonowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
Menu

Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego

Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej w celu ponownego wykorzystania można złożyć:

  • pisemnie
  • pocztą tradycyjną na adres Urzędu
  • pocztą elektroniczną
  • faksem

na adres:

Urząd Statystyczny w Zielonej Górze
65-954 Zielona Góra, ul. Spokojna 1
e-mail:
faks: 68 325 36 79


  • osobiście w sekretariacie Urzędu (II piętro, pokój 300) w godzinach pracy (poniedziałek-piątek 700-1500).

Wniosek powinien zawierać:

  • zapis, iż jest to wniosek o ponowne wykorzystanie informacji publicznej,
  • informacje dotyczące sposobu i formy udostępnianej informacji,
  • rodzaj nośnika, za pośrednictwem którego nastąpi przekazanie informacji,
  • formę przekazania informacji,
  • informacje pozwalające na identyfikacje zamawiającego (imię i nazwisko, nazwa instytucji, dane teleadresowe),
  • zakres oraz cel ponownego wykorzystania informacji publicznej.

Mogą zostać określone warunki ponownego wykorzystania informacji publicznej dotyczące:

  • obowiązku poinformowania o źródle, czasie wytworzenia i pozyskania informacji publicznej,
  • obowiązku dalszego udostępnienia innym użytkownikom informacji w pierwotnie pozyskanej formie,
  • obowiązku informowania o przetworzeniu informacji ponownie wykorzystanej,
  • zakresu odpowiedzialności podmiotu zobowiązanego za przekazanie informacji.

Wniosek rozpatruje się bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia wniosku. Jeżeli rozpatrzenie wniosku w tym terminie nie jest możliwe, Wnioskodawca zostanie powiadomiony o powodach opóźnienia w przekazaniu informacji oraz o nowym terminie, ie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku.

Odmowa udzielenia informacji może nastąpić ze względu na jej niejawność (ochrona danych osobowych, prawo do prywatności, tajemnica państwowa, służbowa, statystyczna).

Udostępnienie informacji publicznej w celu ponownego wykorzystania jest bezpłatne. W przypadku, jeśli udostępnienie informacji publicznej spowoduje dodatkowe koszty związane z przygotowaniem informacji, zgodnie ze sposobem wskazanym we wniosku, wówczas może zostać pobrana opłata w wysokości odpowiadającej tym kosztom. W takim przypadku w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku Wnioskodawca zostanie powiadomiony o wysokości opłaty. Po akceptacji zakresu danych oraz warunków płatności należy przesłać na adres e-mail lub faksem potwierdzenie zamówienia wraz z danymi do wystawienia rachunku.


Podstawa prawna:

  • Ustawa z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1243 z poźn. zm.),
  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1330 z późn. zm.).

Metryka

Podmiot publikujący: Urząd Statystyczny w Zielonej Górze
Publikujący informację: Marek Bartoszewicz
Publikacja informacji: 07.08.2019 12:59
Aktualizacja informacji: 25.09.2019 07:16
Sprawdź historię zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Marek Bartoszewicz 25.09.2019 07:16 Edycja 3
Marek Bartoszewicz 07.08.2019 13:00 Edycja 2
Marek Bartoszewicz 07.08.2019 12:59 Publikacja 1
  • Urząd Statystyczny w Zielonej Górze
    • O Urzędzie
    • Oferty pracy
    • Zamówienia publiczne
    • Likwidacja/sprzedaż majątku
    • Rejestry, ewidencje, archiwa
    • Kontrole
    • Instrukcja obsługi
    • Kontakt z Urzędem
      • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
      • Udostępnianie informacji publicznych
      • Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
      • Udostępnianie danych statystycznych
      • Informacje dla osób z niepełnosprawnością
      • Petycje
      • Skargi i wnioski
      • Redakcja BIP US
    • Dostępność
    • Zgłaszanie naruszeń prawa
Do góry
Copyright © 1995-2025 Główny Urząd Statystyczny