główny specjalista w Wydziale Budżetu i Analiz w Departamencie Finansowo- Księgowym

18.04.2017

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

głównego specjalisty
w Wydziale Budżetu i Analiz
w Departamencie Finansowo-Księgowym

Wymiar etatu: 1
Miejsce pracy:
Warszawa


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca administracyjno-biurowa.
  • Praca w terenie.
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście główne do budynku jak również wejście od strony Centralnej Biblioteki Statystycznej jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych, brak progów utrudniających wjazd wózkiem, schody w holu głównym są wyposażone w ruchome platformy do transportu wózka, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych. Windy wyposażone są w informację głosową oraz oznakowanie dla osób niewidomych, natomiast nie są dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich w zakresie usytuowania poręczy i tablicy przyzywowej. W budynku znajduje się 5 toalet przystosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych - jedna na poziomie parteru przy kiosku w holu głównym, po jednej na piętrze 1, 3, 5 w bloku A jedna na piętrze 6 w bloku B.
  • Praca przy komputerze.

Zakres zadań:

  • dokonywanie oceny i prawidłowości wykorzystania nieruchomości użytkowanych w jednostkach podporządkowanych Prezesowi GUS jak również przygotowanie projektów Decyzji Prezesa GUS dotyczących gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa będącymi w użytkowaniu jednostek statystyki publicznej w celu bieżącego administrowania tymi nieruchomościami i monitorowania zmian w sposobie ich wykorzystywania,
  • dokonywanie oceny zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji i remontów dotyczących robót budowlanych w obiektach użytkowanych przez GUS oraz przez jednostki podporządkowane Prezesowi GUS związane z realizowanym corocznym projektem budżetu oraz wnoszonych, w trakcie jego realizacji zmian w celu zapewnienia właściwego wykorzystania budżetu,
  • sporządzanie planów środków budżetowych na zadania inwestycyjne i remontowo-budowlane, dokonywanie zmian w planach środków budżetowych zadań inwestycyjnych i remontowo - budowlanych na podstawie wystąpień kierowników jednostek lub decyzji Prezesa GUS w celu dostosowania do faktycznych wydatków,
  • monitorowanie robót budowlanych realizowanych w jednostkach służb statystyki publicznej w celu oceny stanu ich realizacji i zgodności ze zgłoszonymi potrzebami,
  • prowadzenie ewidencji budynków, obiektów i gruntów użytkowanych przez jednostki statystyki, zbieranie i analizowanie informacji umożliwiających dokonanie oceny stanu i ich przydatności na potrzeby statystyki.

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: wyższe,
  • doświadczenie zawodowe: 3 lata,
  • znajomość przepisów dotyczących gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa,
  • znajomość przepisów prawa budowlanego,
  • znajomość ustawy o statystyce publicznej,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość ustawy o finansach publicznych wraz z przepisami wykonawczymi,
  • umiejętność obsługi komputera (MS Office),
  • wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe,
  • rzetelność,
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów,
  • komunikacja interpersonalna, komunikacja pisemna,
  • współpraca,
  • orientacja na klienta/interesanta,
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • korzystanie z pełni praw publicznych.
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.


Wymagania dodatkowe:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
  • rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu spraw w zakresie gospodarowania nieruchomościami.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne :

  • życiorys/CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracy,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
     

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie B1 lub oświadczenie o znajomości języka angielskiego na poziomie B1,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia  zawodowego w prowadzeniu spraw w zakresie gospodarowania nieruchomościami.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

Dokumenty należy złożyć do: 04-05-2017 r.

Decyduje data: wpływu oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:

Główny Urząd Statystyczny
Aleja Niepodległości 208
00-925 Warszawa

z dopiskiem : oferta nr 35/DFK/2017


lub składać w skrzynce znajdującej się w holu GUS, oznaczonej „Oferty kandydatów do pracy w GUS” w godzinach pracy Urzędu 815-1615 w zamkniętych kopertach z dopiskiem: oferta nr 35/DFK/2017.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Proponowane wynagrodzenie brutto ok. 3 350 zł + dodatek stażowy.

Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem.

Informacje o metodach i technikach naboru:

Proces naboru składa się z następujących etapów:

etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert - do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne,

etap 2: pisemny test wiedzy merytorycznej,

etap 3: rozmowa kwalifikacyjna.

Oferty złożone po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu procedury naboru. Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: http://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/wolne-stanowiska-pracy/glowny-urzad-statystyczny/.

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W związku z tym informujemy, że  aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.  Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 608 30 42, 608 33 29, 608 90 95.


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


Pobierz darmowe oprogramowanie do przeglądania plików:

Pliki do pobrania

Podmiot publikujący: Główny Urząd Statystyczny
Autor informacji: Marta Nowicka (Biuro Organizacji i Kadr GUS)
Publikujący informację: Alicja Koszela (Departament Informacji GUS)
Wytworzenie informacji: 14.04.2017
Publikacja informacji: 18.04.2017 09:17
Sprawdź historię zmian
Do góry