• Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do mapy strony
Logo Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej
  • Kontrast domyślny
  • Kontrast czarno-biały
  • Kontrast czarno-żółty
  • Kontrast żółto-czarny
  • English
  • Portal Informacyjny GUS
  • bip.gov.pl
  • O serwisie
    • Mapa serwisu
    • Dziennik zmian treści
    • Instrukcja korzystania
    • Redakcja BIP
Zobacz także

Logo Biuletyn Informacji Publicznej Biuletyn Informacji Publicznej

    Wyszukiwanie zaawansowane

    Menu główne

    Menu
    • Organizacja statystyki publicznej
    • Działalność statystyki publicznej
    • Prawo
    • Ogłoszenia
    • e-Urząd
    • Kontakt

    Ścieżka

    Strona główna Organizacja statystyki publicznejGłówny Urząd StatystycznyStruktura organizacyjna GUS
    Menu

    Struktura organizacyjna GUS

    Pokaż QR Code A A A pobierz stronę jako plik pdf Drukuj

    Regulamin organizacyjny Głównego Urzędu Statystycznego


    W skład Głównego Urzędu Statystycznego wchodzą następujące komórki organizacyjne:

    Gabinet Prezesa (GP)
    Dyrektor Katarzyna CICHOŃSKA, tel. 48 519 542 687

    Zastępca dyrektora Dorota MINASZ
    e-mail: Sekretariat-GP@stat.gov.pl
    tel. 22 608-31-11

    Do zadań Gabinetu Prezesa należy obsługa Prezesa GUS i pozostałych członków Kierownictwa GUS  oraz posiedzeń Kierownictwa GUS, wykonywanie zadań wynikających z nadzoru Prezesa GUS nad jednostkami służb statystyki publicznej, analizowanie zadań i potrzeb w zakresie organizacji jednostek służb statystyki publicznej, zarządzanie procesowe, koordynacja procesu zarządzania ryzykiem, inicjowanie i monitorowanie przedsięwzięć innowacyjnych, obsługa prawna i legislacyjna Kierownictwa GUS oraz prowadzenie spraw archiwalnych.

    Departament Programowania, Koordynacji Badań i Rejestrów (PR)
    Dyrektor 
    Alicja KOSZELA, tel. 48 783 932 892
    Zastępca dyrektora Ireneusz BUDZYŃSKI, tel. 695 255 002
    Zastępca dyrektora Magdalena MOTKOWSKA-WÓJCIK, tel. 695 255 026
    e-mail: Sekretariat-PR@stat.gov.pl
    tel. 22 608-31-14, 532 401 193

    Zadaniem Departamentu Programowania, Koordynacji Badań i Rejestrów jest koordynowanie opracowania projektu rocznego programu badań statystycznych statystyki publicznej oraz planu opracowań statystycznych, koordynacja przygotowania formatów danych, koordynacja przygotowania i realizacji badań statystycznych oraz monitorowanie przebiegu tych prac, koordynacja wymiany danych statystycznych z międzynarodowymi organizacjami, koordynacja prac związanych z rozpoznawaniem systemów informacyjnych administracji publicznej dla potrzeb badań statystycznych i współpraca z ich gestorami, realizacja zamówień na nieidentyfikowalne dane jednostkowe na potrzeby badań naukowych, prowadzenie prac dotyczących standaryzacji metadanych statystycznych, w tym podstawowych standardów klasyfikacyjnych, pojęć i definicji, budowa operatów statystycznych i inicjowanie prac badawczo-rozwojowych w zakresie ich metodologii oraz prowadzenie krajowych rejestrów urzędowych podmiotów gospodarki narodowej (REGON) i podziału terytorialnego kraju (TERYT).

    Departament Systemów Teleinformatycznych, Geostatystyki i Spisów (ST)
    Dyrektor Janusz DYGASZEWICZ, tel. 48 695 255 056
    Zastępca dyrektora Agnieszka NOWAKOWSKA
    Zastępca dyrektora Anna DŁUGOSZ
    e-mail: Sekretariat-ST@stat.gov.pl
    tel. 22 608-31-87

    Zadaniem Departamentu Systemów Teleinformatycznych, Geostatystyki i Spisów jest koordynowanie prac w zakresie zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną, opracowywanie standardów organizacyjnych dla systemów informatycznych i projektów informatycznych, koordynacja jednostek służb statystyki publicznej w zakresie projektowania, funkcjonowania, utrzymania i rozwoju systemów teleinformatycznych, koordynacja działań jednostek służb statystyki publicznej na rzecz rozwoju systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, zwanego dalej „SZBI”, w statystyce publicznej, w tym ochrony danych statystycznych i danych osobowych, koordynacja prac związanych z wykorzystaniem systemów informacji geograficznej (GIS) w badaniach statystycznych, prowadzenie prac organizacyjnych i koordynacyjnych na rzecz spisów powszechnych, prowadzenie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych i spraw obronnych.

    Departament Innowacji (IN)
    Dyrektor Dominika ROGALIŃSKA, tel. 48 695 255 065
    Zastępca dyrektora Joanna HAUSMAN-CZERWIŃSKA
    Zastępca dyrektora Iwona MIZIOŁEK
    e-mail:
     Sekretariat-IN@stat.gov.pl 
    tel. 22 608-31-16

    Zadaniem Departamentu Innowacji jest wprowadzanie podejścia innowacyjnego w jednostkach służb statystyki publicznej, w tym inicjowanie, koordynowanie, monitorowanie i ewaluacja działań innowacyjnych prowadzonych przez jednostki służb statystyki publicznej; inicjowanie, prowadzenie i koordynowanie prac nad transferem nowych technologii w zakresie Data Science; koordynowanie i prowadzenie programu rozwoju kadr statystyki w obszarze Data Science; inicjowanie, programowanie i opracowywanie metodologii oraz prowadzenie prac badawczo-rozwojowych i eksperymentalnych w obszarze statystyki regionalnej; koordynowanie działań jednostek służb statystyki publicznej w obszarze badań regionalnych; koordynowanie i prowadzenie badań przestrzennych w skali kraju; opracowywanie i przygotowywanie zbiorczych opracowań i analiz regionalnych, w tym przestrzennych; prowadzenie i koordynowanie prac związanych z utrzymaniem Systemu Monitorowania Usług Publicznych (SMUP) i regionalnych baz danych; monitorowanie zrównoważonego rozwoju w zakresie regionalnym, a także współpraca ze środowiskiem zewnętrznym w tych zakresach odpowiedzialności.

    Departament Opracowań Statystycznych (OS)
    Dyrektor
    Zastępca dyrektora Ewa CZUMAJ
    Zastępca dyrektora Justyna GUSTYN
    e-mail: Sekretariat-OS@stat.gov.pl
    tel. 22 608-31-18

    Zadaniem Departamentu Opracowań Statystycznych jest inicjowanie i prowadzenie prac mających na celu projektowanie i kształtowanie polityki udostępniania informacji w ramach statystyki publicznej, zarządzanie systemami udostępniania danych na poziomie krajowym, przygotowywanie zbiorczych informacji, analiz i publikacji charakteryzujących sytuację społeczno-gospodarczą kraju i z zakresu porównań międzynarodowych, programowanie i koordynowanie prac dotyczących monitorowania zrównoważonego rozwoju i polityki rozwoju kraju, koordynowanie prac w zakresie działalności wydawniczej statystyki, a także organizowanie prac dotyczących utrzymywania i rozwoju wydawnictw naukowych GUS.

    Departament Rachunków Narodowych (RN)
    Dyrektor Anita PERZYNA, tel. 48 784 909 794
    Zastępca dyrektora Alicja TRUSZYŃSKA, tel. 695 255 050

    Zastępca dyrektora Ewa SOROCZYŃSKA
    e-mail: Sekretariat-RN@stat.gov.pl
    tel. 22 608-31-17

    Zadaniem Departamentu Rachunków Narodowych jest inicjowanie, programowanie, prowadzenie i koordynacja badań, opracowywanie zasad metodologicznych, prowadzenie prac badawczo-rozwojowych, analiz statystycznych oraz publikowanie wyników badań oraz analiz w zakresie systemu rachunków narodowych, notyfikacji fiskalnej długu i deficytu sektora instytucji rządowych i samorządowych, inwestycji i środków trwałych w gospodarce narodowej, międzynarodowych porównań PKB i parytetu siły nabywczej walut oraz przedstawianie ich wyników, a także opracowywanie i przygotowywanie do wydania publikacji i analiz dotyczących wyników badań w wymienionych obszarach.

    Departament Studiów Makroekonomicznych i Finansów (SM)
    Dyrektor Mirosław BŁAŻEJ, tel. 48 519 542 662
    Zastępca dyrektora Hubert STEFANIAK 
    e-mail: Sekretariat-SM@stat.gov.pl
    tel. 22 608-37-73

    Zadaniem Departamentu Studiów Makroekonomicznych i Finansów jest inicjowanie, programowanie i prowadzenie badań, prac metodologicznych, studialnych, badawczo-rozwojowych, analiz statystycznych oraz publikowanie wyników badań i analiz statystycznych w zakresie: sytuacji społeczno-gospodarczej, w szczególności makroekonomicznej; koniunktury gospodarczej z uwzględnieniem uwarunkowań regionalnych, sektorowych i międzynarodowych, a także sektora finansów publicznych ze szczególnym uwzględnieniem budżetów jednostek samorządu terytorialnego oraz instytucji i rynku finansowego, a także opracowywanie i przygotowywanie do wydania publikacji i analiz dotyczących wyników badań w wymienionych obszarach.
     

    Departament Badań Demograficznych (BD)
    Dyrektor Anna WYSOCKA, tel. 48 519 542 671
    Zastępca Dyrektora Katarzyna GÓRAL-RADZISZEWSKA
    e-mail: Sekretariat-BD@stat.gov.pl
    tel. 22 608-32-26

    Zadaniem Departamentu Badań Demograficznych jest inicjowanie, programowanie, opracowywanie metodologii i koordynacja badań w zakresie demografii, migracji ludności, gospodarstw domowych i rodzin, struktury narodowościowej i etnicznej oraz wyznaniowej mieszkańców Polski, opracowywanie prognoz demograficznych oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych w tych obszarach.

    Departament Badań Społecznych i Rynku Pracy (SP)
    Dyrektor Agnieszka ZGIERSKA

    Zastępca dyrektora Szymon WOZNIAK
    Zastępca dyrektora Piotr ŁYSOŃ
    E-mail: Sekretariat-SP@stat.gov.pl 
    tel. 22 608-31-22

    Zadaniem Departamentu Badań Społecznych i Rynku Pracy jest inicjowanie, programowanie i prowadzenie badań, prac metodologicznych, studialnych i analiz statystycznych oraz publikowanie wyników badań i analiz statystycznych w zakresie: jakości i warunków życia, zdrowia i ochrony zdrowia, dziedzictwa narodowego, rodziny, opieki nad dzieckiem, przestępczości, wymiaru sprawiedliwości, gospodarki społecznej, kapitału społecznego, usług społecznych i wielowymiarowych statystyk społecznych, przejawów religijności, zasobów pracy i stopnia ich wykorzystania, w tym szczegółowej charakterystyki pracujących, bezrobotnych i biernych zawodowo w oparciu o badania gospodarstw domowych i wolontariatu, a także przygotowanie zakresu tematycznego i metodologii spisów powszechnych w części dotyczącej rynku pracy.
     

    Departament Handlu i Usług (HU)
    Dyrektor Ewa ADACH-STANKIEWICZ, tel. 48 695 255 067
    Zastępca dyrektora Agnieszka MATULSKA-BACHURA, tel. 695 255 000

    Zastępca dyrektora Anna BOBEL
    e-mail: Sekretariat-HU@stat.gov.pl
    tel. 22 608-31-24, 695 255 067

    Zadaniem Departamentu Handlu i Usług jest inicjowanie, programowanie i prowadzenie prac metodologicznych, koordynacja badań oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych dotyczących działalności handlowej i gastronomicznej, stosunków gospodarczych z zagranicą, usług biznesowych, obrotu nieruchomościami oraz cen konsumpcyjnych, cen producentów w zakresie działalności przemysłowej, budowlanej i usługowej, cen w rolnictwie, cen w imporcie i eksporcie, cen nieruchomości, a także inicjowanie prac w obszarze modernizacji źródeł danych poprzez ich dywersyfikację i integrację.

    Departament Przedsiębiorstw (PZ)
    Dyrektor Katarzyna WALKOWSKA, tel. 48 695 255 063
    Zastępca dyrektora Aneta PŁATEK
    Zastępca dyrektora Joanna ŚLEPOWROŃSKA
    e-mail: Sekretariat-PZ@stat.gov.pl

    tel. 22 608-31-25

    Zadaniem Departamentu Przedsiębiorstw jest inicjowanie i prowadzenie prac metodologicznych, inicjowanie, programowanie, prowadzenie i rozwój badań statystycznych oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych, w tym wieloaspektowych, dotyczących struktury i efektów ekonomicznych działalności sektora przedsiębiorstw niefinansowych oraz ich powiązań międzynarodowych, w tym podmiotów z kapitałem zagranicznym i grup przedsiębiorstw, a także działalności inwestycyjnej i stanu środków trwałych przedsiębiorstw, rzeczowych efektów działalności przemysłowej, oraz prowadzenie szczegółowych analiz największych wielonarodowych przedsiębiorstw działających w Polsce, jak również opracowywanie metodologii w powyższym zakresie.

    Departament Rolnictwa i Środowiska (RŚ)
    Dyrektor Marta WOJCIECHOWSKA, tel. 48 784 393 246

    Zastępca dyrektora Tomasz MILEWSKI
    e-mail: Sekretariat-RiS@stat.gov.pl 
    tel. 22 608-31-28

    Zadaniem Departamentu Rolnictwa i Środowiska jest programowanie i prowadzenie prac metodologicznych, koordynacja badań oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych w zakresie zasobów produkcyjnych rolnictwa, produkcji roślinnej, produkcji zwierzęcej, skupu produktów rolnych, bilansów produktów rolniczych, zaopatrzenia rolnictwa w środki produkcji, mierników produkcji rolniczej, rachunków ekonomicznych rolnictwa, bezpieczeństwa żywnościowego na poziomie produkcji pierwotnej, sytuacji ekonomicznej lub rynkowej w rolnictwie, działalności pozarolniczej związanej z gospodarstwem rolnym oraz inicjowanie prac badawczo-rozwojowych, programowanie i prowadzenie prac metodologicznych, koordynacja badań oraz opracowywanie i publikowanie wyników badań i analiz statystycznych w zakresie stanu, zagrożenia i ochrony środowiska, gospodarki wodno-ściekowej w przemyśle, gospodarki odpadami innymi niż komunalne, ekonomicznych aspektów ochrony środowiska, rachunków ekonomicznych środowiska.

    Departament Współpracy Międzynarodowej (WM)
    Dyrektor Olga ŚWIERKOT-STRUŻEWSKA, tel. 48 783 931 418
    Zastępca dyrektora Barbara JAROSIŃSKA
    e-mail: Sekretariat-WM@stat.gov.pl

    tel. 22 608-31-10

    Zadaniem Departamentu Współpracy Międzynarodowej jest organizowanie i koordynowanie współpracy jednostek służb statystyki publicznej w ramach Europejskiego Systemu Statystycznego, jak również z urzędami statystycznymi krajów spoza Unii Europejskiej oraz z organizacjami międzynarodowymi.

    Departament Edukacji i Komunikacji (DK)
    Dyrektor Magdalena AMBROCH, tel. 48 783 933 641

    Zastępca dyrektora Marta JANKOWSKA
    Zastępca dyrektora Marek PIENIĄŻEK

    e-mail: Sekretariat-DK@stat.gov.pl
    tel. 22 608-31-12

    Zadaniem Departamentu Edukacji i Komunikacji jest popularyzowanie i komunikowanie informacji statystycznych, w tym ogłaszanych na mocy obowiązujących aktów prawnych i zobowiązań międzynarodowych, komunikowanie działalności statystyki publicznej oraz jej usług i produktów, inicjowanie oraz realizacja i koordynacja działań o charakterze edukacyjno-informacyjnym, edukacja statystyczna, kształtowanie wizerunku GUS oraz komunikacji wewnętrznej.


    Departament Administracyjno-Budżetowy (DB)
    Dyrektor Małgorzata SOŁTYSZEWSKA

    Zastępca dyrektora Katarzyna GARNYS
    Główna księgowa resortu Agnieszka PIETROŃ
    Główny księgowy GUS Zbigniew BOROWSKI
    e-mail: Sekretariat-DB@stat.gov.pl
    tel. 22 608-32-98

    Zadaniem Departamentu Administracyjno-Budżetowego jest zapewnienie realizacji zadań dysponenta części 58 budżetu państwa, kalkulacja kosztów badań statystycznych, obsługa finansowo-księgowa GUS oraz organizacja zamówień publicznych w GUS, zarządzanie umowami i bieżący monitoring ich realizacji, dla umów zawartych na potrzeby departamentów, prowadzenie spraw obejmujących gospodarkę lokalową i administrowanie budynkami w dyspozycji GUS, w tym zabezpieczenie, obsługa techniczna i gospodarcza, obsługa administracyjna GUS, ewidencja i gospodarowanie majątkiem oraz prowadzenie spraw socjalnych.

    Biuro Organizacji i Kadr (BK)
    Dyrektor Katarzyna PISAŃSKA-BOROWSKA, tel. 48 695 255 045
    Zastępca dyrektora Renata NOWICKA

    e-mail: Sekretariat-BK@stat.gov.pl
    tel. 22 608-31-49

    Zadaniem Biura Organizacji i Kadr jest prowadzenie spraw wynikających z kompetencji Dyrektora Generalnego GUS w zakresie zapewnienia ciągłości i organizacji pracy GUS, w tym: przygotowywanie projektów regulaminu organizacyjnego GUS, regulaminów wewnętrznych, organizacja naborów pracowników do GUS, prowadzenie spraw w zakresie opisów i wartościowania stanowisk pracy, koordynowanie procesu sporządzania ocen pracowniczych w GUS, obsługa kadrowa pracowników GUS i prowadzenie spraw z zakresu dyscypliny pracy, badanie potrzeb szkoleniowych, prowadzenie prac w zakresie przygotowania programu zarządzania zasobami ludzkimi w GUS, prowadzenie kontroli w departamentach GUS, zapewnienie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w GUS oraz prowadzenie zadań związanych z realizacją procedur zarządzania kryzysowego.

    Metryka

    Podmiot publikujący: Główny Urząd Statystyczny
    Autor informacji: (Departament Edukacji i Komunikacji GUS)
    Publikujący informację: Magdalena Zarodkiewicz (Departament Edukacji i Komunikacji GUS)
    Wytworzenie informacji: 28.01.2016
    Aktualizacja informacji: 14.05.2025 08:56
    Sprawdź historię zmian
    Użytkownik Data Akcja Wersja
    Bartosz Milanowski 14.05.2025 08:56 Edycja 163
    Magdalena Zarodkiewicz 05.05.2025 08:30 Edycja 162
    Bartosz Milanowski 14.04.2025 11:27 Edycja 161
    Piotr Klimaszewski 08.04.2025 13:20 Edycja 160
    Bartosz Milanowski 07.04.2025 10:40 Edycja 159
    Bartosz Milanowski 07.04.2025 10:31 Edycja 158
    Bartosz Milanowski 02.04.2025 12:01 Edycja 157
    Bartosz Milanowski 25.03.2025 08:57 Edycja 156
    Bartosz Milanowski 17.03.2025 11:43 Edycja 155
    Bartosz Milanowski 20.02.2025 09:20 Edycja 154
    Piotr Klimaszewski 23.12.2024 12:42 Edycja 153
    Bartosz Milanowski 16.12.2024 10:13 Edycja 152
    Bartosz Milanowski 22.11.2024 14:59 Edycja 151
    Piotr Klimaszewski 21.11.2024 12:44 Edycja 150
    Bartosz Milanowski 21.11.2024 10:58 Edycja 149
    Piotr Klimaszewski 21.11.2024 09:23 Edycja 148
    Bartosz Milanowski 12.11.2024 12:30 Edycja 147
    Bartosz Milanowski 28.10.2024 13:57 Edycja 146
    Iwona Pacholec 24.10.2024 13:07 Edycja 145
    Bartosz Milanowski 02.09.2024 11:02 Edycja 144
    Bartosz Milanowski 26.08.2024 09:11 Edycja 143
    Piotr Klimaszewski 05.07.2024 09:55 Edycja 142
    Piotr Klimaszewski 05.07.2024 09:53 Edycja 141
    Bartosz Milanowski 01.07.2024 12:07 Edycja 140
    Bartosz Milanowski 01.07.2024 12:06 Edycja 139
    Piotr Klimaszewski 03.06.2024 18:18 Edycja 138
    Piotr Klimaszewski 03.06.2024 07:22 Edycja 137
    Piotr Klimaszewski 23.05.2024 11:08 Edycja 136
    Bartosz Milanowski 23.04.2024 11:10 Edycja 135
    Bartosz Milanowski 18.04.2024 08:13 Edycja 134
    Bartosz Milanowski 18.04.2024 08:12 Edycja 133
    Piotr Klimaszewski 11.03.2024 11:05 Edycja 132
    Dariusz Mazurek 06.12.2023 11:56 Edycja 131
    Iwona Pacholec 14.11.2023 12:30 Edycja 130
    Piotr Klimaszewski 11.10.2023 08:59 Edycja 129
    Magdalena Zarodkiewicz 02.10.2023 12:35 Edycja 128
    Piotr Klimaszewski 06.07.2023 14:13 Edycja 127
    Wiktor Birkholc 04.07.2023 15:56 Edycja 126
    Piotr Klimaszewski 04.07.2023 12:24 Edycja 125
    Piotr Klimaszewski 04.07.2023 11:48 Edycja 124
    Piotr Klimaszewski 03.07.2023 12:33 Edycja 123
    Magdalena Zarodkiewicz 03.07.2023 11:59 Edycja 122
    Agnieszka Maciejska 11.05.2023 07:58 Edycja 121
    Agnieszka Maciejska 04.05.2023 13:38 Edycja 120
    Agnieszka Maciejska 17.03.2023 12:27 Edycja 119
    Piotr Klimaszewski 14.03.2023 13:00 Edycja 118
    Agnieszka Maciejska 02.12.2022 14:55 Edycja 117
    Agnieszka Maciejska 02.12.2022 11:28 Edycja 116
    Agnieszka Maciejska 02.12.2022 11:22 Edycja 115
    Beata Putkowska 02.11.2022 13:07 Edycja 114
    Piotr Klimaszewski 08.07.2022 08:44 Edycja 113
    Beata Putkowska 15.06.2022 09:36 Edycja 112
    Mirosław Dziewit 10.03.2022 12:06 Edycja 111
    Magdalena Zarodkiewicz 15.04.2021 15:48 Edycja 110
    Magdalena Zarodkiewicz 12.02.2021 10:07 Edycja 109
    Magdalena Zarodkiewicz 25.01.2021 12:56 Edycja 108
    Magdalena Zarodkiewicz 04.01.2021 09:58 Edycja 107
    Beata Putkowska 03.11.2020 09:40 Edycja 106
    Beata Putkowska 07.10.2020 07:19 Edycja 105
    Beata Putkowska 01.10.2020 11:41 Edycja 104
    Beata Putkowska 07.09.2020 10:37 Edycja 103
    Beata Putkowska 07.09.2020 10:34 Edycja 102
    Beata Putkowska 07.09.2020 10:33 Edycja 101
    Beata Putkowska 03.09.2020 07:06 Edycja 100
    Mirosław Dziewit 14.07.2020 08:44 Edycja 99
    Mirosław Dziewit 14.07.2020 08:44 Edycja 98
    Krzysztof Makulec 04.05.2020 09:01 Edycja 97
    Krzysztof Makulec 07.04.2020 13:14 Edycja 96
    Krzysztof Makulec 25.03.2020 17:08 Edycja 95
    Krzysztof Makulec 24.03.2020 17:04 Edycja 94
    Krzysztof Makulec 24.03.2020 17:03 Edycja 93
    Krzysztof Makulec 24.03.2020 15:53 Edycja 92
    Krzysztof Makulec 24.03.2020 15:49 Edycja 91
    Krzysztof Makulec 24.03.2020 08:15 Edycja 90
    Krzysztof Makulec 24.03.2020 08:03 Publikacja 89
    Krzysztof Makulec 23.03.2020 13:58 Edycja 88
    Krzysztof Makulec 23.03.2020 13:53 Edycja 87
    Krzysztof Makulec 12.02.2020 09:04 Edycja 86
    Krzysztof Makulec 02.01.2020 10:11 Edycja 85
    Krzysztof Makulec 09.12.2019 15:56 Edycja 84
    Krzysztof Makulec 09.12.2019 15:34 Edycja 83
    Krzysztof Makulec 09.12.2019 15:20 Edycja 82
    Krzysztof Makulec 09.12.2019 15:17 Edycja 81
    Krzysztof Makulec 05.12.2019 15:53 Edycja 80
    Krzysztof Makulec 15.11.2019 16:25 Edycja 79
    Krzysztof Makulec 06.09.2019 10:39 Edycja 78
    Krzysztof Makulec 16.08.2019 12:47 Edycja 77
    Krzysztof Makulec 24.07.2019 12:35 Edycja 76
    Krzysztof Makulec 01.07.2019 12:53 Edycja 75
    Krzysztof Makulec 06.05.2019 12:26 Edycja 74
    Krzysztof Makulec 06.05.2019 08:38 Edycja 73
    Krzysztof Makulec 07.03.2019 13:52 Edycja 72
    Krzysztof Makulec 01.02.2019 14:24 Edycja 71
    Krzysztof Makulec 02.01.2019 10:13 Edycja 70
    Krzysztof Makulec 05.11.2018 11:33 Edycja 69
    Krzysztof Makulec 05.11.2018 09:17 Edycja 68
    Alicja Koszela 20.08.2018 11:31 Edycja 67
    Krzysztof Makulec 16.08.2018 12:39 Edycja 66
    Alicja Koszela 19.07.2018 09:30 Edycja 65
    Alicja Koszela 19.07.2018 09:21 Edycja 64
    Krzysztof Makulec 09.07.2018 10:24 Edycja 63
    Krzysztof Makulec 06.07.2018 12:53 Edycja 62
    Krzysztof Makulec 04.07.2018 13:26 Edycja 61
    Krzysztof Makulec 03.07.2018 15:58 Edycja 60
    Krzysztof Makulec 03.07.2018 15:45 Edycja 59
    Krzysztof Makulec 26.06.2018 14:31 Edycja 58
    Krzysztof Makulec 26.06.2018 11:05 Edycja 57
    Krzysztof Makulec 20.06.2018 09:13 Edycja 56
    Alicja Koszela 19.06.2018 14:25 Edycja 55
    Krzysztof Makulec 19.06.2018 11:57 Edycja 54
    Krzysztof Makulec 06.06.2018 14:28 Edycja 53
    Krzysztof Makulec 06.06.2018 13:44 Edycja 52
    Krzysztof Makulec 06.06.2018 13:43 Edycja 51
    Krzysztof Makulec 06.06.2018 13:38 Edycja 50
    Krzysztof Makulec 06.06.2018 13:37 Edycja 49
    Krzysztof Makulec 06.06.2018 13:22 Edycja 48
    Alicja Koszela 04.06.2018 11:04 Edycja 47
    Krzysztof Makulec 14.02.2018 13:59 Edycja 46
    Krzysztof Makulec 14.02.2018 13:57 Edycja 45
    Krzysztof Makulec 14.02.2018 13:53 Edycja 44
    Alicja Koszela 14.02.2018 12:35 Edycja 43
    Krzysztof Makulec 09.02.2018 14:46 Edycja 42
    Krzysztof Makulec 08.02.2018 16:00 Edycja 41
    Alicja Koszela 03.07.2017 08:53 Edycja 40
    Alicja Koszela 01.02.2017 08:59 Edycja 39
    Alicja Koszela 05.01.2017 13:39 Edycja 38
    Alicja Koszela 05.01.2017 13:28 Edycja 37
    Alicja Koszela 02.01.2017 13:28 Edycja 36
    Alicja Koszela 02.01.2017 09:17 Edycja 35
    Alicja Koszela 09.12.2016 11:28 Edycja 34
    Alicja Koszela 09.12.2016 09:06 Edycja 33
    Alicja Koszela 01.12.2016 08:48 Edycja 32
    Beata Zawistowska 08.04.2016 15:56 Edycja 31
    Alicja Koszela 08.04.2016 15:43 Edycja 30
    Alicja Koszela 02.03.2016 08:25 Edycja 29
    Alicja Koszela 02.03.2016 08:22 Edycja 28
    Alicja Koszela 24.02.2016 10:25 Edycja 27
    Alicja Koszela 03.02.2016 10:17 Edycja 26
    Alicja Koszela 28.01.2016 15:26 Edycja 25
    Urszula Paleczna 28.01.2016 10:49 Edycja 24
    Urszula Paleczna 28.01.2016 10:43 Edycja 23
    Alicja Koszela 27.01.2016 13:42 Edycja 22
    Alicja Koszela 27.01.2016 13:41 Edycja 21
    Alicja Koszela 06.05.2015 15:12 Edycja 20
    Alicja Koszela 20.10.2014 14:28 Edycja 19
    Alicja Koszela 01.10.2014 15:25 Edycja 18
    Alicja Koszela 20.08.2014 13:04 Edycja 17
    Alicja Koszela 12.04.2014 23:32 Edycja 16
    Mirosław Dziewit 26.08.2013 00:00 Edycja 15
    Alicja Koszela 31.05.2013 00:00 Edycja 14
    Alicja Koszela 15.05.2013 00:00 Edycja 13
    Alicja Koszela 13.05.2013 00:00 Edycja 12
    Alicja Koszela 10.05.2013 00:00 Edycja 11
    Alicja Koszela 26.03.2013 00:00 Edycja 10
    Alicja Koszela 11.03.2013 00:00 Edycja 9
    Alicja Koszela 20.02.2013 00:00 Edycja 8
    Alicja Koszela 24.01.2013 00:00 Edycja 7
    Tomasz Pudłowski 02.01.2013 00:00 Edycja 6
    Beata Zawistowska 31.12.2012 00:00 Edycja 5
    Alicja Koszela 28.12.2012 00:00 Edycja 4
    Alicja Koszela 05.11.2012 00:00 Edycja 3
    Alicja Koszela 01.10.2012 00:00 Edycja 2
    Alicja Koszela 12.09.2012 00:00 Publikacja 1
    • Organizacja statystyki publicznej
      • Główny Urząd Statystyczny
        • Kierownictwo Urzędu
        • Struktura organizacyjna GUS
        • Tryb działania GUS
        • Statut GUS
        • Regulamin organizacyjny GUS
      • Urzędy Statystyczne
      • Stałe organy opiniodawczo-doradcze Prezesa GUS
      • Jednostki obsługi statystyki publicznej
      • Rada Statystyki
      • Rada Konsultacyjna
      • Rządowa Rada Ludnościowa
      • Polskie Towarzystwo Statystyczne

    Newsletter

    Do góry

    Główny Urząd Statystyczny

    Aleja Niepodległości 208
    00-925 Warszawa

    Godziny pracy Urzędu: 8:15 - 16:15
    Kancelaria: +48 22 608 30 00
    kancelariaogolnaGUS@stat.gov.pl

    Elektroniczna Skrzynka Podawcza

    REGON: 000331501
    NIP: 5261040828

    Infolinia Statystyczna

    +48 22 279 99 99
    (opłata zgodna z taryfą operatora)

    Konsultanci są dostępni w dni robocze:
    pon.- pt.: godz. 8.00 - 15.00

    Informacja

    Godziny pracy Informatorium:
    poniedziałek-piątek 8.00–16.00

    Zamówienia na dane statystyczne

    Zobacz także:

    • Centralna Biblioteka Statystyczna
    • Centrum Informatyki Statystycznej
    • Zakład Wydawnictw Statystycznych

    • Rada Statystyki
    • Rządowa Rada Ludnościowa
    • Polskie Towarzystwo Statystyczne
    • Deklaracja dostępności

    Copyright © 1995-2025 Główny Urząd Statystyczny
    Zamknij
    PoprzedniNastępny